torstai 17. marraskuuta 2011

I'm so cheap

Uutta, halpaa kosmetiikkaa tulvii mun hyllyihin! En mahda mitään...


Sunkissed-luomiväripaletti: Bongasin tän Seppälästä n. 4 euron hintaan, ja mulle tuli tosi vahva mielleyhtymä Urban Decayn Naked-palettiin, sävyt on jotenkin samantyyppiset. Ja toi fontti :D Kokeilin tuotetta vasta kädelle, mutta hyvältä vaikutti. Tärkeintä on, että tässä on täydellinen sävyvalikoima mulle!

Estelle & Thild Lip Balm: Kicksissä myytävä luonnonkosmetiikkamerkki on kiinnostanut mua ennenkin, mutta nyt Kicks-lehden innoittamana päädyin ostamaan tän huulikiiltovoidehömpötyksen. Tässä on ihana vadelman tuoksu, ja tuote toimii kuin mikä tahansa hyvinkosteuttava huulikiilto. Nam.

Wet'n Wild Ultimate Match-meikkivoide: Innoistuin tästä meikkivoiteesta Ostolakossa-blogia luettuani. Tarvitsin uuden meikkivoiteen Lancomen Teint Miraclen loputtua, ja tällä kertaa (ihon ollessa hyvässä kunnossa!) tyydyin vähän halvempaan - eikä mun tarvinnut pettyä! Toi pullohan on ihan kauhee ja huutaa paskaa meikkivoidetta, mutta tulos kasvoilla oli kuulas, peittävä ja kevyt. Hintaa taisi olla n. 7 euroa, eli eeeei paha, vaikka sitten jäisikin käyttämättä. Tykkään tosi paljon, ihan kiva, ettei tarvii joka päivä tuhlata Bare Mineralsia (tai sitä aikaa sen laittoon) :D


Tossa ylhäällä on vielä tarkempaa kuvaa tosta paletista. Seppälä tosiaan tarjos mulle muitakin ihanuuksia:


SPAresource Melon-vartalosuihke: Makea, silti raikas hedelmäsuihke...Ah... Täydellinen esim. salin/suihkun/aurinognoton/whatever jälkeen suihkautettavaksi, raikastaa ihanasti :) Tämäkin maksoi vaan pari hassua euroa. Suihke on kaiken lisäksi kosteuttava! Jos ei tykkää melonista, ni oli siellä paljon muitaki tuoksuja :)

SPAresource Melon-käsirasva: Montahan miljoonaa kertaa oon maininnu nää käsirasvat superhyviksi? Monta.

Inecto Pure Coconut-vartalovoide: Tää ei kylläkään ole Seppälästä, vaan mun uudesta lempikaupasta Tarjoustalosta. Te ette tajuu kuinka taivaallinen ton rasvan tuoksu on! Sellanen oikeen vaniljaisen pehmeä kookos. Okei, kaikki kookosvihaajat voi skippaa tän :D Toi voide ei kyllä imeydy sitten millään, tai siis vaatii pienen ihoonhieromissession, mut eei se mitään. Pehmentää ihanasti ja jää iholle hentona tuoksuna. Love it!

Siinä ne tais ollakin. Haluun esittää muuten tällasen pienen gallupin: Ripsenpidennykset, puolesta vai vastaan? Oon puolläpällä miettiny niiden ottamista... Iho on nyt sen verran hyvässä kunnossa, että olishan se rentoa, jos ei tarvis ollenkaan meikata esim. töihin! Näytän nimittäin kuolleelta ilman ripsaria, ja oishan ne pidennykset muutenkin luksusta :) Haluaisin siis kuulla kokemuksianne pidennyksistä, varsinkin sen, että mites teidän omat ripset voivat, kun otitte pidennykset pois? :s Kiitos vastanneille!

19 kommenttia:

  1. Paljon ihanaa kosmetiikkaa :) Laitappas joku arvonta pystyyn ;)

    VastaaPoista
  2. Voisin kyllä, kun satttuu kohdalle jotain kivaa arvottavaa ;)

    VastaaPoista
  3. PUOLESTA! ehdottomasti:D ja ihana postaus ahh kosmetiikkaaaaaa<3

    VastaaPoista
  4. Hii, mä meen tänään ottamaan pidennykset, että puolesta :) Ne on kyllä kivat.. tosin fiksummat kesällä kun tulee otettua aurinkoa ja hikoiltua - ei tarvii pelkää että meikit suttaantuu. Mutta nyt kun alkaa tää pikkujouluseason niin jotain kivaa :D

    VastaaPoista
  5. Itellä on nyt ollu räpsyttimet reilun kuukauden ja ei voi kyllä muutakun kehua. Silmämeikkiä ei tarvi arkena ollenkaan, näyttää hyvältä koko ajan :) Saa kunnon tähtisilmät. Kannattaa vaan laitattaa ne oikeesti jossain hyvässä paikassa, ettei tekijä esim liimaa yhtä tekoripseä moneen omaan ripseen kiinni, vaan ripsi per ripsi. Nimimerkillä ensin halvan hinnan perässä juossut... Mutta mahtava keksintö tää ripsipidennys enivei!

    VastaaPoista
  6. moi pitkästä aikaa ;) nii mullahan oli ripsienpidennykset vähän aikaa, mutta ei ne ehkä ollu ihan mun juttu. tai siis ei oo varaa pitää niitä vaikka haluisinki. mutta muutenkin, ei ne niin kauheesti mun elämää lopulta helpottanu kun täytyy niitä aamulla kuitenkin aika huolella laittaa ojennukseen niin siinä samassa ajassahan sitä laittaa jo ripsaria. mun ripset oli kuitenkin ihan hyvässä kunnossa nyt kun ne on kaikki tippunu. oon kuitenkin iloinen nyt kun mulla ei oo enää niitä... omat ripset ja ripsari on jotenkin niiiiin paljon helpompaa :D ja voi rauhassa lapuilla pyyhkiä silmiä, pestä naaman suihkun alla jne! elämän pieniä iloja... ja tykkään muutenkin enemmän sellasista väliaikaisista tekoripsistä, jos nyt juhlatilanteista puhutaan :)

    eli jos haluut niitä nimenomaan sen helppouden takia niin... harkitsisin ehkä uudelleen, mutta voihan niitä aina kokeilla niinkuin mä tein ja sitten tietää, että tykkääks vai ei :)

    VastaaPoista
  7. Oon kuullut,että joillakin omat ripset ovat olleet mitättömät ripsienpidennysten tippumisen jälkeen :/ vaikka ne näyttääkin upeilta,niin mielummin panostan laadukkaaseen ripsariin.Mutta itsehän päätät loppujenlopuksi mitä teet :)

    VastaaPoista
  8. Mun siskolla ja kaverilla on ollut, molemmilla oli n. vuoden. Ottivat ne pois koska huolloissa ramppaamiseen meni niin paljon aikaa ja tosi kalliiksihan se tulee. Molempien ripset oli myös hirveässä kunnossa pidennyksien jälkeen, vaikka nimenomaan oli sanottu ettei vahingoita omia ripsiä. Ei mun mielestä kannata, ne on kuitenkin _vain_ ripset siihen rahamäärään verrattuna. Mä suosittelisin ostamaan hyvän ripsarin ja käyttämään tekoripsiä kun haluat :)

    VastaaPoista
  9. Mulla on ollu ripsenpidennykset ja tosiaan meni omat ripset sitten paskempaan kuntoon VAIKKA elin niiden kanssa justii niinku piti. Vasemman silmän ripsissä oli jopa sellanen ruma kolo jossa ei ollu yhtään ripsiä. Tosin onneks ne on nyt about puolessa vuodessa kasvanu takas mut silti.. En enää ikinä ottais ripsenpidennyksiä mistään hinnasta. Oonki suunnitellu, että panostaisin johonkin ripsiseerumiin esim NeuLashiin, mistä oon lukenu hyviä kokemuksia (esim täältä: http://it-aint-hard-to-tell.blogspot.com/search/label/neuLash. :) Jos ripset sais tolla kasvamaan pikkusenki pidemmiks ja sit värjäis ne vielä mustiks nii ai että ois kiva!

    Eli sulle suosittelisin henkilökohtasten kokemusteni perusteella jotain muuta ku ripsenpidennykset. Vaikka ne ei tosiaan kaikilla vahingoita omia ripsiä, nii ei sitä tiedä ennenku kokeilee ja sit on paska homma ku tajuaa että omat ripset on pahimmassa tapauksessa harvat ja puoliks lähteny. :D

    VastaaPoista
  10. Ainii se mun piti vielä sanoa että sun blogi on ihana, käyn täällä oikeestaa joka päivä. :) Suhun on jotenki helppo samaistua, tykkään noista kosmetiikkajutuista ja sit siitä että et kirjota vaan yhestä aiheesta vaan myös sun kuulumisista ja vähän millon mistäkin. :D Kuitenki ehdottomasti yks mun lempiblogeista!

    VastaaPoista
  11. JOOO ota pidennykset!! Oon todellakin puolesta, mulla oli koko kesän ja ne oli nii maailman kätevimmät. Olin kiertämässä loppukesästä euroopassa ja siellä ne tippui kaikki pois ja omat ripset oli kyllä melko kämäsessä kunnossa (tai en tiedä oliko ne ihan normimitoissaan ja näytti vaan niihin superräpsyttimiin verrattuna ihan mitättömiltä), mutta ostin sitten talikan ripsiseerumia ja ripset on entisellään :) Aattelin kohta puoleen käydä laittamassa ne uusiksi ahhh:)

    VastaaPoista
  12. Itellä oli pidennykset, mutta en tykännyt. Pidennykset ei tosiaankaan ollut niin näyttävät kun olin kuvitellut ja saan paremmat ripsarin avulla. Pidennyksiä on harjailtava ja ne saattaa aamusin olla miten sattuu eli aikaa niitten laittoon aamusin menee joka tapauksessa. Kun löytää täydellisen ripsarin niin ei pidennyksiä kaipaa. :) Lisäks noista pidennyksistä meni ainakin mun ripset tosi huonoiksi. Näytti ekan kuukauden siltä kun mulla ei ois ripsiä ollenkaan. Hävyttömän kalliit siihen hyötyyn nähden ja parin viikon päästä ne näyttää tältä: http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/ohjelmat/maajussille_morsian_2011/morsiamet/1176762.jpg

    VastaaPoista
  13. pakko varmaan kokeilla tota meikkivoidetta, mulla on nimittäin kauhee meikkivoidekriisi nyt meneillään kun mun pitkäaikaista luottoystävääni Nivean Ideal Finishiä ei enää valmisteta! Oon miettiny noit ripsipidennyksiä kans ihan sikana.. Tekee NIIIIIN sikana mieli ottaa ne, mutta kun omar ripset kärsii niin pahasti :( Mulla kun on luonnostaanki aika pitkät omat ripset nii en tiiä uskallanko. en osaa sanoo oonko puolesta vai vastaan :( kriisi!!

    VastaaPoista
  14. Anonyymi: Kosmetiikkaaaaa <3

    Mirette: Kääk, ehkä otan sit vast ens kesänä ;)

    Nanii: Oi voi kuulostaa lupaavalta :) Ite vaan pelkään tosiaan sitä, että omat ripset kärsii hulluna! :(

    Nina: Moooooooooi! <3 Toi on kyl paha, haluun hieroo mun silmii ja uittaa naamaa suihkun alla! :D Mut kai sitä vois kokeilla vaikka jonku kuukauden :)

    Anonyymi: Joo oon ite kuullu samaa, paha paha :S Toisaalta ainahan ne kasvaa takasin...:)

    Anonyymi: Se on kyl aivan sairas rahamäärä pelkistä ripsistä, toisaalta onhan ne aika näyttävät! :) Mua pelottaa just kans se omien ripsien kunto sitte ku ne otetaan pois... Mut eiköhän ne kasva joskus ennalleen :D?

    Anonyymi: Voi ei, kuulostaa kyl kamalalta :O Ja onhan se puol vuottaki huonoilla omilla ripsillä aika paha aika... Ite oon myös kiinnostunu tosta NeuLashista!! Eli raportoi tänne vaan tuloksia jos kokeilet ;) Voishan sitä itekki sijottaa....

    Kiitos myös ihanasta kommentista <3 Piristi tätä yötä kummasti :))

    Anonyymi: Mua pelottaa se että mul ei ookkaan varaa niihin ja sit mul ei oo enää ripsiä ollenkaan! :D Mitä seerumia muuten käytit? :)

    Piia: Oon kyllä nähny tosi rumia pidennyksiä, kai ne on sitte ollu huoltoa vailla niinku tossa kuvassa jonka näytit!! Ja oon kyllä samaa mieltä, että aika paljon rahaahan tohon menee "hukkaan" :D Pelkään kans ite just sitä, että omat ripset menee pilalle :(

    Alisa: Kokeile pois, vaik sul on niin hyvä iho ettet paljoo peittoa ees tarvii ;) Kokeile muuten Bare Mineralsii! Mul on kyl hirvee kriisi nyt kans, oon joka toinen päivä sillee joo vois ottaa ne ripset ja sit taas sillee mitä helvettiä mä ajattelin, enkä ota! :D Että tiiä sit......

    VastaaPoista
  15. Pakko sanoo noista ripsienpidennyksistä. Mulla oli ne kesällä ja no.... Ne oli ihan hirveet :D Tai siis oli ne ekat kaks päivää. Sen jälkeen multa lähtkin melkein viikon sisään kaikki ripset irti (mukaanlukien omat ripset). Lisäks heräilin yöllä siihen että mun silmiä kirveli ja kutitti ja aina aamusin heräsin kolme kiloo rähmää silmissä. Eli ei ainakaan sopinut mun silmille! Ja olihan ton jälkeen vähän typerä olo, olin tuhlannut 70e siihen että silmiä kutitti ja ahisti ja sen jälkeen lähti vielä omatkin ripset mukana. Mutta onneks ne sentään kasvo takasin!
    Toivottavasti sulla ois parempi tuuri mutta ite en ainakaan suosittele niitä kellekkään :-D Ja suihkussa oli rasittavaa kun ne ei saanu kastua! Miellummin rupeen kuitenkin värkkää jotain irtoripsitupsuja, tulee ainakin halvemmaks! :D

    VastaaPoista
  16. Sun blogis on niiiin kiva!! :) ekaa kertaa uskallan kommata, koska on pakko sanoo, että ei kannata. Otin kans kesällä ripset, ne oli mulla 3kk. Naamaa ei voinu pestä, kun ne ei saanu kastua, joten suihkussakin oli hankalaa. Ripset kääntyili tietyn ajan jälkeen törröttään suoraan silmään, jep, ne käänty silleen hassusti ympäri ja osu silmiin ja se sattu ja häiritsi. Mun silmiä kirveli aina ihan hirveesti, kun ripset kastu, (esim. jos silmä vuosi tai itki tai oli just suihkussa) kun sitä liimaa jotenkin liukeni aina vähän. Ne oli rasittavat ja tosi ärsyttävät ja vaati loppujenlopuks paljon aikaa, kärvisällisyyttä ja rahaa. Mun silmät ja ripset oli jotenkin kauheen kipeet, et teki koko ajan mieli nyppiä ne pois :( Plus ne kutitti ja ärsytti muutenkin omaa silmää ja silmäluomia. Kaikenlisäks kun ne lähti pois, niin mun omat ripset lähti kokonaan mukana.. Olin siis kokonaan ripsetön vajaa 2kk ja se ei ollu kivaa :D ne siis pilas mun omat jo ennestään pitkät ja tuuheet ripset ihan kokonaan. Eli omasta kokemuksesta sanon, että ei oikeesti kannata :) omat räpsyt on loppujenlopuks paljon kivemmat :)) Blogis on superi!! :-)

    VastaaPoista
  17. Anonyymi: Voi ei kamalaa :D Toi kuulostaa just siltä kauhukuvalta mitä ripsienpidennyksestä ajattelen.... Voisinhan mä niitä kokeilla, mutta enemmän kyllä kallistun siihen että EI :D Kiitos kokemuksen jakamisesta!

    Anonyymi: Ihanaa ku kommentoit ja kiitos tosi paljon!! <3 Oon ite niin mukavuudenhalunen, etten varmaan jaksais sitä ettei silmät saa kastua, oon vielä hirvee suihkussa lotraaja ja silmienhieroja :D Mä niiiin jotenki osaan kuvitella ton tunteen että ne jotenki ärsyttää silmiä ja tuntuu oudolta koko ajan hyi! Mutta kiitos tosi paljon kokemuksen jakamisesta, ite oon kääntymässä juurikin siihen ratkaisuun että ehkä ne tekoräpsyt ei oo sen hullun hinnan ja huoltokäynneissä ramppamisen arvoset ;)

    VastaaPoista
  18. Luin näitä kommentteja ja mietin, että mitä ripsiä oikein ihmiset on käyttänyt kun mä ainakin suihkussa ihan kastelin normisti ja käyn vielä uimassakin monta kertaa viikossa ja ei ne kärsinyt mitenkään siitä... Tulee tässäkin mieleen se, että laadusta saa maksaa. Eri ripsientekijät käyttää eri ripsimerkkejä (minkinkarvasta ihan synteettiseen) ja osa on tosiaan käynyt vaan sen päivän kestävän koulutuksen eli laittokokemuskin on minimalistinen.

    Mulla oli ripset viime maaliskuusta lokakuuhun ja olihan se ihanaa. Löysin hyvän ripsientekijän, joka vielä suht edullisesti ja laadukkaasti laitto ripset (huolto 3,5 vkon välein 50e sis. kulmien vahaus ja värjäys Vantaalla siis). Otin ripset itseasiassa sitten pois, kun tuli säätöä ton paikan kanssa (olisin halunnu vaihtaa ajan ja eihän niitä sitten löytynyt, puskaradio kulkee niin älyttömät jonot) niin sit samalla päätin, että annan nyt ripsien lepää.

    Mä annoin niitten ripsien ihan pudota itsestään ja viimeset vetelin sitten pinseteillä irti (autch, tiedän ettei sais :D) ja olihan ne ripset lyhyet. Ei nyt niiiiiiiiin minimalistiset, mutta alkuperäisiin lyhyet. Kosmetologikaverini kommentoi tohon, että ripset ei kärsi itsessään pidennyksistä vaan siitä, että niihin käytetään liian pitkiä pidennyksiä --> Jos on heikot ja hauraat ripset jo ennestään, niin ei ne kestä sitä 13mm-15mm ripseä. Useimmat nyt kun haluu ton näyttävän 14mm pidennykset niin ei ihmekkään, että ne haurastuu. Tosin hyvä ripsienlaittaja osaa arvioida ripsien kunnon ja laittaa niihin sopivan pidennykset.

    Aion kyllä laittaa nyt takaisin ripset tammikuussa, tässä on nyt ollut hyvä muutaman kuukauden "lepotauko" ja oon vaan todennut, etten kestä sitä että aamusin näytän ihan laamalta ja lenkillekin pitää meikata (mulla on siis ihan valkoset ripset ja valkoset kulmat luonnostaan :D), koska muuten näytän syöpäsairaalta ellei saa aurinkolaseja silmille (niitäkään ei viitti tuolla pimeessä iltasin ihan käyttää). :D:D Huono puolihan nyt on se hinta, mutta mitä sitä ei maksais laiskana ihmisenä elämänsä helpottamisesta ;-)

    (Ja tohon ripsien hoitamiseen, ei niille tarvii tehdä muuten kuin aamusin harjata kerran ripsiharjalla (teen saman muutenkin ennen ripsarin laittoa?). Helppoa kuin mitä. Mutta sanon, että jos päädyt laittaa, niin mee johonkin laadukkaaseen paikkaan, äläkä noille jotka on vasta käynyt sen vkl-koulutuksen.)

    VastaaPoista
  19. Kuulostaa kyllä, että sulle kävi hyvin paikanvalinnan kanssa! Saanko tiedustella missä kävit? Kiinnostais kyllä kokeilla, vaikka sitten niillä ihan lyhyillä ripsillä, ettei omat ripset kärsisi! Sit kans ajattelin kyllä kokeilla jotain ripsiseerumia tässä, jos se auttais ni ei tarvis mitään pidennyksiä! :) TAI sitten käyttää sitä mahdollisiin pidennysten aiheuttamiin tuhoihin...:D Ymmärrän kyllä että varsinkin ihan vaaleiden ripsien kanssa on yhtä helvettiä elää ilman silmämeikkiä, itelläni onneks on jotain väriä mutta kyllähän sitä silti aika kuolleelta näyttää ilman meikkiä :D Nyt sä sekotit mun pään, olin jo ihan luopumas tosta pidennysideasta mut nyt en taas tiiä ! :D Mutta kiitos kun kerroit oman kokemuksen :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥