keskiviikko 7. joulukuuta 2011

Tylsä postaus

Mulla on kauhee blogikriisi - tuntuu ettei oo mitään tarpeeks hyvää kirjotettavaa! Ei tuu otettua kuvia, varsinkaan ku näytän joka päivä ihan järkyttävältä (hätäponnari ja 5 minuutissa suhittu meikki/ei meikkiä). Ei sellasia kuvia tee oikeen mieli julkasta täällä...

Ajattelin tehä tällasen höpinäpostauksen nyt pitkästä aikaa, koska mun mielessä on liikaa asioita, jotka on pakko purkaa johonki! Ensinnäki: pääseekö tällasella passilla Yhdysvaltoihin?


Onhan toi nyt aika huonossa kunnossa, mutta sivuissa ei ole repeämiä tai muuta. Mut mitä luulette? Kuinka tarkkoja siellä ollaan? On tolla samalla passilla oltu Jenkeissä kaks kertaa, mutta jotenki musta tuntuu, että toi on pahentunu :D

Muutenki tää Jenkkeihin lähtö stressaa mua kauheesti! Ensinnäki - riittääkö mulla rahat? Pitäis ostaa kaikille kavereille ja vielä kaikenlisäks poikaystävälle joululahjat (ja poikaystävälle vielä synttärilahjaki) ja sit yrittää kattoo vielä itelle ne jutut, jotka haluis mieluusti ostaa. Toivon vaan, ettei se koko reissu mee stressaamiseks! Mua myös jännittää tavata Johnin perhe, John asuu siis vielä himassa. Sillä on kaks siskoa, 22- ja 24-vuotiaat, ja tapaan neki, ääk. Pelottaa vaan, että rikon siellä talossa jotain hulluja jenkkiläisiä etikettejä, ja ne pitää mua epäkohteliaana ja tyhmänä! No ehkä ei. Ai niin, puhuttiin Johnin kanssa just Facebookissa ja se sano, että se vois välillä vannoa mun olevan native speaker, koska käytän esim. paljon slangia ja muutenki rikasta englantia, hihiii! Olin hullun otettu :) Selitin kyllä, että se johtuu siitä, kun oon koneella kattonut niin pitkään kaikkia sarjoja (Frendit, Sinkkuelämää, Big Bang Theory, Sopranos...) ilman mitään typeriä tekstityksiä, joten eihän siinä voi muuta ku oppia kieltä!

Sit kans mietin, että mitä mä veisin niille kiitokseksi majapaikasta, kossua ja salmiakkia (okei John tilas Karhua ja salmiakkia :D)...? Noooot. Kelattiin mutsin kanssa jotain Iittalalta... Saa nähdä! Pitäis kans nyt heti hakee se viisumi ja varmaan sata muuta asiaa, jonka oon unohtanu. Plussaa on nyt se, että tajusin mun lentojen (vaihdan Islannissa) kestävän yllättävän vähän yhteensä, joku 9 tuntia. Ootin nimittäin jotain 13 tuntia...

Oon yrittäny olla shoppailematta, mutta ostin tossa H&M:stä ihanan neuleen lentokoneeseen ja hauskan korun, jossa tulee monta eri vaihtoriipusta!


Sydän ja sormus oli ehdottomasti kivoimmat riipukset. Tulee varmasti käytettyä :)


Toi perhonen on ihan soma, mutta toi hevonen on ehkä vähän överi :D Enkä haluu leimautua heppätytöksi! No ei, onhan toikin ihan söpö. Kätevä koru kuitenkin!

Mitähän vielä... Kello on muuten taas sata miljoonaa... Onneks huomenna ei oo töitä, vaan oon menossa ihotautilääkärille kontrollikäyntiin ton isotretinoiinikuurin takia. Sinne menee taas ihan kivasti rahaa, ja niin menee muuten niihin itse lääkkeisiinkin... Ka-ching! Ehkä tää on kuitenkin sen arvosta :)

Mua myös inhottaa se, että nähään poikaystävän kanssa nyt seuraavan kolmen viikon aikana nii vähän, ku ens viikonloppuna sillä on vaan yhen päivän loma ja sillon vielä synttärit. Ei jää kauheesti kahdenkeskeistä aikaa :( Sitte lähenki sinne Ameriikkoihin ja 2 viikkoa hurahtaa siinä, ettei nähä. Onneks sitä seuraaki joulu ja uusivuosi, toi yks on sillon lomilla melkeen jatkuvasti! Sitte onki ohi tää vuoden inttileskeys, oho. :D En voi uskoa. Miten vuos on menny niin nopeesti? Miten en oo saanu mitään aikaseks? Teijän pitäs nähä se lista minkä sillon tein (onneks vaan ajatuksen tasolla), että mitä kaikkea se Iina nyt saa aikaseks ku mies lähti armeijaan... 1. Alotan joogan 2. Valaistun 3. Luen kaikkii kirjoja 4. Oon tosi hyvässä kunnossa 5. Kehitän itteeni paremmaks ihmiseks 6. Tahkoon rahaa ja ehkäpä uuden duunin 7. Saan rutosti uusia kavereita 8. Kirjotan blogia (CHECK! Yks, jes) and the list goes on. Et joo. Ajattelin tehdä vielä jonku inttileskipostauksen ennen kun I/2012-erä astuu palvelukseen. Ehkä siitä on hyötyä sitten tuleville "leskille" :) Ite oisin kaivannu sillon alussa ainaki jonkinnäköstä vertaistukea ja ohjeistusta!

Tulipa harmaa postaus näin ankeilla ja vähillä kuvilla, kiitos jos jaksoit lukea tänne asti! Hyvää (myöhäistä) itsenäisyyspäivää vielä kaikille :) Öitä!

6 kommenttia:

  1. Kertoisitko enemman tosta jenkkireissustas ja mita ajattelit tehda? :) Hyvin tolla passilla pitais paasta. Kannattaa ostaa siihen joku suojakuori niin pysyy jatkossa vahan paremmassa kunnossa. :D

    VastaaPoista
  2. Ajattelin tehä vielä postauksen siitä ennen kun lähden, ja sit paikanpäältä esim. videota ja kuulumisia ihan ehtimisen mukaan! :)Vaikka ei mulla mitään hulluja suunnitelmia oo :D Ja toivon todella että tolla pääsee, no eiköhän... Ja joo vois kyllä seuraavaan passiin hankkia suojakuoren (toi menee vanhaks vuonna 2013)!

    VastaaPoista
  3. joku meikkituto taas ja sit KAIKKI sun meikit esiteltyinä!

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥