keskiviikko 30. marraskuuta 2011

Get the glow

Mitä kuuluu? Mul on kauheen kipee olo, thank god huomenna vapaapäivä... Nyt ei vaa millään jaksais nimittäin! Jaksamisesta muuten - miks nykyään kiire on niin helvetin trendikästä? Tuntuu välillä et kaikki ylpeilee niiden kiireisillä elämillä ja kuinka paljon ois tehtävää, toisin sanoen kilpailee siitä, kenen elämä on "rankinta" :D Tiiättekö?

Muutenki tuntuu, että tehokkuus on joku suomalaisten ansiomittari, eli se olis niinku suoraan johdannainen sun ihmisenä onnistumiseen. Joku joskus ihmetteli täällä blogissa, että miten parikymppisellä naisella voi olla "noin paljon ylimääräistä aikaa" (viitaten mun kosmetiikkaelämäntapaan: kasvonaamiot, itseruskettavat)... Ensinnäki mun ajankäyttö ei oo ihan pelkästään sitä mitä täällä näkyy, ja sit kans sellanen juttu, et mä oon hurjan ilonen et ehin elää just tällasta elämää tässä vaiheessa! Voin nimittäin uskoa, että ehin juosta pää kolmantena jalkana paikasta toiseen koko loppuelämäni ja siinä samassa stressata itteni kuoliaaks :D

Sitä en kans ymmärrä, että esim. laiskottelun tai vaikka jonku hillityn herkuttelun pitäis olla jotenki ansaittua! Tyyliin: "Nyt ku oon tehny tän 18 päivän duuniputken ja siivonnu koko talon ja jumpannu 3 tunnin salitreenin ni oon kyllä ansainnu tän hetken tässä sohvalla telkkarin edessä!" Okei kauhee ajatusvirta taas, oli pakko saada tää "paperille" ku oon pari päivää tätä pohtinu. Ei ois ehkä pitäny sanoo mut joo, ne ketkä tajus pointin ni hyvä :D


Yllä väsynyt, meikitön kuva... Käsi näyttää muuten megaisolta, vähän hassusti menny tarkennukset? :D Halusin vaan välttämättä päästä näyttämään tota paitaa, joka on söpön ja mauttoman välimailla (tulin siihen tulokseen, että se on söpö, vaikka sitte yöpaitana).

Otsikko liittyy muuten pariin uuteen kosmetiikkatuotteeseen:


Lumene Illuminating and Smoothing Primer, Lily Lolo Mineral Blusher ja Lily Lolo Mineral Bronzer.


Lily Lolon poskipunaa sain tosiaan odotella melkein kuukauden jonkun ongelman takia, mutta täytyy sanoa, että kannatti odottaa. Sävy Ooh La La on aikas täydellinen hento roosa, ja sopii varmaan melkeen kaikille. Eli turvallinen valinta jos aiotte tilata! Siellä on siis paljon muitakin sävyjä. Muuten, tuolla sivuilla esim. sanotaan tämän poskipunan olevan matte, joka on siis täyttä shaibaa! Todella heleä tapaus, selkeämpi kuva vielä alhaalla!


Tilasin Lily Lololta myös näytekokoisen Bondi Bronze-aurinkopuuterin, ja tämäkin oli aiiikas shimmerinen! Kuitenkin aivan ihana kasvoilla, ei tullut mitään hileövereitä. Levittyi tosi nätisti, täytyy kyllä sanoa se, että tämän kanssa kannattaa varoa, ettei tuotetta tule liikaa. Tämä on siis tosi riittoisaa!


Ylhäällä olevassa kuvassa aurinkopuuteri ja poskipuna vierekkäin, tosta ei nyt vaan saa kauheesti mitään käsitystä, kun ei oo luonnonvalossa kuvattu... Kivan kellertäviä kuvia juu.


Ylhäällä näkyy siis tosiaan nokare Lumenen primeriä ja tokassa kuvassa se levitettynä. Aine heijastaa valoa tosi tehokkaasti, ja mulla on ainakin ollut sellanen hohtavampi olo, kun olen sitä käyttänyt :D Toimii mun mielestä hyvin myös jos haluaa hengata ilman meikkiä ja näyttää edes vähän elävämmältä. Tervettä hehkua tarvitaan aina! Eli tosiaan ehdottomasti ostamisen arvoinen tuote, varsinkin, jos ette tarvitse mitään hullua mattaprimeriä meikkipohjan alle. P.S. Kannattaa laittaa tätä tuotetta esim. poskipäille, otsalle, nenänvarteen ja leukaan.

Ai niin, tälle mun halpahallishoppailulle ei näy loppua, kävin nimittäin tällä kertaa Saiturin Pörssissä :D Tein yhen huvittavan löydön:


Onko joku nähnyt tätä kaupoissa?? Mä en! Mutta siis idea on jotenki huvittava, kiinteyttävä suihkusaippua, öö...? Mä en usko ees rasvoihin, ni olispa outoa, jos poispestävä suihkugeeli toteuttais "tiukat lupauksensa" ja kiinteyttäis ihoa! No okei, ton pointtihan on lisätä ihon kimmoisuutta kosteutuksella ja tätä kautta kiinteyttää. Toi osoittautukin ihan hyvin kosteuttavaks suihkusaippuaks :) Eli loppujen lopuksi ihan näppärä keksintö!

Kiitos muuten kivoista kommenteista videopostaukseen, hermostutti niin paljon sen julkaiseminen, mutta olitte tosi vastaanottavaisia ja ihania! Kiitos :)

16 kommenttia:

  1. Mä en ymmärrä miten parikymppisellä EI olis aikaa tollasiin juttuihin :D Millä ihmeellä ihmiset täyttää elämänsä?

    VastaaPoista
  2. No niinpä! Mä en kans tajuu :D

    VastaaPoista
  3. Moi Iina. Kiva blogi. Mistä ostit tuon Lily Lolon? Oon ettiny sitä cover uppia, mut en löydä mistään..

    VastaaPoista
  4. joo siis kaikissa blogeissa on ain tyylii "aamulla kävin salilla ja hain vielä 3 pakettia kaukana olevasta postista ennen duunia, sitten lounastauolla näin senjaa ja pinjaa ja hain hiilarittoman kyljykseni luksusravintolasta ja ehin just ja just käydä nautiskelemassa sen kotona (ja hoitaa päivän pakolliset kotiaskareetkin siinä lomassa) kun pitikin jo lähteä jumppaan. jumpan jälkeen sitten suoraan leffaan, oli kyllä tosi kiva äivä!

    VastaaPoista
  5. Lotta: Hihii kiitos :)

    Inka: Moi! Ostin sen täältä: http://www.lilylolo.co.uk/ eli ihan Lily Lolon virallisilta sivuilta!

    Anonyymi: Hahhah toi on niin totta! Tyyliin suoraan jonku blogista :D Kuinka ahdistavaa tollasii on oikeesti lukee tällasten saamattomien mielestä...

    VastaaPoista
  6. Öh.. Se olin mä joka kysy tosta sun ajankäytöstä.. Korostin kyllä sillonkin, että en todellakaan tarkota sitä mitenkään loukkauksena :) siis kun menit aika puolustuskannalle siitä. Ihan puhtaasta uteliaisuudesta siis kysyin. Mulle kelpais paremmin kuin hyvin tollanen lepposampi elämä ja oon ihan älyttömän kateelinen sulle kun ehit käyttää aikaa mukaviinki juttuihin! Mä oon päivät töissä/opiskelemassa ja illalla kotona odottaa koulujutut, koirat, siivous, laskut... Oon ihan samaa mieltä, että kiireestä on tehty ihan naurettava trendi, mutta joillekin se on oikeesti pakko. En siis tarkoittanut missään nimessä vähätellä sun elämäntapaa, nauti ja tee asioita mistä pidät! Sä ehdit stressata myöhemmin ihan tarpeeksi kun muutat omillesi ja alat opiskella :)
    Btw rakastan sun blogia! Ihanaa talvea sulle! :)

    VastaaPoista
  7. Siis joo käsitin sen täysin ja ymmärrän ettei ollu loukkauksena tarkotettu, se oli vaan kätevä ottaa tähän esimerkiksi ja höpistä aiheesta muillekin asiaa pohtiville!! :) Eli siis no hard feelings :) Ymmärrän kyl täysin myös sen puolen, että elämässä on paljon kaikkea pakollista "ikävää" myös, ja joskus siihen tilanteeseen on vaan tultu, se on ihan välttämätöntä varmasti kaikille jossain vaiheessa. Me eräät ollaan vaan vähän myöhässä :D Eli sitä kauhulla odotellessa, aina oon kyllä pelänny että miten mullaki pää tulee kestämään... Arvostan kovasti niitä ketkä jaksaa kaiken kiireenkin keskellä kantaa itsensä kunnialla ja nauttia elämästä! Mut joo, toivottavasti selvennettiin tää, kiitos paljon kauniista sanoista ja ihana kuulla että tykkäät lueskella :)) Jakselemista sulle myös tähän synkkään talveen! :)

    VastaaPoista
  8. Oon kyllä niin samaa mieltä sun kanssa tosta että kiire olisi jotenkin trendikästä nykysin, musta toi on vaan niin perseestä. Ja varsinki toi että kun on tehnyt jotai niin hyvä ja lepääminen pitäisi aina olla jotenkin ansaittua. Pyh sanon minä, kaikki lepää ja nauttii sillon kun siltä tuntuu! :) Hyvä postaus!

    VastaaPoista
  9. Korjaus edelliseen piti kirjottaa että varsinkin se että kun on tehnyt hirveästi töitä tai huhkinut koko päivän ni on vasta sitten niin sanotusti "ansainnut" lepäämisen.

    Toivottavasti esitin asian mahdollisimman selkeästi. :)

    VastaaPoista
  10. Jep, tajusin pointtisi ja oon kyllä samaa mieltä, enkä tykkää yhtään siitä et meijät on laitettu ajattelemaan näin, että pitäis aina olla tehokas ja kaikkea :D! Mut hei hyvä jos tykkäsit postauksesta :))

    VastaaPoista
  11. Loysin tan blogin asken ja voin sanoa jo heti etta vaikuttaa ihan mahtavalta! :)

    Ja ihan samaa mielta tosta kiireisyydesta. Ihmisilla on kauhee pakko nayttaa, etta heidan elamansa on niin kiireista ja ihanaa. Ite inhoon sellasia ihmisia, niilla ei oo ikina aikaa vaan hengailuun kun koko ajan pitaa olla menossa. :D

    VastaaPoista
  12. Voi ihana kuulla!! :) Ja totta toi mitä sanot, ihan ku hengailu olis jotenki tosi syntistä ja laiskuuden merkki! :D

    VastaaPoista
  13. http://blogiinas.blogspot.com/2011/05/make-me-beautiful-vitamin-e.html

    auttoko toi? :)

    VastaaPoista
  14. Hei. Mäkin sulin tolle sun videopostaukselle! Jos sulla on siitä isotretinoiini-kuurista tarpeeksi raportoitavaa niin olisi kiva jos vaikka tekisit postauksen siitä miten kuuri on mennyt ja onko tullut sivuvaikutuksia jne. Ja tähän väliin sanon ettei noista kuvista mitään ihovirheitä kyllä huomaa, mutta uskon että itseä on voinut häiritä ihon epätasaisuus, nimim. entinen pitsanaama.

    VastaaPoista
  15. Anonyymi: Ite en valitettavasti huomannu mitään parannusta arpien haalenemisessa :(

    Anonyymi: Hihii kiva kuulla :) Mä teen postauksen siitä kuurista varmaan aika piakkoin, viimeistään sit ku kuuri on ohi! :) Kyllä mä siitä sanottavaa keksin... Ja joo tosiaan kuvista ei saa sitten millään oikeeta käsitystä ihosta! Ja ehkä se on just mua itteeni vaan häirinny silleen et muut ei edes huomaa ellei mainitse :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥