tiistai 21. helmikuuta 2012

Blondi tummilla kulmilla

Hejsan, mulla ois taas kaikkea turhaa jaettavana tänne! Haluun nopeesti eka esitellä niin söpön kasvonaamion, ettei tosikaan:


Okei, tossa on siis kaks Montagne Jennessen uutta kasvonaamiota, toi oliivihöskä oli luokkaa ihan kiva, puhdisti ja silti kosteutti kivasti. Mut toi Very Berry (huh mikä klisee toi nimi) on niin ihana! Johdan tässä nyt vähän harhaan, sillä toi naamio oli tosiaan tehoiltaan ihan perus, eli siis tosiaan kosteutti ja jätti ihon heleäksi ja raikkaaksi. Mitään kireyttä kasvoissa en tuntenut naamion käytön jälkeen. Toi on vaan niin ihana prinsessanaamio :D


Surkee kamera ei halunnu taltioida tätä, mutta tossa on tollasia söpöjä hileitä, ja toi on väriltään sellanen vaalean violetti, söpöö! Se näyttää niin nätiltä kasvoille levitettynäki. Tätä suosittelen siis tyttöjen iltoihin :)


Näistä kyseisistä kasvonaamioista vielä, että täytyy kehua tuota INCI-listan esillepanoa! Kaikki luonnolliset aineet on käsittääkseni tollasella värikkäällä tekstillä, ja perästä löytyy vielä suluissa kyseisen ainesosan "normaali" nimi, esim. Bentonite (Natural clay).

Kosmetologiystäväiseni Nette laitto mulle tänään myös kulmakarvat ojennukseen, eli värjäs ne sen pro-väreillä :) Ite oon käyttäny kulmien värjäilyyn Dependin ruskeeta kulmaväriä, joka on ollu ihan jepa, sillä ei ainakaan saa mitään katastrofia aikaseks.


No eihän tosta kuvasta mitään selkoa saa, mutta täytyy sanoa, että tummemmat ovat kuin ennen ja I'm very happy! Huomioikaa siis, että kuvissa mulla ei oo mitään kulmakynää, mikä on ihme! Oon aina kelannu, ettei blondeille sovi ku pelkät vaaleanruskeat kulmakarvat, mutta oikeen kivasti käy nää tummemmatkin. Ajattelin nyt seuraavaks ostaa vaikka sen Dependin tummanruskeen kulmavärin, ni sais vähän tummemman tuloksen aikaseks ku sillä ruskeella... TAI sitte käyn Netellä laittamassa nää joka ikinen kerta, käy mulle ainaki!


Noi hiukset voi muuten ignoorata, tohon lisäks vielä mehevä juurikasvu ni mmmm.... Huomenna onneks värjäilen hiukset sillä kuuluisalla Garnierin vaahtovärillä, jipii! Naputtelen tänne heti mielipiteitä väristä, niin ja ehkä avaudun uusista vihertävistä hiuksistani, mulla nimittäin tulee melkeen kaikista hiusväreistä vihertävä lopputulos. Ja joo se on se ku kylmä ja lämmin sekottuu blaa blaa mut ei oo nii helppoo löytää kivaa väriä, joka ois sitte vielä oikeen sävynen...

Mun päässä oli hirveesti kaikkee kerrottavaa, nyt en sit muista mitään. No ainaki siitä piti päästä valittamaan, että typerä Dr. Oetker on menny muuttelemaan Ristorante Tonno-pakastepizzaa, joka nyt SATTUU OLEMAAN JOKU 83% mun ruokavaliosta...... Siis siinä on joku ihan ihmeellinen sivumaku nykyään, oikeesti tiiän et tää on maailman säälittävin ongelma, mut buu oikeesti. There! I said it!


Sit ois vielä mun lemppariaihe eli opiskelu (miettikää tää lause ylipirteellä äänellä :D)! Eli siis joo, mun elämän suurin stressinaihe. Nyt oon keksiny sitte hakea esim. Metropolian elokuva- ja televisiotyön puolelle käsikirjoittamisen linjalle. Yks mun unelma-ammateista on esim. copywriter......ah-niin-realistisen elokuvaohjaajan rinnalla!!!

Okei, vähän korkeelle ehkä tähdätty, vielä ku oon yks maailman itsekriittisimmistä ihmisistä esim. mun kirjottamisen suhteen (tää blogi ei oo siis mikään taidonnäyte :D). Olin lukiossa luovan kirjottamisen kurssilla, ja sain aikaseks yhen ainoan novellin siellä. Jäinpä vielä ilman kurssimerkintääkin, mikä ei ollu kylläkään tavatonta tän tytön lukioelämässä. Anyway, ne kaikki tuotokset piti lukea koko ryhmälle ääneen, ja vaikka en todellakaan pelkää esiintymistä, niin pelkäsin, että mun teksti on ihan huono ja kaikki luulee mun olevan huonompi kirjottaja, mitä oikeesti oonkaan. Jotenki... jos mä jotain lähen tekemään tosissani, ni sen on pakko olla täydellinen, varsinki jos muut ihmiset näkee sen. Varsinkin jos kyse on jostain, mihin oikeesti uskon pystyväni!

Kirjottaminen on ollu mulle aina "helppoa" ja kivaa, ja äidinkielen arvosana C ylioppilastodistuksessa tulee luultavasti hiillostamaan mua aina. Äikän ylppäreissä en siis tosiaan pärjännyt, en vaan tajunnu mitä niissä kokeissa haettiin. Mutta takaisin asiaan, eihän kukaan lukijoista satu opiskelemaan tätä käsikirjoitus-alaa? Kokemuksia kaivataan, vaikka ne liittyis tosi etäisesti tähän aiheeseen :D

10 kommenttia:

  1. millaset äikän kirjotukset on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siinä on siis esseekoe ja tekstitaidon koe erikseen... En tiiä mitä muuta siitä kertois, essee on siis sellanen paljon luovempi ja tekstitaidon pitää noudattaa tarkkoja sääntöjä :)

      Poista
  2. Hyvältä näyttää noi kulmat ! :)

    VastaaPoista
  3. Kyllä mä ainakin näen noi hileet tuosta kasvonaamiosta... Prinsessaihanuus! :D (Koitin muuten tänään ettiä kaupasta jo tota, mut siellä oli vaan suklaata ja pari jotain muuta). Se muuten raikastaa _niin_ paljon ilmettä, ku saa kulmat freesiin kuosiin (ja tosiaan, mä itse miksaan aina Dependin ruskeasta ja mustasta amatööriväristä itelleni kulmavärin, yleensä se on pari päivää liian tumma, mut sit just sopiva)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se oikeesti raikastaa tosi ihanasti oikeesti kasvoja, jos kulmat on hyvin laitettu! Oon täysin samaa mieltä :) Voisin kyl iteki kokeilla tota miksailuu jos uskallan :D Ja hei toivotaan et löydät tota kasvonaamioo jostain, en tiiä mis päin asut mut ite ostin Jumbon Citymarketista Vantaalta. :D

      Poista
  4. Heippa! Miten kauan olet nyt syönyt sitä Roa kuuria? Ja kuinka pitkään olisi tarkoituksena syödä? Millaisia haittavaikutuksia sinulla on ilmennyt lääkkeestä? Kiitos vastauksesta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mooi! Oon syönyt nyt hmm, tyyliin 5 tai 6 kuukautta... lääkkeitä on jäljellä enää tosi vähän, eli veikkaan tän loppuvan jossain kuukauden sisällä :) Teen tästä vielä kyllä oman postauksen, mut joo, eli siis ongelmat alko oikeestaan vasta sillon, ku tuli talvi, eli loppukesästä/syksystä en huomannu oikeestaan muuta ku huulten kuivumista. Nyt talvella on sitte ollu ihmeellistä kuivumista mitä kummallisimmissa paikoissa (esim. sormien välit??) ja pahin on ehdottomasti NENÄN SISÄLTÄ. Hrrr, sattuu vaan niin paljon, nenä on koko ajan ihan rikki tuolta sisältä ja verta tulee välillä. Onneks vaan joku 2 kertaa on tullu kunnolla verta nenästä... Silmät on kans tuntunu kuivilta, mut se voi oikeesti olla vaan tää sisäilma ja talvisää! Päänahka on kans ollu vähän kuiva, iho on ollu ehkä herkempi (eli naarmuja tulee helpommin). Siinä oli nyt ainaki noi suurimmat jutut, mitä tuli mieleen :) Toivottavasti auttoi!

      Poista
  5. Miten sulla on sujunut nyt arki/parisuhde ym kun poikaystävä ei oo ollu enään intissä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe noo ihan hyvin, ei kyllä taaskaan nähä hirveesti paitsi viikonloppuna ku meil menee duunit ihan ristiin. Mut joo ei kyl haittais yhtään jos toi menis takas sinne, kyllä se oli helpompaa sillon intin aikaan ku ties että viikonloppuna nähään ja that's it, ei tarvii stressaa mistään eikä yrittää "järjestää aikaa parisuhteelle" :) Vähän monimutkasesti selitetty, mutta siis joo ihan jees vaikka intin aikana oli helpompaa :D

      Poista

Kiitos kommentista ♥