torstai 6. lokakuuta 2011

I feel like a fucking redhead

Värjäsin sit hiukset. Mulla oli tosiaan hirvee pakkomielle yhteen hiusväriin, jonka jo kerran siellä kaupassa totesin olevan oranssi :D Mä en tiedä miks, mut mun oli pakko saada kokeilla sitä väriä!


Kuvan valossa se näyttää ihan sairaan oranssilta, mutta oikeesti toi oli tosi kiva väri. Lämmin, just sellanen ihana "sun-kissed blonde" niinku pakkaus kertookin. Kaiken lisäks tiesin noiden Glossy Blonds-sarjan värien olevan tosi hyviä, niin halusin kovasti kokeilla... Mulla vielä helposti vetää tukka vihreeksi tai harmaaksi vähänkään kylmän sävyn kanssa, joten oli turvallista valita superlämmin sävy.


Suosittelen kyllä kaikille noita L'oréal Casting Créme Gloss-värejä kaikille, tuoksuvat ihanalta ja levittyvät nätisti. No joo, mennään kuitenki värjäystulokseen:


Jep, eli se on oikeesti aika lailla sitä mitä pakkaus lupailikin! En vaan tajuu miks mä värjäsin mun hiukset ton väriseksi :D Okei, ihan kivaa vaihtelua, mutta varsinkin tyvi on ihan törkeen oranssi! Ja se oikee väri ei ees näy tossa kuvassa, tää kuulostaa varmaan nyt ihan turhalta valitukselta. Mutta yrittäkää kuvitella!  Mulla on tulossa mutsin (keskiaikaset, mulla on pukuki!) 50-vuotisjuhlat lauantaina, joten en oo varma haluunko olla tolla tukalla sillon. Eli nyt kaikki mielipidettä peliin! Ja jos joku osaa sanoa, niin millasella värillä tohon on turvallista värjätä päälle (välttäen vihreä/harmaa/keltanen-katastrofit)?


P.S. Mulla on kuvassa kirkkaanpunaista huulipunaa (joka ei myöskään näytä kuvassa oikean väriseltä), siitä vähän lisää vaikkapa huomenna ;)

P.P.S. Mä vannon, ettei mun poikaystävä huomaa mitään eroa entiseen tossa tukassa.

14 kommenttia:

  1. "P.P.S. Mä vannon, ettei mun poikaystävä huomaa mitään eroa entiseen tossa tukassa." < hahaha toi on kyllä niin perus! :D

    VastaaPoista
  2. Jep, ja välillä tosi ärsyttävää! :D

    VastaaPoista
  3. Tuli kyllä kivat... Milloin mä mahdan uskaltautua kotivärjäilyy, en varmaan koskaan :-(

    http://blogilottan.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. mitä järkee kysyy et onko hyvä väri jos et näytä mitään muuta kun sitä "onnistunutta" osaa? jos se tyvi on menny pieleen ni just sitä et kuvaa?

    VastaaPoista
  5. Lotta: Kannattaa kokeilla, säästyy pitkä penni ;) Kaiken voi aina korjata :)

    Anonyymi: Siis ei mikään tossa tukassa oo oikeen onnistunutta...:D ja kuvaan halusin vaan lähinnä punaset huulet, kun olin muuten meikittä ja ryytyneen näkönen, enkä sellasta viitti täällä julkasta :)

    VastaaPoista
  6. Tuli tosi kivan väriset! Toi väri sopii sulle :) Haluisin vaa nähä viel vähä paremman kuvan susta ja noista hiuksista

    VastaaPoista
  7. Noooo sellasta ei kyllä oo enää mahdollista nähdä koska värjäsin jo vähän neutralisoivalla päälle enkä tiiä onks tulos nyt sitte yhtään parempi...:D

    VastaaPoista
  8. höh :( Tollanen väri ois ollu just makee :) vähän erilainen

    VastaaPoista
  9. Tää kysymys ei liity nyt tähän postaukseen mitenkään, mutta mistä se sun ihana mekko sinne RUK:in kurssijuhlaan oli ostettu? :)

    VastaaPoista
  10. Helsingissä sijaitsevasta Boutique Francoisesta! En tiiä ootko menossa kattomaan jotain iltapukua tai vanhojenmekkoa (tai mitään :D), mutta sanon vaan sen, että tuolla liikkeessa pitää käydä tuuri että oikea mekko löytyy :) Siellä on siis tosi sekalaisesti eri puolilta maailmaa tuotuja vaatteita :)

    http://www.francoiseboutique.com/

    VastaaPoista
  11. tyttö älä värjää hiuksiis noin paljon ! ei oo hyvä :(

    VastaaPoista
  12. Värjäsi tos vaiheessa muutaman kerran putkeen ku oli kriisejä, nyt oon taas palannu normaaliin tahtiin :)

    VastaaPoista
  13. aa no hyvä, just lukenu ku se tyttöki kuoli hiusvärii ja taas toinen nainen makaa koomassa...! ja eihä ne muutenkaa tee hyvää hiuksille kaupan värit :)

    VastaaPoista
  14. Joo ei tee eikä varmaan kampaajienkaan käyttämät :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥