tiistai 4. lokakuuta 2011

So fake

Arvonnan voittaja Myksy, check your e-mail ;)

--

Mua ärsyttää se, että keväisin aletaan hirveesti hehkuttaa kaikkia itseruskettavia... Mun mielestä ne kuuluu ottaa käyttöön vasta syksyllä! Okei, paitsi jos ei halua ottaa aurinkoa kesäisin. No kuitenkin, ite käytän niitä rusketuksen "säilyttämiseen". Jotkut varmaan ajattelee, että eihän kukaan nää mitään rusketuksia kaikkien vaatekerrosten alta, mutta tärkeintä on se, millaiseksi tuntee itsensä. Skenaario 1: sieltä takin, villapaidan, huivin ja farkkujen alta löytyy valkoset, kuivuneet, karvaset kanankoivet, joihin ei kehtaa edes itse koskea. Skenaario 2: vaatekerrosten alla piilee (teko)ruskettunut, hoidettu iho, jota mieluusti esittelisikin jos säät sallis! Tää alkaa olla aika ilmiselvä pointti, mutta kumpikohan saa sut tuntemaan ittes itsevarmalta ja hyvältä? :) Muutenkin mua jotenkin huvittaa keväällä nähtävät naistenlehtien artikkelit: "Jalat kesäkuntoon!" tai "Rehottaako?" tjsp. Emmä tiiä! Varsinki mä toivon, ettei seurustelevat ihmiset päästä itteään mihinkään "talvikuntoon", kuten vois asian ilmasta.

Okei nyt mennään ihan ohi aiheen, mun piti nimittäin kirjottaa mun mainitsemisen arvosista itseruskettavista!


St. Morizin Instant Self Tanning Mousse/Mist. Nää on ehdottomasti kokeilemisen arvoisia tuotteita, joista oon joskus aikoja sitten blogissa maininnutkin. Oma suosikki on ehdottomasti toi mist, sillä toi vaahtomainen mousse on todella tiukkaa tavaraa, ja sillä mokaaminen on aika helppoa. Moussesta tulee mun mielestä myöskin voimakkaampi tulos. Toi mist siis kuitenkin myös hierotaan ihoon suihkutuksen jälkeen, mutta se ei oo ongelma, jos omistaa myöskin kuvassa näkyvän St. Tropezin itseruskettavahanskan (myydään esim. Stockmannilla muutaman euron hintaan). Suosittelen! Plussaa vielä tuotteissa se, että sävy on oikeasti tosi, tosi ruskea, eikä se tyypillinen oranssi! Näitä ei myöskään oo hinnalla pilattu, ainakaan jos ostaa pretty.fi-nettikaupasta. Mun pitäis itse asiassa tilaa lisää tota mistiä..... Ai niin hei ja nämä itseruskettavat ei ihan oikeasti haise itseruskettavalle, mä lupaan!!


Palmer's Natural Bronze Body Lotion on ollu tosi miellyttävä tuote (jota ei taaskaan saa Suomesta. Virossa kävijät, ostakaaaaa!). Tuote tuoksuu suklaiselle cocoa butter formulansa ansiosta, mutta kyllä sieltä silti puskee vähän läpi se DHA-mainen haju. Mutta ihana tuote kaiken kaikkiaan, rusketuksesta tulee helposti tasainen ja nätin värinen! ACO Sun Kissed Body Lotion on ihan kiva itseruskettava. Mä en tajuu miks, mutta mun mielestä tää haisee oksettavasti valkaisuaineelle :D Tuskin se muita häiritsee. Tykkään kyllä tuotteesta siinä mielessä, että litkumainen koostumus on helppo levittää tasaisesti, ja väri on ok, sopivan kevyt ainakin.


Tossa tosiaan mukana Body Shopin kirsikkakuorinta, ihan näin korostamassa kuorinnan tärkeyttä ennen itseruskettavan laittoa. En tykkää mitenkään hirveesti tosta tuotteesta, koska se on pelkkää siementä ja geeliä, joka ei tunnu kuorivan tarpeeksi tehokkaasti. Kannattaa käyttää niitä kuorintahanskoja myös suihkussa, esim. kosteuttavan suihkugeelin kanssa! Garnier Ambre Solaire-suihke vaikuttaa olevan tosi suosittu tuote. Mun mielestä tää on tosi kätevä kevyen suihkeensa puolesta, mutta aika tehoton (tulokset huomaamattomia ekan kerran jälkeen). Tulos on vieläpä ikävän oranssihtava, mutta jos se ei haittaa, niin tää käy ihan hyvin. Hinta on mun mielestä aika tyyris (n. 13 e), sillä tuote ei ole edes riittoisa. Tämä on nimenomaan helppo tuote. Ite suihkin tällä yleensä kädenselät, joita on vaikea rusketella muuten.

Vielä täytyy sanoa, että kannattaa huolehtia ihon kosteustasapainosta ennen itseruskettavan laittoa ja sen jälkeen. Näin väri pysyy kauniina pitkään :) Ai niin, ja halusin sanoa vielä solariumista: Mä niin haluaisin käydä siellä. Mä haluisin olla siellä ihanassa lämmössä ja ruskettua "oikeesti", mutta en vaan enää uskalla! En oo koskaan käynyt pahemmin solkussa, mutta viime kerrastakin on jo vuosi, koska en uskalla enää mennä sinne. Mut on selvästi saatu uskoteltua kaikkiin niihin kamaliin haittavaikutuksiin, joita se iholle tekee... Ja jep, aurinko tekee samaa, mutta ehkei se oo nyt ihan yhtä paha. Mitä mieltä te olette? Mikä on muuten teidän lempi-itseruskettava?

10 kommenttia:

  1. Oih kiitti tosta pretty.fi'stä, en ees tiennyt että tommonen nettisivusto on olemassa :-)

    Ja oon ihan samaa mieltä tosta "talvikunto"-jutusta... Vaikka itsekkin ollaan poikaystävän kanssa jo näitä "vanhoja" pareja niin ei esim. säärikarvat oo koskaan vielä päässyt erityisen reheviksi... ei naisten kuulu olla karvasia XD

    VastaaPoista
  2. Millanen toimitusaika tuolla pretty.fi:ssä?

    VastaaPoista
  3. Lotta: Hyvä jos oli avuksi :) Hehheh niinpä, meil on ihan sama juttu, ollaan just "vanha pari", mutta ei se nyt tarkota sitä että pitäs unohtaa tollaset jutut ja ryhtyä kasvattamaan jotain pöheikköä (mihin tahansa) :D!

    Pauliina: 3-5 arkipäivää, mun muistaakseni tuli ihan ajoissa ja kätevästi kun ite tilasin :)

    VastaaPoista
  4. Hei saako kysyy et kuinka usein sit tota itseruskettavaa laitat?

    Ite oisin kans vaikka vuoden ympäri ruskee jos saisin ite päättää mut viimestään kahen viikon jälkeen alkaa mennä hermo noilla itseruskettavilla läträilyyn, kun ne kuitenkin yleensä kuluu jossain parissa päivässä ja jää rumia kulumisläikkiä ja sit se on hirmu hankala kuoria pois. En tiiä tajusitko yhtään, mut pointti oli just se että levitätkö noita itsareita vaan säännöllisesti sen verran usein ettei ne ehi kulumaan vai miten teet? :)

    VastaaPoista
  5. Blogissani on sinulle "Tunnustus". Kiitos mukavista lukuhetkistä tähän asti, lisää odotellen... :)

    VastaaPoista
  6. Anonyymi: Hmm, kinkkinen kysymys :D Laitan usein ennen jotain "tilaisuutta" (syy voi olla siis esim. että poikaystävä tulee lomille), joten varmaan kerran viikossa. Mulla on itellä joskus ollut toi kulumisongelma, mutta ainakaan mikään näistä esittelemistäni tuotteista ei mielestäni sellaista jälkeä jätä (ellei sit hinkkaa sitä hullun lailla pois heti seuraavana päivänä)! Tuntuu, että sellasta tulee voiteista, jota laitetaan paljon ja monenä päivänä... Tärkeintä on varmaan just kosteutus ja se, ettei itseruskettavaa laita ihan kamalaa kerrosta kerrallaan, vaikka vaan sellasen kevyen (jos haluu ruskeemmaks niin vahvempi tuote vaan), ja sit antaa sen kulua itsekseen n. viikon, ni ei pitäis tulla sellasia läikkiä. Kauheen sekava selitys :D Noi St. Morizit on esim. kyllä tosi kestäviä, eli siis ihan hyvin voi viikon vetää yhellä kerroksella, ja se häivyttyy vaan pois :) Näin ainaki mulla! Ainoo mitä voin sanoa ni ainaki kosteuta ihoa tarpeeks :)

    TM: Voi ihanaa, kiitos paljon :)

    VastaaPoista
  7. Mä läträän kyllä kesät talvet itseruskettavilla! Tykkään kicksin self tanning lotionista :)

    VastaaPoista
  8. Heiii mäki oon kokeillu sitä! Oli kyl ihan kiva tuote :))

    VastaaPoista
  9. Öh, älä ota tätä kommenttia millään tavalla loukkauksena, mutta oon pitkään ihmetellyt miten parikymppisellä naisella voi olla näin paljon aikaa kaikkiin ihohoitoihin, itseruskettaviin ym ym. Itse käyn töissä, opiskelen oikiksessa, hoidan kahta koiraa ja siihen päälle kuntosali, parisuhde ja ystävät.. Mulla usein vapaa-aika alkaa klo 22 jälkeen jolloin energiaa riittää just ja just suihkuun. Kyllä mä silti pidän mielestäni huolta itsestäni, meikkaan ja sheivaan. Kun on kroppa, kasvot ja itsetunto kunnossa niin se riittää :) muutenkin mun mielestä itseruskettava näyttää talvisin kylmässä luonnonvalossa aika hölmöltä ja epäluonnolliselta.
    Jos saa kysyä, opiskeletko missään töiden lisäksi ja jos et niin mihin olet miettinyt hakea? En siis tarkoita tätä mitenkään pahalla, oon vain utelias. Sulla on ihanan pirteä blogi, aion ehdottomasti jatkaa lukemista :) paljon jaksamista sulle syksyyn! :)

    VastaaPoista
  10. Joo en ota. Valmistuin lukiosta vasta viime jouluna ja hain kyllä kouluihin, mutten päässy sisään. Tästä blogista voi saada aika väärän kuvan mun ajankäytöstä ja elämästä :D Viikolla käyn töissä ja nään ystäviä ja viikonloppusin oon aika paljon poikaystävän kanssa :) Koska oon iltatöissä, meen myöhään nukkumaan ja öisin kirjotan blogia ja laitan esim. nyt vaikka sitä itseruskettavaa tai kasvonaamioita :D Oon onnellinen, että voin elää nyt huoletonta elämää rauhalliseen tahtiin, kyllä sitä ehtii koko loppuelämän stressata ja juosta paikoissa :)

    Haluisin kovasti media-alalle, mutta niin taitaa moni muukin haluta, etten oikeen tiedä oisko se sitte se kannattavin vaihtoehto. Myös valtiotieteellistä oon miettiny, mutta yliopisto on aina yliopisto... Ulkomaille olis myös kova hinku. Pitää vielä miettiä, en haluu tuhlaa aikaani "turhan" opiskeluun! Mutta kiitos paljon ja jaksamisia sullekin! :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥