maanantai 2. tammikuuta 2012

“All little girls should be told they are pretty, even if they aren't.”

Helooou kaikki ja hyvää uutta vuotta! 2012, maailmanlopun vuosi... Mä kelasin tehä tänne postauksen mun uudenvuodenlupauksista, mutta mua alko huvittaa niiden kliseisyys :D Ensinnäki tää "terveellinen elämä"-shitti.... Ennen mä kelasin, että SIIS KUINKA SÄÄLITTÄVÄÄ ALOTTAA UUTENAVUOTENA JOKU TERVEELLINEN ELÄMÄ JA TAAS ON KUNTOSALEILLA RUUHKAA AINA HELMIKUUHUN ASTI JA IHMISET JAKSAA OSTAA PELKKÄÄ SALAATTIA KAUPASTA JUST EHKÄ SEN KAKS VIIKKOO..... Ja nyt mä oon yks niistä. No eei, emmä mitään terveellistä elämää oikeesti lupaa, se ei oo vaan realistista mun syömisen kannalta :) Toivon vaan, että liikun enemmän ja oon sitä kautta tyytyväinen ulkokuoreen, ni on kaikki helpompaa!

Tää ei kuitenkaan ollu päivän aihe, mun piti nimittäin pitkästä aikaa kertoa jostain kivoista tuotteista!


Ostin kokeiluun Marilyn-hiusnaamion Lushista, sillä jotenkin toi idea kiehto mua... Tää on ilmeisesti tarkotettu vaaleiden sävyjen kirkastamiseen, mikä on mun mielestä silleen paljon luvattu luonnonkosmetiikalta. Naamio lupaa myös pehmentää "hampputukkaa" pellavansiemenen avulla. Hyvä lisä vaaleille hiuksille tarkoitettuun hoitoon!


Naamio on koostumukseltaan tosi liisterimäistä ja juoksevaa, aika shampoomaista. Tuoksu on ihan ok, ei mikään paha muttei kyllä hyväkään. Outoa ja tavallaan tosi ihanaa tässä oli muuten se, että tää laitetaan kuiviin hiuksiin ja pestään sen jälkeen shampoolla pois! Suositeltu vaikutusaika oli 20 minuuttia, itsehän pidin tota varmaan 3 tuntia päässä, koska myyjä sanoi sen olevan jopa parempi niin.


Hiuksista tuli pesun jälkeen tosi pehmeät, nimenomaan pehmeät, ei sileät. Hiukset tuntuivat myös huomattavasti hyväkuntoisemmilta, tiedä sitten kauan vaikutus kestää... Itellä riittää tosta purkista tavaraa varmaan 2-3 käsittelyyn.


Yllä näkyy vielä "vertailukuvaa" husten kirkastumisesta, eli en nyt tiiä. Pitäis ainakin olla ihan samassa valossa kuvattu, ja tosiaan kummassakin kuvassa hiukset on föönattu ja suoristettu. Eli siitä voi jokainen päätellä tuloksen, en tiiä, ehkä naamio taittoi hieman keltaisuutta :)


Eli Body Shopin White Musk Smooth Satin Body Lotion! Sain tän tosiaan joululahjaksi, ja täytyy sanoa, että tää on ainakin mulle oikeen kelpo voide! Ihanan kevyttä ja todella nopeasti imeytyvää, jättää myös ihon ihanan sileäksi! Tuoksuu tosi hyvältä, toisaalta uskoisin tän tuoksun jakavan mielipiteet.


Halusin vielä laittaa kuvan tästä tinasta, joka tuli silleen, että pudotin sitä tinaa takkaan, jolloin siitä suli tollanen! Kuinka moni näkee tossa Buddhan? :D Mä ainaki! Mitähän se meinaa...?

P.S. Ööö, telkkarista tulee ehkä maailman surkein televisio-ohjelma, Bilerannan kingit... Oikeesti....

4 kommenttia:

  1. ootko menos kattoo/kattonu my week with marilynin?:)

    VastaaPoista
  2. en siitä buddhasta tiiä mutta ainaki sun tina on sileä! tietää paljon rakkautta ;)

    VastaaPoista
  3. Haha, mulla on ihan sama juttu; oon aina naureskellu kaikkien uudenvuodenlupauksille kaikesta terveellisemmästä enkä oo ite paljo lupaillu, mut nyt mä lupasin ite sitä samaa! :D Kunhan nyt ainaki sinne salille asti pääsis.. :D

    VastaaPoista
  4. Anonyymi: Haluisin kyllä mennä, vaikuttaa hyvältä leffalta!! :)

    Alisa: Jeeee <3 All you need is love!

    Susanna: Ite kans ajattelen et jos nyt sinne salille sais perseensä raahattua ni eiköhän se riitä tältä erää :D Mut onnea sun lupauksille, toivottavasti pidät ne ;)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥