torstai 3. marraskuuta 2011

Eight deadly sins

Sain monessa blogissa kiertäneen haasteen Chita Meri Tuulia-blogista, kiitos! <3

Ideana on siis kertoa itsestään kahdeksan satunnaista asiaa!

1. Valmistuin lukiosta vähän muista myöhässä, eli 3,5 vuodessa. Tämä johtui suurimmaksi osaksi laiskuudestani ja toivottomasta aamu-unisuudestani... Jälkeenpäin harmittaa vaan se, että olisin voinu olla ihan hyväki koulussa, jos olisin jaksanu vähän yrittää.

2. Rakastan kissoja ja kissaeläimiä! Jos nään esim. kissan kadulla yöllä, jahtaan sitä aivan satavarmasti ja houkuttelen syliin ja silitettäväks. Tapsa sai just viime viikolla venata mua jonku puol tuntia autossa, ku löysin sellasen ihanan, pörrösen kissan, jota mun oli pakko päästä silittämään. Ikävä kyllä oon myös allerginen kissoille...

3. Inhoon mm. tyhmiä lyhenteitä sanoista (broisku, voikkari, Vertsu, muovari, metukka..), yhdyssanavirheitä, ennalta-arvattavuutta, rasismia, kateutta, ahneutta, yleistiedon puuttumista, oksentamista, Seduloita, sushia, liikaa säästeliäisyyttä, muka nokkelia toimittajia (Nyt-liite), hidasta nettiä and the list goes on...

4. Mun sairaissa fantasioissa kirjotan kirjan, ohjaan elokuvan, julkaisen taidenäyttelyn, kehitän oman kosmetiikkabrändin, suunnittelen videopelin, patentoin keksinnön, käsikirjoitan näytelmän... Eli selvästi koen tarvetta saavuttaa jotain suurta ite, mieluiten vielä jotain luovaa.

5. Siltikään en ikimaailmassa haluais olla kuuluisa.

6. Oon seurustellu mun poikaystävän kanssa nyt 4,5 vuotta, josta tämä inttivuosi on ollut melkeinpä helpointa aikaa suhteen kannalta :D Eli tulevat inttilesket - älkää stressatko! Välimatkan kohdatessa pieni liekki sammuu, mutta suuri liekki roihahtaa.


7. Rakastan (tonnikala)pizzaa ja saanki jatkuvasti kuulla pizzansyönnistäni. Syön muutenkin todella epäterveellisesti. En vois ikinä karpata, juurikin pizzan takia...

8. Oon täysin hukassa mun jatko-opiskeluasioiden kanssa. En vaan tajua mihin mä hakisin opiskelemaan...? Valtiotieteellinen kiinnostaisi, mut en oo pääsemässä sisään. Toisaalta haluaisin tehdä jotain luovaa, mutta niihin kouluihin hakijoiden taso on huima... Ääh!

+ tänään tuoksuin tältä:


Kyseessä on siis Beyoncén Heat Rush-tuoksu, jonka sain poikaystävältä lahjaksi :) Yleensä en välitä julkkistuoksuista, mutta tämä muutti mieleni, kun sain näytepullon Voicen Muotiviikolta. Tuoksu on ihana ja kaikki on kehunut tuota aina kun olen sitä käyttänyt!

Sellasia faktoja! Haastankin nyt Sannin ja kaikki, keitä kiinnostaa päästä paljastelemaan ;)

8 kommenttia:

  1. Välimatkan kohdatessa pieni liekki sammuu, mutta suuri liekki roihahtaa. tää on niin totta! ja sama oli mulla poikaystävän kaa ku se meni inttiin, helppoa oli! :D

    t. ruk-elina :D

    VastaaPoista
  2. Se on totta! :) Oispa joku kertonu sen ennen inttiä, ettei olis tarvinnu stressata ;)

    VastaaPoista
  3. Heeei kyllä voi tehdä karppaajille sopivan pizzapohjan johon ei tuu venhnäjauhoja yms niin sitten voi syödä pitsaakin. :p tosin ei ulkona!

    VastaaPoista
  4. Ja sitä vielä, että luin tosi pitkälle noita sun vanhoja postauksia, tosi kiva blogi, jäin seuraamaan! :-) Mua kiinnosti tosi paljon toi sun roa-juttu ja se millanen iho sulla oli ennen kuuria. Voitko kuvailla vähän! Tai johan sä siitä kertoitkin, mutta kiva olis kuulla vielä lisää! Olen Ulla.

    Jos sulla on siitä sun ex-ihosta kuvia, niin olis ihan huikeeta nähdä että vois verrata omaan pärstään! Lähetä vaikka mun s-postiin tai mitä vaan! :>

    Kerroit jossain postauksessasi sun ihossa olevan (tai no, olleen) vähemmän sellasia "kunnon" finnejä, mutta sellasta epätasasuutta sitäkin enemmän ? Siis jos oikein ymmärsin. Mulla on ihan sama juttu oikeestaan. Nyt mulla on leuassa ja poskessa (leukaluulla vai mikähän se on..:D) pari finniä mutta muuten iho on vaan sellanen arpinen/epätasanen ja etenkin toisen posken ihohuokoset on varmaan MILLIN halkasijaltaan eli ihan hullut!

    Sori pitkästä avautumisesta :-D Kiva jos jaksat vastata jotaki!

    VastaaPoista
  5. Ja vielä yksi kysymys. :D Onko tämän

    http://blogiinas.blogspot.com/2011/06/kuvia-juhannukselta.html

    postauksen kuvat otettu ennen vai jälkeen Roaccutanin? :o Ihan supertasasen näköinen iho meinaan.

    VastaaPoista
  6. oi tätä oli kiva lukea (niinkuin kuvittelinkin kun sut haastoin tähän! ;D) :) mua on oikeesti kans alkanu huolestuttamaan se ku en tiiä mitä haluun tehä koko loppuelämäni...mitä jos ei haluu tehä mitään? tai mitä jos haluuki tehä jotain semmosta jossa ei oo hyvät työllistymismahollisuudet/vaikee ylipäätänsä päästä koko kouluun sisään? kflglkjlgkj pelottaa toi tulevaisuus :(

    VastaaPoista
  7. Toi heat tuoksu on aivan ihana! Mun kaveri meni ja osti sitä ni en sitte itte enää kehdannu tuoksua samalta :D Ja sitten vielä pienoinen blogikirjoitustoive, voisitko kirjoitelle siitä RUK kurssijuhlan odottelusta ja että mitä kaikkia mekkoja harkitsit, ja muutenkin fiiliksiä?

    Tiiän että oot kirjottanut siitä jo yhden postauksen, mutta semmonen jälkeenpäin ajateltuna-postaus olis kans kiva :)

    http://ellysin.blogspot.com/

    VastaaPoista
  8. AnsQ: Mun on/oli tosi tosi vaikeeta saada mitään realistisia kuvia otettua ihosta, ja toikin kuva mihin viittasit, on ennen roaa otettu :) Salamahan siinä räpsähtää, jolloin kaikki totuus kuvasta katoaa :D Mun suurin ongelma on ollu mun otsa, joka on vaan sairaan epätasainen! Kuuri ei oo mulla vielä lopussa, ja korjattavaa löytyy vielä hieman... Veikkaan kyllä, että mun naama jää vähän arpisen näköiseksi koko loppuelämäkseni, mutta oma vika :D Ai niin ja mun selän iho (ennen röpelöinen) on nyt täysin normaali!! Sen tuntee vaan koskemalla :) Yhtäkään uutta finniä ei oo myöskään kuurin aikana tullut, tai no ehkä 1, mutta se on aika hyvin siihen nähden, että mulla oli ennen koko ajan n. 3 naamassa. + se epätasaisuus...

    Tosi paha sanoo vaikuttaako kuuri ihohuokosiin - voihan se niitä tietty vähän supistaa... Kysy ihotautilääkäriltä jos sinne nyt päätät mennä :) Ja kerro siellä heti että haluut just kovat lääkkeet :D Itellä oli hirveet puheet valmisteltuna, mut ei mun tarvinnu ees käyttää niitä, ku se lääkäri vaan katto ja kirjotti reseptin! Veikkaan että toi kuuri auttaa sua ihan sairaasti, ainaki sen perusteella mitä oon nyt kuullu ja nähny :)

    Suosittelen siis lämmöllä!! Toivottavasti oli apua :)

    Tuulia: No niinpä, noi on ihan kauheita kysymyksiä! :D Välillä tuntuu että mähän en mitään opiskele, hengaan koko loppuelämän... Välillä tuntuu ettei mikään kiinnosta, ja välillä taas kiinnostaa kaikki. Sit pitäis just miettiä tollasia realistisia asioitaki niinku sanoitki :D On tää vaikeeta!

    Ellysi: Ite en kans ikinä viitti ostaa samaa tuoksua ku kaverilla :D

    Voisin kirjottaa jonkun jutun vielä kurssijuhlasta, ainakin jos teen jonkun yleisen inttileski-lätinän :))

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥