perjantai 14. lokakuuta 2011

Yo se que no he sido un santo

Shakiran pientä nostalgiaa herättävä La Tortura soi, ja selitin just Lauralle kuinka sain hirveen inspiraation tosta biisistä eilen yöllä ku kuulin sen radiosta :D Mulle tuli sellanen kauhee hinku ulkomaille, jonnekki uskomattoman historian omaavaan mestaan, (Espanjaan, Italiaan, Ranskaan?) missä vois ahmia kulttuuria ja hyvää safkaa. Tää kuulostaa oudolta varsinki ton biisin takia, mutta siis. Viimeks sain tällasen kohtauksen ku olin Nizzassa vuoden alussa, oli kyllä nimittäin aika siisti paikka :) Saatto kyllä liittyä siihen koko ajattelutapa, että luin sillä reissulla Eat Pray Loven ja vietin yöt maaten hotellin kylpyammeessa popittaen Lenny Kravitzia (miten sekään tähän liitty?). Hohhoijaa, että sellasta ajatuksenjuoksua tällä hetkellä. Vois kattoa tähän samaan syssyyn Vicky Cristina Barcelonan (suosittelen LÄMPIMÄSTI), kerta tuli on jo irti... Okei ne ketkä luki tän avautumisen, anteeks!



Mulla oli oikeesti jotain tuotejuttujakin, kuten pari tehohoitoa:


Kaikkien kaveri Aussie 3 Minute Miracle Reconstructor, josta oon ehkä joskus puhunutkin... Tää on todella hyvä tehohoito, itellä nyt varmaan kolmas purkki tätä menossa. Koska mitkään tehohoidot ei kuitenkaan hiusta pelasta, niin keskitytään siihen, että tämä saa hiukset nätin näköiseksi ja kivan tuntuiseksi. Tuoksu on voi-ma-kas, mutta siihen tottuu, vaikkei heti tykkäiskään.


John Frieda Sheer Blonde Conditioning Treatment on siis blondeille hiuksille tarkoitettu elvyttävä tehohoito, jota voi käyttää päivittäin 3-5 minuutin vaikutusajalla, tai sitten kerran viikossa 15 minuutin vaikutusajalla. Itteäni henkilökohtaisesti ottaa päähän mun hiusten tän hetkinen a) väri b) kunto c) leikkaus d) pituus jne., joten ostin tän tuotteen heikkona hetkenä pelastuksen toivossa :D No joo. Tuotteessa on miellyttävä, aika "ylellinen" tuoksu, joka jää hiuksiin kivasti leijailemaan. Hoito myös pehmensi ja kiillotti hiuksia kivasti!


Kivoja meikkipusseja on aivan sairaan vaikeeta löytää, ja mun oli pakko ostaa tämä söpö Kicksin pussukka, vaikka ostinkin samanlaisen kaverille lahjaksi joku kuukausi sitten :) Viva la Diva-uutuussarjan kulmakynä (sävy 32 Macchiato) lähti mukaan, koska hinta oli huokea ja vanha Hennesin kynäni veteleekin jo viimeisiään. Kynä vaikutti liikkeessä hieman kovalta ja vahamaiselta, mutta kotona väriä kyllä tulee, jos kynää kuluttaa hieman ensin. Tällä on myös helpompi piirtää tarkasti, koska kynä ei sotke. Kynän toisessa päässä oleva harja on oiva lisä tuotteeseen! Olen tottakai innoissani Kicksin uudesta kosmetiikkasarjasta, mutta silti hieman pettynyt. Kuten monet ovat jo sanoneet, merkki vaikuttaa nimenomaan halvalta ainakin ulkonäkönsä puolesta!  Jotenkin ne tuotteet ei kauheasti sytytä. Tulee mieleen se Kickseistä poistunut (?) BeYu, muistatteko?

Haluun esitellä vielä mun uudet velourhousut:


Jee, ne on kivat! Jos joku ei vielä tienny ni oon istuvien verkkareiden ylin ystävä. Huomioikaa mun viritelmä vyötäröllä: taitan lähes kaikki mun verkkarit kerran alaspäin, jotta housut asettuisivat enemmän lantiolle ja näyttäisivät matalavyötäröisiltä. Paljon imartelevampaa mun mielestä, vielä kun eihän toi taitoskohta edes näy esim. paidan alta. Nämä siis H&M:stä!

H&M toi mieleeni sen, että olin tänään 7:30 puolikuolleena Hennesin inventaariokoulutuksessa stadissa (olen siis H&M-extra), enkä nukkunut koko yönä silmällistäkään, koska pelkäsin myöhästyväni heräämisen ollessa turhan vaikeaa... :D Siis mun elämä on riistäytyny aivan käsistä... Kaiken lisäksi koko homma kesti 45 minuuttia, eli todella turhaa oli! Mutta joo. Ei kai tässä muuta, öitä kaikille :)

3 kommenttia:

  1. Mullakin on ihan hirveä matkakuume vaikka palasinkin vasta Nizzasta :) Oli kyllä ihana mesta.

    VastaaPoista
  2. joooo sama, olin 08 kesällä nizzassa ja talven pimeillä aamutunneilla on mukava lähteä mielikuvitusmatkalle takaisin<3

    ja ahh rakastan sun vatsaa, mitää vinkkejä? ja paljo noi pöksyt makso?:)

    VastaaPoista
  3. Inka: Vitsi, oli varmaan kivaa :)

    Anonyymi: Jep, Suomen talvi pakottaa käyttämään vähän mielikuvitusta :) Ja kiitos myös paljon, vatsa ei kyllä ole missään parhaimmassa kondiksessa just nyt, mutta kai ne on ne perusjutut: harjoita vatsanseudun lihasten lisäksi myös esim. selkää ja kaikkia keskivartalon lihaksia, tuo mun mielestä ainaki jotenki ryhtiä siihen hommaan! Tyhmää jaella tällasia vinkkejä :D Itellä on ongelmana ainaki jäätävä turvotus 24/7 huonon ruokavalion takia, ni pitäis varmaan syödä jotain ananasta jotta nesteet poistuis :) housut makso 19,90 e, eli ei ees paha! Mutta kiitos vielä kivasta kommentista :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥