tiistai 17. tammikuuta 2012

Be the overflow

Heeei! Mitä kuuluu? Mä lähenki huomenna (tai siis 8 tunnin päästä) romanttiselle reissulle Tallinnaan, vietetään siellä poikaystävän kanssa yksi yö :) Kivaa! (Ikävä kyllä saan ne arvonnan palkinnot lähetettyä vasta torstaina :()

Mul on kauhee duunikriisi... En tiiä pitäiskö hakee uutta duunia, menee nimittäin vähän jo jumittamisen puolelle toi melkeen 4 v. samassa lafkassa. En vaan tiiä pystynkö sitoutuu johonki uuteen juttuun, tuolla mulla on kaikki käytännössä niin helppoa ja hyvin. Mut eihän elämän tarvii aina olla helppoa, eks niin? Kaipaan kyllä aikalailla jotain edes vähän omaa kiinnostusta vastaavaa duunia (tarviiks mun oikeesti opiskella 3 vuotta kosmetologiks, että mut otetaan Kicksiin töihin?), joka tarjois haasteita.

Koulukriisistä mä en ees ala avautumaan tähän väliin :D Oikeesti miks kaikki on näin vaikeeta...? Miettikää mikä tsäänssi mul on ikinä opiskella mitään - huono! Eka karsitaan pois ne johon en haluu ja sit ne joihin en ikimaailmassa pääse. Et joo. Ai niin ja kiitos muuten Laajasalon opistolle viimeisestä...

Mennään ilosempiin aiheisiin. Arvatkaa mikä mun uus lempipeli on?


Jep jep, änäri. En ois ikinä uskonu, nään tän jonain liimalettisten amisten pelinä.


Oon tos oikeesti iha hyvä, oon voittanu kerran jo mun poikaystävänki! Ha! Eli siis suosittelen oikeesti kokeilemaan. Harjotelkaa vaikka yksin ja sitte yllättäkää miehenne, ois just hyvä! Mul menee vaa peukalot jotenki paskaks tossa, varmaa jännitän liikaa ja puristan tota ohjainta hulluna :D

Toinen kaveri onki uutuuspeli Skyrim!


Varmasti monille jo tuttu, mutta siis pähkinänkuoressa suuria seikkailuita tarjoava fantasiamaailma! Suosittelen siis kokeilemaan :)

Mä pahoittelen taas tän postauksen sekavuutta, mutta pakko oli lisätä tähän vielä yks lisähuomautus, joka kiinnostanee halvan kosmetiikan ystäviä. L'oréal on nimittäin tuonut markkinoille uuden shampoon ja hoitoaineen, jee!


Kyseessä on siis L'oréal Elvital Arginine Resist-shampoo/hoitoaine. Tää pakkaus jotenki ihmetytti mua ja toi jäätävän mielleyhtymän anti-age-tuotteisiin, dunno why. Joka tapauksessa - nämä osoittautuivat taas kerran peruskivoiksi tuotteiksi, hiukset jäivät aika kiiltäviksi ja sileiksi. Tuotehan lupaa vaikka mitä: parantaa hiuksen rakennetta, antaa ravintoa hiusjuurelle sekä vahvistaa hiuksia näin yleensä. En menis vannomaan, että lupaukset täytetään, mutta hyvä jos yritystä löytyy :) Tuotteiden tuoksu on myös mukava.

Tällasta tänään, mä koitan nyt mennä nukkumaan, etten oo ihan tööt huomenna. Öitä kaikille <3

12 kommenttia:

  1. Mekin hakataan änärii ihan kybällä ton miehen kanssa, mulla on aina viikot hyvää aika harjotella kun se tosiaan on vielä puolvuotta siellä intin vihreissä. ;-) Ja mekin molemmat nörttejä (ex-)lukiolaisia eikä mitään amiksia! 8)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha nonni hyvä! :D Tähtää siihen et oot sitä parempi ku se kotiutuu ;)

      Poista
  2. Voisitko tehdä susta ja sun miehestä ihan kunnon postauksen? Missä ootte tavannu jne.Olis mielenkiintosta kuulla :) Näin eilen tv:stä ekaa kertaa tuon uuden Lorealin mainoksen ja siinähän luvattiin,että hiukset kasvais nopeempaa tuon shampoon ansiosta :D Hankala uskoa,mutta varmaan ostan jossain välissä tuota itselle,kun sinäkin sitä oot kehunu =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm, voisin ehkä harkita tekeväni tollasen postauksen... En vaan jotenki tiedä mitä siihen kirjottais, meijän tarina ku ei oo mistään romanttisimmasta päästä! :D Pitää kuitenki kattoa, kiitos ideasta :)

      Ja saas tosiaan nähdä lähteekö hiustenkasvu nopeutumaan, vähän kyllä tohdin epäillä :D Mut joo, kiva perusshampoo ainakin :)

      Poista
  3. Mä en oo kumpaakaan noista kokeillu, mut suosittelen niiiiin kovasti uutta bättistä, Arkham cityä! Poikaystävä sai joululahjaks ja eiköhän sitte muutama päivä sen jälkeen tykitelty vuorotellen... Joku päivä meil meni sillee että tulin töistä niille, otin ohjaimen ja pelasin niin kauan et lähin himaan :D hahaa<3 postissa tulloo kans arkham asylum, jeejee<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa mun on ehkä pakko päästä kokeilemaan tota, tollaset koukuttavat jutut on parhaita :D

      Poista
  4. Hei osaatko auttaa? Oon ettiny pitkään semmosta perus päivittäistavarakaupoista saatavaa vartalonkuorintaa, missä ei oli hajusteita, tai jos on niin todella miedosti, tai sopii herkälle iholle.
    Kaikki näyttää olevan semmosia hajustepommmeja oikeen. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle tuli heti mieleen ACO:n kuorinta, jota saa apteekista (http://www.aconordic.fi/products/3799/21205/21201/19230/aco_sense_care_soft_skin_body_scrub.aspx), vaikka on tossakin kyllä hajusteita :( Sen pitäis kuitenkin soveltua herkälle iholle, ja on kyllä hyvä kuorinta, oon testannu :)) Toinen vaihtoehto on, että ostat jonkun tosi hellävaraisen suihkugeelin tai -maidon (näitä löytyy PALJON) ja jotkut kuorintahansikkaat, jolloin voit ite vaikuttaa siihen kuorintatehoonkin! Tämä keino tulee myös halvemmaksi :)

      Poista
  5. Oi, tarkan markan naisena tykkään peruskivoista markettituotteista!

    VastaaPoista
  6. Hei mua kiinnostaa toi shampoo ja hoitoaine hirveesti! Oon huomannu että sä tiiät jotain INCI-listoista, niin osaatko sanoa onko hoitoaineessa paljoa silikoneja ja miltä muuten näyttää sun silmään INCI? :D Kiitos paljon jos viitsit kurkata! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi, sori kauheesti kun kesti vastata! En oo ollut himassa bloggailuaikaan, ni en oo kerenny ees kattoa niitä INCI-listoja :(

      Nyt tosiaan katoin niitä, ja hoitoaineessahan tosiaan on silikoni neljäntenä ainesosana, eli joo, aika runsaasti löytyy :) Se ei ole kyllä mikään poikkeus näin hoitoaineessa, ja tässäkin on se positiivista, että glyseriini eli kosteuttava ainesosa löytyy ennen silikonia!

      Jos kuitenkin etsit silikonitonta hoitoainetta, niin esim. XZ-merkiltä voisi löytyä loistava vaihtoehto! Mutta joo, ite en antais silikonien häiritä liikaa näissä shampoissa ja hoitsikoissa, nää on niin peruskauraa ihan INCInsäkin puolesta! :)

      Mutta mun INCI-tietämykseen ei sitten myöskään kannata luottaa ihan liikaa, hehe :D Toivottavasti tästä oli kuitenkin jotain apua!!

      Poista

Kiitos kommentista ♥