torstai 24. marraskuuta 2011

I might have gone a little crazy...

Arvatkaa kuka lähtee Jenkkeihin 12. päivä joulukuuta?! JEEEEEE!!! Tää on siis 98% varmaa (voi huhhu jos oisin tehny kaikki shopping listitki turhaan..:D), mutta aika varmaa siis! Meen siis asumaan sille mun kaverille Johnille New Hampshireen, ja vietän siellä siis vähän yli viikon :) Ihan sairaan siistiä mennä tsekkaamaan ihan uusi paikka, jonka tyylisessäkään ei ole tullut käytyä (Jenkeissä oon kierrelly Floridaa ja käyny New Yorkissa).

Arvatkaa vaan ostanko sieltä kaikki joululahjat ja ehkä pari juttua itelleniki. Saatoin ehkä jo kartottaa mun alustavia ostossuunnitelmia, tässä siis murto-osa niistä:



 Noista huppareista sai nätin kollaasin, ni valitsin tähän ne, vaikka olishan siellä Victoria's Secretillä ollut miljoona muutakin ostoslistakelpoista retkua. Ah.
Mä en usko, että kukaan voi vastustaa näitä ihania purkkeja ja purnukoita...

Odotan kovasti myös Abercrombie & Fitchillä vierailua... Sitäkin enemmän odotan visiittiä Hollister Co. (käsittääkseni Abercrombien tytäryhtiö)-liikkeessä, joka on kiintoisa tuttavuus!


Sitten päästäänki mun rakkaisiin, eli Palmer'sin tuotteisiin. Oon tykänny näistä aina ihan tajuttomasti, tuotteet toimii ja niillä on ihanasti eri "raaka-aineisiin" perustuvat tuotesarjat: kaakaovoi, sheavoi, kookosöljy, oliiviöljy... Ja noi on kaikki ihoa helliviä aineita! Tällä kertaa pakkohankinnaksi nousi ainakin toi Skin Therapy Oil, joka häivyttää esim. arpia.


Bongasin ylläolevat tuotteet Walmartin sivuilta, ja voin kertoo, että sinne jäi n. 100 tuotetta, jotka mun on ehkä pakko ostaa. Ja ne siis pelkästään Palmer'silta :D Että tota joo... en tiiä miten saan matkalaukun takas Suomeen tän reissun jälkeen.

Toivotaan, että kaikki menee putkeen ja pääsen lähtemään! :) Onko joku muuten käynyt USA:ssa noilla nurkilla? Esim. Bostonissa? Olis kiva kuulla kokemuksia :)

11 kommenttia:

  1. NO EN OLE KÄYNYT NOILLA NURKILLA.. Tää postaus masentaa mua :D

    Ei mut JEEE siistii! Onneks mäki oon luultavasti lähössä loppuvuodesta jonnekin, en oo vaan vielä ostanut ainakaan lippuja tai mitään koska en oo varma mihin lähen..
    Tuo mulle kaikki noi ylläolevat tuotteet, kiitos♥

    VastaaPoista
  2. Lähe mukaa ;) Ja toki tuon ! :D Tiiätkö yhtää mihin oisit menos?

    VastaaPoista
  3. IINAAAAAAAAAAAAA JEEEEE <33333 ihanaa! oon kyl vaa aika kade......................... mäki voisin nyt alkaa kattelee kivoi jenkkikauppoja ja sit lykkään sulle ostoslistan mukaan ;)

    VastaaPoista
  4. ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ mä kuolen! Oon tässä nyt viimiset kaks viikkoa ettiny halvimpia lentoja ym. tonne NYCin suuntaan ihan siltävaralta et jos tehtäis äkkilähtö Jenkkilään tammikuussa ja nyt sä tuut ja täräytät tämmösen tänne! Niin julmaa :-D

    Abercrombie & Fitch ja Victoria's Secret, mahdanko tietää mitään ihanampaa <3 8)

    Mäkin tahdon nyt hetiiiiii!

    VastaaPoista
  5. Lalalaura: Heheeeeeee kivaa eks oo :D! Ja oh no sit koht mul on viiden ihmisen ostoslistat käsissä ja en ehi muuta ku shoppaa XDD

    Lotta: Hihiii :D Kandee lähtee, nyt sait täst kato tällasen potkun ni sunki on pakko ;)

    VastaaPoista
  6. ....Muutuin just kateudesta vihreeks!! Haluun kans VS:älle ostaa koko puljun tyhjäks aaaaa! :D

    VastaaPoista
  7. No niiinpä! :D Mä voin ostaa sielt jotain tänne blogiin arvottavaks ;)

    VastaaPoista
  8. oooh mäkin haluan jenkkeihin :-) kävin 08 kesällä bostonin lähellä, medfordissa. aivan ihana paikka myös boston<3 i want back there<3
    kandee käydä tsekkaa harward squaren kaupat ja ruokapaikat jos satut menemään niille kulmille! :-))

    VastaaPoista
  9. Kiitos paljon vinkeistä, katotaan mihin tää mun matkaopas mut vie ;)

    VastaaPoista
  10. Oh yeah it's so great! Just a little bit expensive, since I'm used to shopping at H&M :DD

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥