perjantai 11. marraskuuta 2011

Turhauttaaaaaaaaaaa

Varoitus: tää on epäjohdonmukanen ja turha avautumispostaus!

Ensinnäki, mun on nyt ihan pakko päästä pois täältä Suomesta, ihan mihin vaan... Ollaa pitkää puhuttu poikaystävän kanssa esim. Australiaan lähdöstä (tehtäis siellä töitä), mutta näköjään seki on niin helvetin kallista. Mulla on jonki verran rahaa, sillä ei yhtään.. Et joo.


Well, I got one foot on the platform 
The other foot on the train 
I'm goin' back to New Orleans 
To wear that ball and chain 

-The Animals - House of the Rising Sun

Haluisin vaan lähtee nyt jonnekki koska mä en jaksa ensinnäkää enää mun duunia, joka ei oo muuttunut mitenkään entisestä, en vaan jaksa! Tää turhautumiskohtaus voi olla myös siitä, että poikaystävä on nyt viikonlopun kiinni ja mua harmittaa. Lisäks oon ollu maailman saamattomin ihminen taas, en kestä lukee ihmisten blogeja ku kaikki saa kaikkee aikaseks... Siksipä:


Laitoin angsteissani facebook-viestiä jenkkikaverille Johnille (opiskelee nyt Wienissä), johon tutustuin hänen ollessaan vaihto-oppilaana mun lukiossa. John asuu New Hampshiressa... Mä sain vaan hullun päähänpiston, että mähän lähen sinne pariks viikoks. Ja John oli ihan messissä! Mua kiinnostaa sairaasti nähä Jenkeistä just sitä normaalia elämää, suburbseja, eikä niitä, no, siisteimpiä mestoja. Tai siis tajuutteko? Tää vois oikeesti toimia, ja voisin lähtee nopeella varotusajalla miettimättä sen kummemmin :) Alla vielä huonolaatunen kuva Johnista ja musta!


Tosta kuvan tukasta tuli mieleen: mä tarviin uudet pidennykset, mikä tietää rahanmenoa. Ja sit ois joulu ja lahjat ja poikaystävän synttärit (mitä ostan lahjaks? :s), mikä tietää vielä lisää rahanmenoa... :D Mun tänhetkiset lisähiukset on niin huonossa kunnossa, että oon leikelly niitä ite ihan tasotusmielessä.


Nyt ne on ihan pätkityt, vaikka yleensä ne ulottuu pitkälle rintojen alapuolelle :( Just puhuin asiasta poikaystävän kaa puhelimessa, ja sain taas kuulla kuinka turhat ne pidennykset on, eikä kukaan muka huomaa! No mä ite huomaan! Se on vaan siitä kii miten ite näkee ittensä...

Mut joo, toivotaan nyt, että pääsen kampaajalle ja ehkä jopa toiselle puolelle Atlanttia. We'll see.

5 kommenttia:

  1. Mulle iski kauhee kateus koska just tota mäki kaipaisin nyt! Haluisin jenkkeihin näkee sitä elämää mutta koska opiskelen mulla on mahdollisuus lomaan vasta joulukuussa (onneks siihen ei oo pitkä ja mun loma kestää kuukauden<3)
    Ps. Osta sille lahjaks täl viikol ilmestyny mw3:D

    VastaaPoista
  2. Sä oot niin joku mun kadonnut kaksoissisko XD

    Hei pakko kysyä että minkä väriset sun hiukset on ollu alunperin ja mistä väristä oot lähteny liikkeelle kun oot kotivärjäilly ekan kerran jne. Tee semmonen hiuspostaus! :-D

    VastaaPoista
  3. Voi kuule, ite oon nyt 22, opiselen kauppiksessa ja voin sen sanoa, että ei siellä ulkomailla oo sellasta mitä kuvitellaan. Olin lukion jälkeen just niinkun sä!
    En päässyt opiskelee ja halusin miinne tahansa pois Suomesta. Nyt Jenkeissä, Australiassa ja Espanjassa asuneena voin sanoa, että kaikkialla on miinuksensa, mutta Suomessa niitä on ihan älyttömän vähän. Ulkomailla reissatessaan sen näkee mitä se on. Aiemmin en voinut kuvitellakaan, että jäisin Suomeen ja nyt oon onnellisempi kuin ikinä kun pääsin opiskelemaan ja oon taas kotona :). Viimeisen puol vuotta ikävä tänne oli niin kova, että aloin kärsiä unettomuudesta ja ahdistuksesta.
    Matkailu todella avaa silmiä, oon kuin toinen ihminen kun lähtiessäni 2 vuotta sitten.
    Mitä jos yrittäisit ihan tosissaan saada opiskelupaikan alalta mikä sua kiinnostaa? Silloin saisit sen hyvän fiiliksen, että teet jotain sun tulevaisuuden eteen ja pääset asioissa eteenpäin. Tosi paljon tsemppiä sulle, vaikutat aivan ihanalta ihmiseltä :)

    VastaaPoista
  4. pidennykset ON tärkeä juttu, miehet ei sitä vain tajua!! ;) (vaikka en nyt tietenkään yleistä!) voin sanoa kun äsken avasin uuden pidennyspaketin ja ooh sitä ihanuuden tunnetta kun ne ovat silkkiset ja pitkät!<3 joskus tuntuu että miehille on turha edes puhua sellaisesta asiasta! :D

    VastaaPoista
  5. Sunny: Joskus pitäis vaa repästä ja lähtee turhia miettimättä...:D Ja ostin jo MW3 ku sen sai Jumbon cittarist 29 eurolla!!! P.S. Millon mennää kirppikselle?

    Lotta: Oonko sun kaksoissisko henkisesti vai ulkonäöllisesti? ;) Ehkä mä OON sun kadonnu kaksoissisko, koskaan ei tiedä...! Ja tosiaan mul on ihan perusruskeet hiukset itelläni ja joskus niitä on raidotettu ja ne on ollu jopa melkeen mustat hyi :D Voin tehä hiuspostauksen, en vaa haluis muistella mun kaikkia hiuskriisejä (niitä on ollut MONIA) :D

    Anonyymi: Kiitos pitkästä kommentista! :) Uskon, että ulkomailla asumisessa on tosi paljon miinuspuolia, eikä sitä varmaan osaa tätä Suomea arvostaa ennenku oikeesti käy muualla...! Jotenki nään loppujen lopuks tosi epärealistisena sen, että saan oikeesti muutettua jonnekin muualle. Turhauttaa vaan ku tuntuu ettei opiskelut kiinnosta eikä millään jaksais :( Mä haluisin nimenomaan avartaa mun näkemystä vähän tästä maailmasta...

    Aion kyllä ehdottomasti hakeutua opiskelemaan haluamaani alaa, heti kun se "the one" löytyy :) Ja toivotaan, että se tapahtuu pian! Kiitos vielä neuvoista ja kannustuksesta :)

    Anonyymi: Voi melkeen yleistämättä sanoa, ettei ne miehet ihan oikeesti tajua :D Se on paras tunne ku on uudet, ihanat, pitkät, paksut, kiiltävät pidennykset päässä, oijoi <3 ::)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥