keskiviikko 28. joulukuuta 2011

USA: The Promised Land of Cosmetics

Kootaas nyt vähän juttuja Jenkkien matkastani, en kyllä aio tehdä mitään "päivä 1", "päivä 7" shittiä :D Kuitenkin, kuten arvata saattaa, tuli kosmetiikkashoppailua matkalla harrastettua jonkin verran. Aloitetaan siis siitä :) En ala mitään pitkiä analyyseja näistä vääntämään, se ois ihan tyhmää siihen nähden, ettei näitä saa ees Suomesta.

Mun täytyy sanoa, että pääsin sieltä ihan helvetin vähällä, jos miettii, mitä kauheuksia olis voinu tapahtua... Nyt kyllä kaduttaa niin vietävästi, etten raahannut sieltä enempää tavaraa mukanani :D Kyse ei tosiaan ollut tarjonnan puutteesta, pikemminkin mun laukkutilasta (plus se typerä painoraja 20 kg, jonka ylitin reippaana tyttönä) ja hetkellisestä mielenhäiriöstä, joka sano, että älä ny kaikkea osta... Olis pitäny ostaa!


Hyllyt tursusivat kaikkea uutta ja ennen kaikkea halpaa, en vaan tajuu miks en haalinu kaikkea mahdollista? Osasyy voi olla kyllä kavereiden lahjat, joita piti samalla miettiä :) Nooo, seuraavaks on vuorossa Kalifornia, eli siellä sitte muistan kuunnella sydäntäni ja unohtaa päänsisäiset järkipuheet!

Tässä kuitenkin siis saalista:



Kuvista varmasti puuttuu jotain (ostokset on jo asettunut ympäri kämppää), mutta that's pretty much it! Ihania juttuja kuitenkin tarttui matkaan.


Body: Tää näky on varsinkin säälittävä, en vaan voi uskoa etten ostanut juuri muuta kuin Victoria's Secret-rasvoja! No okei, ehkä en tarvii enää yhtäkään ylimäärästä, ja kaiken lisäks sain rasvoja joululahjaksikin :) Mut ah jes, sain ton Palmer's-tehorasvan, jota käytän yöintensiivihoitona naamalle kerran kuussa! Ja joo kuulostaa pelottavalta, mutta tasottaa tehokkaasti ihon sävyä.


Skin: Clean & Clear muodostui mulle kivaksi uudeksi tuttavuudeksi, toi kasvorasva on varsinkin ihana. Heleyttää ja SPF 15! Freemanin uuden kasvonaamion mä yllättäen ostin heti sillä sekunnilla kun sen näin, eikä tuottanut pettymystä :) Palmer's tarjosi sen etsimäni öljyn, joka on siis lähinnä vartalolle tarkoitettu - ite käytän sitä kasvoihin yövoiteena arpia häivyttämään. Tästä ehkä lisää lähitulevaisuudessa...


Hair: MIKS MÄ OSTIN VAAN KAKS SHAMPOOTA? (Iina, sun laukussa ei ollut enää tilaa postimerkillekään.) Oon tyhmä :( Noi on kyllä ihania, tossa siis Herbal Essences Hello Hydration sekä Organix Coconut Milk-shampoot. Hirvee selitys menossa, mut pakko sanoo, että toi Palmer'sin hiusnaamio on aivan ihana!!! Sitte toi Aussie Hair Insurance-hoitoainesuihke :D Oltiin tyyliin Walmartissa ja mä näin sen Aussie-hyllyn ja aloin kiljuu Johnille et miks Aussie näyttää tältä, kato nyt, vähän outoo, hahah, haiseeki erilaiselle! Sitä varmaan kiinnosti ihan sairaasti... Mut en tajuu mikä noita vaivaa? Oli myös ihan pilkkahintasia ne kaikki... Ja jäätävän kokosia puteleita!


Buu, sinne jäi... :( Oli kyllä jännä, ettei noi haissut yhtään Aussielle. Noissa oli tosi kivat perustuoksut, aika makeat. Esim. toi mun suihke tuoksuu aika paljon kookokselle!


Make-up: Meikkejäkään en paljoa ostanut, lähinnä tarvitsin ripsarin, joten päädyin Covergirl Lash Blast Luxe-maskaraan (ihana nimi!). Kotona tajusinkin, että tämä on shimmer-ripsari, mikä ei mua kyllä haittaa! Tuo siis väriä ja volyymia, mutta pientä hohtoa on myös nähtävissä. Toi merkki Hard Candy osoittautui mun uudeksi lemppariksi! Primerit on loistavia, huulikiilto ihana sekä poskipuna mun uus lemppari.



Joku joskus kyseli mun lemppariposkipunaa, niin sanonpa vaan nyt, että tällä hetkellä se on tämä! Mut joo ei siitä taas sen enempää, koska tätäkään merkkiä ei saa varmaan mistään.


Fragrances: Victoria's Secretiltä löysin Gorgeous-tuoksun, joka on aivan ihana! Toi Doven vartalosuihke lähti mukaan ilman sen suurempia ihmettelyitä, koska muistan katuneeni Miamin reissun jälkeen, etten ostanu tota. Mut joo, aivan ihana tuoksu, ne tietää ketkä tykkää tosta Doven Go Fresh-sarjasta :)

Siinä nyt taiski olla sitte lähes kaikki, tai no, ostin Crestin hammastahnan, Doven samaa sarjaa olevan dödön ja pari huulirasvaa :) Ite oon kyllä ihan tyytyväinen!

Meinasin muuten kirjottaa äsken, että hei mut mitä teille kuuluu, ku ei olla juteltu niin pitkään aikaan :D Eli mitä siis kuuluu? What did I miss?

10 kommenttia:

  1. UU kiva meikkitaivas 8--)Ei apua

    VastaaPoista
  2. voi eiiii ihania ihania <3 mä saan ens viikolla floridan tuliaisia enkä malta oottaa! tosin niihin ei sisältyny yhtään kosmetiikkaa :D

    VastaaPoista
  3. AnsQ: Äälä!! Aivan ihana :)

    Charlotte: No mut kaiken Jenkeistä tuodun on pakko olla jollain tavalla kivaa ;))

    Melinda: Niinpä! <3 Tonne takas...:)

    VastaaPoista
  4. iiiiiina millon meet kaliforniaan? miksi? mitä? :o t. rakas siskosi ♥

    VastaaPoista
  5. se on vaan haave :) mitä quuluuu sistah?

    VastaaPoista
  6. hyvää kuuluu tuutko hakee mut ja benin lentokentält to-pe yönä? :D mul on hyvä idea: me lähetää johnille sunkaa joskus :)

    VastaaPoista
  7. monelt teijän kone laskeutuu? joo anna tosi hieno idea! XD oon varannu sulle muuten yhen vs rasvan ;)

    VastaaPoista
  8. kone laskeutuu to-pe yönä kello 00:35. jee kiitti en oo löytäny täält mitää sulle :( samaa tavaraa ku suomes. ja on se hieno idea! :)

    VastaaPoista
  9. no kai mä tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuun....... miks me kommunikoidaan tätä kautta?

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥