maanantai 14. marraskuuta 2011

Deutsch Kosmetik!

Ystäväni Marika palasi juuri Saksasta, ja toi tuliaisena pari ihanaa, jännää tuotetta! Tiiättekö sen fiiliksen ku saatte käsiinne kosmetiikkatuotteen, jota et oo koskaan kokeillut tai edes nähnyt? Parasta ;)


Selitän näistä nyt ihan lyhyesti vaan, koska näitä tuotteita ei kyllä Suomesta löydy :( Alterra-merkkiset luonnonkosmetiikkakapselit ovat ihana tuttavuus! Koostumus on öljyinen, mutta ei tunnu tukkivan ihoa. Kapselit tuntuvat iholla todella hoitavilta! Lisäksi tuote tuoksuu vaniljalta <3

Sauna-Creme-Öl Duschpeeling kiinnosti mua aivan sikana: kuorinta, jota käytetään saunassa...? Vai onkohan sittenkään? Suomentelinkin pakkauksen tekstejä Google-kääntäjällä :D (Itsehän opiskelin lukiossa 5 kurssia saksaa... Ja mitä jäi päähän?)

Jepjep. Pitkän kääntämisprosessin jälkeen tulin tulokseen, ettei missään sanottu, että tuleeko tuotetta käyttää saunassa... No sama kai se kuitenkin on. Kokeilin tätä suihkussa pikaisesti, ja täytyy sanoa, että on kyllä ihana kuorinta kyseessä. Tuote tuoksuu ihanasti mandariinille, ja kuorii sopivankokoisin rakein. Iho jää silkkiseksi ja hyväntuoksuiseksi <3


Ekstrana joku todella random-itseruskettava, mutta näitähän on aina hauska testailla! Laitoin tuotetta ikävä kyllä vasta äsken, joten en osaa sanoa voiteen oranssisuudesta. Tuote kuitenkin imeytyi mukavasti eikä haise yhtään pahalle! Eräs miinuspuoli tuotteesta löytyy: ihoni ärtyi vähäsen, eli paria kohtaa kutittaa. Hmm...

Sellasia juttuja Saksasta, kuulin, että siellä oli sairaan halpaa ja kaikkea ihanaaaaa! Epistä... Oikeesti jos mä pääsen sinne Jenkkeihin ni voin kertoo, että ostan joku 30 kiloo kosmetiikkaa. En oikeesti ees liiottele... Ostan myös tän ihanan paidan, sen lupaan:


Mitähän muuta? Oon muuten urheillu nyt tosi aktiivisesti, tää on muuten niin perus: poikaystävä on intissä kiinni, ni kehitän itelleni siinä välissä jonku identiteettikriisin, elämäkriisin, ulkonäkökriisin.... En tajuu miten se menee aina näin? Onks muilla tää sama? :D Esim. sinä samaisena päivänä, kun poikaystävä lähti tammikuussa inttiin, mä lähin stadiin keskijakaus hiuksissa, mikä ei todellakaan oo mun juttu ja ostin tyhmän Longchampin laukun (se perus taiteltava, musta ruskeilla kahvoilla), joka ei myöskään oo mun juttu... Selvät identiteettikriisin merkit :D Haluuko joku muuten ostaa Longchampin halvalla?

Nii tosiaan, kävin tänäänki pelaamassa tennistä, ja osasin vieläpä ihan hyvin! Tennis on ihanaa. Oon käyny myös salilla, koska mulla on ollu ihan tajuttoman turvonnu ja läski olo lähiaikoina. Oon vielä sellanen, että mun kehossa näkyy kaikki tulokset aika nopeesti. Siks se salilla käynti on palkitsevaa :) Kiinnoistaisko teitä muuten jotkut urheilupostaukset?

Ai niin, syön siis tällä hetkellä sitä isotretinoiinikuuria, ja uusia oireita on ilmennyt! Multa tuli nimittäin viime viikolla ekaa kertaa verta nenästä (koska limakalvot kuivuvat) :D Tapsa on pelotellu mua siitä oireesta koko ajan, ja nyt se sitte tapahtu! Iho on hyvässä kunnossa ja oon edelleenki tosi tyytyväinen kuuriin. Mä oon vaan "unohtanu" käydä labroissa maksatesteissä, koska tää on klassista Iinaa, etten saa mitään asioita hoidettua. Onko tämä paha?

Ja yks juttu vielä! Meen tiistaina H&M:n Versace-VIP-iltaan töihin, ja pukukoodi meille myyjille on musta ja juhlava. Mitä se tarkottaa, auttakaa? Mitä ihmettä laitan päälle?

Mut mitäs sulle kuuluu?

13 kommenttia:

  1. Hihii mikä Longchamp se olis? Mulla on sitä le pliage sarjaa pari laukkua ja pari pussukkaa :)

    VastaaPoista
  2. Moikka! Pistin sulle s-postia:)

    VastaaPoista
  3. Tuttuja tuotteita, asuin saksassa vuoden ja halpaa kosmetiikkaa riitti, etenkin rissman ja budnikowsky olivat suosikkeja! Kolmen viikon päästä takaisin "kotiin" ja hamstraamaan lisää tavaraa <3

    VastaaPoista
  4. Ehottomasti kiinnostaa urheilupostaukset!!:)

    VastaaPoista
  5. Anonyymi: Laitoin sulle s-postia ;)

    maikki: Ja mä sulle! :)

    Elina: Hihii voisin tehäki :)

    Kerli Annihilation: Oi että, oon kyllä kade :D Hamstraa sitte munkin puolesta ;)

    ELLEN: Sittenhän niitä vois kokeilla tehä :)

    VastaaPoista
  6. Ulkomailta on ihana ostaa aina kaikkee iha random kosmetiikkaa, varsinkin kaikkia halpiksia, missä ei oo suomen sanaa eikä välttämättä englannikskaan :D

    VastaaPoista
  7. Mulle ei oo tullu mitään sähköpostia :o

    VastaaPoista
  8. Mä tajusin just ettei se ollu lähteny, ootas ni laitan uusiks! :D Ihmettelinki ku et ollu vastannu mitään :)

    VastaaPoista
  9. Asun Itävallassa ja tääl on just parasta se, että voi koko ajan kokeilla uusia kosmetiikkajuttuja! Odotan aina innolla et edelliset loppuu niin saan ostaa uudet kokeiluun :D

    VastaaPoista
  10. Eikä, vitsi oot onnekas :D Olis just ihanaaa!

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥