maanantai 23. tammikuuta 2012

Uusia lemppareita!

Taas on lähiaikoina kerääntyny varmaan kiloittain uutta kosmetiikkaa, ja haluisin esitellä tyyliin jokaisen tuotteen omassa postauksessa... Siihen vois vaan mennä hieman aikaa, ja teitä vois alkaa kyllästyttää se jossain vaiheessa :D

Kävin tosiaan siellä Virossa, oli kivaa! Ja ah, pääsin Kaubamajan Ilumaailmaan tai mikä se nyt onkaan. Oikeesti käykää siellä, jos satutte käymään Tallinnassa! Sieltä löytyy kasapäin ihania tuotteita...


Tässä ois eka pari tuotetta Virosta, joita ei saa Suomesta, buu! Garnier on selvästi tehny rutosti ihania tuotteita, joita on nyt vaan ihan mahdotonta kiikuttaa ilmeisesti Suomen markkinoille.... Tuolla takana näkyy Garnier Body Repair-vartalovoide, joka tuoksuu ihan Body Cocoon-voiteelle (yks mun ihan ultimate-lemppareista!!), mutta on vähän paksumpaa ja kosteuttavampaa. Ihanuus!

Edessä näkyy Garnier Intensive Care-käsirasva, joka ihastutti mua ohuella koostumuksellaan. Oon pitkään käyttäny SpaResourcen käsivoiteita, mutta nyt kaipasin jotain hajusteettomampaa ja kevyempää. Tästäkin tuotteesta muodostui siis yksi tän hetken suosikeista, ikävä kyllä...


Kyllä, Garnierilta löytyy muitakin hiustenhoitolinjoja kuin Fructis.... Viime Viron reissulta ostin jonkun Garnierin sheavoi-shampoon, joka oli tätä sarjaa ja ihan sika hyvää, joten tällä kertaa testiin pääsi vastaava mangontuoksuinen ihanuus. Oikeesti yhyy. Halpa ja niiiin herkun tuoksunen, hakkaa esim. Tigit 6-0. Miksei näitä voida myydä Suomessa?!


Mä kiljahdin innosta, kun näin siellä hyllyillä notkuvan Inecton Pure Coconut-sarjaa - hiusosastolla! Mähän ostin saman sarjan vartalovoiteen Tarjoustalosta, ja tykkäsin kyllä kovasti! Tuoksu on siis aivan jumalainen, vaniljainen kookos. Nam! Tää hiuksiin jätettävä hoitoaine lupaa myös lämpösuojaa, mikä ei oo ikinä pahitteeks tällaselle aina suihkun jälkeen föönaajalle (vaikka tietysti käytän myös ihan oikeeta lämpösuojaa). Mutta joo, kertokaa jos bongaatte tätä esim. Tarjoustalosta :D


Sitte mennäänki Suomesta löytyviin kosmetiikkalöytöihin! Roaccutan on piinannu mua huomattavasti pahemmin pakkasten alettua, joten halusin jonkun tehokosteuttavan kaksikon käyttööni. Tähän tehtävään valikoitui Lumenen Arctic Aqua Kosteuttava ja Tasoittava Tehohoito sekä Syväkosteuttava Yövoide.

Tehohoitoa oon käyttäny niin päivä- kuin yövoiteenkin alla, ja mukavaa lisäkosteutusta se tuntuu tuovan. Päivävoiteen alla "tasoittava" ominaisuus toimii näppärästi. En kuitenkaan korvaisi toimivaa primeriä tällä, eli ihan kosteutusmielessä oon tätä käyttänyt. Nään tän seerumina (nyt on muuten joku kauhee seerumivillitys naistenlehdissä?). Plussana tässä on toi hyaluronihappo, jota on povattu esim. nuoruuden eliksiiriksi... No, näistä voidaan olla montaa mieltä :D

Yövoide on myös ihana, täyteläinen mutta raikas. Raikkaus on tärkeetä mulle, en jotenki haluu mennä nukkumaan esim. haisten jollekki tunkkaselle, paksulle rasvalle. Voiteessa on myös xylitolia, jonka voisin kuviella tuomaan vähän viilentävää fiilistä iholle. Ei se hyvää tee, mutta tuntuu oikeesti hyvältä ja helpottavalta kuivalla ja kiristävällä iholla. Aamulla iho on tosiaan raikas ja kosteutetun näköinen, ilman ihania yövoidefinnejä, joita ite saan joistain voiteista... Eli suosittelen tätä kyllä kaikille ainakin näin talveksi, jos kaipailette uutta yövoidetta!


Nyt seuraa jännittävin osuus, eli Bio-Oil, joka sisältää mullistavan ainesosan, kuten purkissa lukee :D Huhhuh, mistähän mä alottaisin. No, ostin tän Anttilasta lähinnä arpien häivyttämiseen kasvoissa, koska pakkauksessa luki oikein selkeästi: "Tuote on kehitetty sekä kasvoille että vartalolle." Tuote lupaa siis häivyttää arpia, tasoittaa ihon sävyeroja sekä kosteuttaa. Ja mun mielestä toi kuulosti tosi lupaavalta!

Käytin tätä muutaman päivän yövoiteena, ja sain aikaseks pari aika pahaa finniä naamaan. En ensin edes yhdistänyt niitä tähän, kunnes tajusin, mikä komeilee INCI-listan ykkösenä - mineraaliöljy! Oishan se pitäny heti tajuta, että sille pohjalle tää tietysti tehdään. En vaan tajua, miten tän öljyn hienot ainesosat sun muut pääsee imeytymään, kun mineraaliöljy tyyliin muodostaa sun iholle kalvon ja tukkii ihohuokoset... Emmä tiiä. Lueskelin tuotteesta vähäsen, ja jossain sanottiin, että bio-oil on maailman paras aknearpien poistaja, kun taas toisaalla povattiin sen aiheuttavan syöpää. Ööö... Tästä pääsee tuotteen nettisivuille, ja noilla on tuolla aikas näyttävä lista vaikka minkälaista palkinnoista, joita tuote on voittanut.

Mä haluisin hirveesti käyttää tätä nähdäkseni, josko aineesta olisi oikeasti hyötyä, mutta en vaan jotenkin uskalla.. Onko kellään kokemuksia tästä tuotteesta?


Vikana mun uus poskipunalemppari (varmaan kymmenes, koko ajan mennään parempaan suuntaan) on Make Up Storen poskipuna sävyssä Coral Lace. En sano muuta, kuin että ihana sävy ja oikein nätisti levittyvä puna. Ja tätä kannattaa käyttää hillitysti! Ite tajusin keskellä päivää, että mullahan on vähän turhan reilusti poskipunaa :)

Sellasia uutuussuosikkeja! Olis varmaan miljoona muutakin, mutta nää halusin päästä esittelemään nyt ja heti. Ottakaas kantaa tuohon Bio-Oiliin, haluun tietää kannattaako mun käyttää se vai diskata koko myrkky!

21 kommenttia:

  1. miks mä vähän epäilen tota et on parempia ku tigin tuotteet :S koska noissa kaupanhylly tuotteissa käytetään paljon vähemmmän niitä parhaimpia raaka-aineita kun kampaamo tuotteissa eli liikkeen tuotteet on parempia hiuksille kun on enemmän korkealaatusia ainesosia jotka hoitaa hiusta. :s

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ää, oon ollu epäselvä, tarkotin nimittäin tuoksultaan :D Vaikka no joo, oon kyllä sitäkin mieltä, että shampoo mikä shampoo...:D

      Poista
  2. voisin mennä ostaa ton lumenen yövoiteen jos siitä ei tosiaan tuu yövoidefinnejä! tuli kauhee yövoidehinku tätä tekstii lukiessa, mutta mulla on vaan huonoja kokemuksia enkä oo yövoiteita käyttäny varmaa kahtee vuoteen..

    ja vielä postausehdotus: esittele sun kosmetiikkakokoelma joko yksittäisenä postauksena tai sit vaik hius-, kroppa- meikki yms tuotteet erikseen:) ois super mielenkiintonen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle ei ainakaan oo tullut mitään finnejä ton myötä, ehkä se johtuu ton voiteen keveydestä :) Ja oishan se hyvä olla joku ravitseva yövoide, iho on kuitenkin aktiivinen öisin ja avoin ravinnolle! :) Eli toivottavasti toi toimis sullekin!

      Kiitos paljon postausideasta, todellakin voisin toteuttaa tollasen! Ehkä vaan vähän hävettää esitellä kauhee kasa kosmetiikkaa - mun kokoelmat ei oo mitään hirveen pieniä...:D Mutta joo, kyllä ehdottomasti toteutan :)

      Poista
  3. Mulla oli tota Bio-Oilia ja koitin kans käyttää kasvojen arpien takia öisin, mutten tykännyt kun se jäi niin nihkeäksi pinnaksi iholle. :/ Mutta finnejä se ei mulle aiheuttanut vaikka mulle tulee tosi herkästi finnejä. Ja en muuten huomannut toimivan arvissa, mutta aamuisin kyllä oli tosi pehmeä iho. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo se öljy ei kyllä tunnu kauheen kivalta iholla... Kiva kuitenkin kuulla kokemuksia, en tosiaan tiiä tuliks mulle ne finnit nimenomaan ton käytöstä vai jostain ihan muusta, paha sanoo :/ Kauan ehit käyttää sitä? Tossahan tosiaan sanotaan, että KAKSI kertaa päivässä kolmen kuukauden ajan! Aika paljon jotenkin vaadittu mun mielestä :ss

      Poista
  4. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  5. rasva saapui tänään, kiitoksia vielä! :) tosi ihanan tuoksusta! ja onneks kävin just tänää hakeen postin aikasin pihalta jäätymästä ko ois raukka rasva ollu muuten ihan jääkalikka :D nytki se on kyllä vähän jäässä mutta tuossa se sängyllä lämpenee ja uskon että sopeutuu nopeasti uuteen kotiinsa ;>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha okei no hyvä että tuli perille ja tykkäät! :))

      Poista
  6. Mainitsit Roaccutanista ja itekin harkitsen sitä kuuria tässä, mutta en ole varma onko iho tarpeeks paha sen saamiseen. :( Missä kunnossa sun iho oli ennen kuin alotit kuurin? Mulla kasvoissa ei finnejä oikeastaan ole, mutta selässä jonkun verran ja rinta on ihan kirjava. :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm... Itellä oli naama täynnä sellasta pientä näppyä, ei mitään tulehtuneita sekä aina joku 3 finniä naamassa kerrallaan. Myös selkä oli sellaista pientä näppylää, joka on tasoittunut kyllä ihan kokonaan tässä kuurin myötä! Eli uskoisin, että muunkin alueen ku kasvojen finnit otetaan huomioon! Jos oot tosiaan no, yli teini-iän, ni ei mun mielestä pitäis olla mitään ongelmaa... Toki jos haluut olla melkeen satavarma, että saat kuurin, niin kandee mennä yksityiselle, vaikka se maksaakin maltaita. Mun mielestä sileälle iholle ei voi nimittäin laittaa hintaa.

      Mut mieti oikeesti tarkasti haluutko kuurin, koska jotkut saa siitä oikeesti pahojakin sivuoireita! Ite teen kyllä postauksen aiheesta myöhemmin, mutta tässä nyt tän hetken ajatuksia. Tsemppiä sinne! :)

      Poista
  7. Muistin vasta nyt lukea ton vastauksen. :) Toi Roaccutan-postaus kuulostaa mahtavalta!

    Ite oon sen kuurin syönyt 16-17 vuotiaana viimeks (ikää nyt 22) ja sillon sain lähetteen ihan sairaalaan. Sivuoireet ei mun mielestä ollu ollenkaan niin pahat mität ensin peloteltiin ja teho oli ihan mahtava.

    Pitää varmaan varailla yksityiselle sitä aikaa, kun en jaksais odottaa pääsyä sairaalan ihotautipolille. Yksityisellä toki maksaa pirusti, mutta jospa se akne häviäis sit lopullisesti kuurin jälkeen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ite oon kyl samaa mieltä ettei ne sivuoireet nyt oo ihan sitä luokkaa mitä peloteltiin ;) Mut tosiaan kyl se varmaan sun kannattaa syödä, tai siis ottaen huomioon et teini-ikä on ainaki ohi ja se menee sit ihan aikuisiän "aknen" piikkiin! Kyl sieltä yksityiseltä ainaki reseptiä irtoo, tai toivotaan :D Vois olla VÄHÄN perseestä maksaa 80 euroa tyhjästä :D Mutta onnea matkaan, teen sen postauksen heti ku tää kuuri loppuu :)

      Poista
  8. Siis tosi kiva blogi sulla! Sait uuden lukian :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana, tervetuloa lukemaan! <3

      Poista
  9. Bio oilista on hyviä kokemuksia arpien kanssa. Arpikudos on pehmentynyt ja arvet vaalentuneet yhtäkkiä, vaikka ovat vuosia olleet tulipunaisia! Suosittelen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Houkuttelevia tuloksia sulla kieltämättä! Jotenkin toi tuntu vaan tukkivan mun ihoa :(

      Poista
  10. mulla ainaki bio-oil vaalensi kasvojen arpia huomattavasti! mutta tulokset näkyivät vasta parin kk päästä tuotteen aloittamisesta eli vaan kärsivällisyyttä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siis uskon että toi kyllä vaatii aikaa, että tuloksia alkaa syntyä :) Harmi ku mulla toi vaan tuntu tukkivan ihoa :(

      Poista
    2. koska tuote on tarkotettu myös vanhalle ja todella kuivalle iholle, sitä pitää laittaa hyvin hyvin vähän, ei niin kuin kosteusvoidetta yleensä. Eli hyvin pikkuinen tippa, hiero kämmenissä lämpimäksi ja hiero pyörivin liikkein puhtaalle iholle kunnes imeytyy. Mulla on atooppinen iho ja atopian tulehdustilojen jälkeisiä arpia ja on kyllä imeytynyt kun laittaa hirmu vähän. Jos laittaa liikaa, tulee sellainen öljykelmu joka ei imeydy mihkään. :)

      Poista
    3. Toi itse asiassa käy ihan järkeen, kiitos paljon vinkistä!

      Poista

Kiitos kommentista ♥