perjantai 28. lokakuuta 2011

Go blonder!

Mulla on melkeinpä alati jatkuva hiuskriisi, koska vaihan suunnilleen joka viikko mun hiusihannetta. Nyt on taas turvallinen, kirkas blondi mun ykkösvaihtoehtona, mutta koska tyrin värjätessäni hiuksia pari viikkoa sitten (ne ei juurikaan vaalentuneet), ostin Stockmannilta apuun tällasen tuotteen:


Kyseessä on siis John Friedan Sheer Blonde-sarjan Go Blonder-vaalennussuihke, 10,50 e. Esittelin vastaavanlaisen tuotteen joskus kesällä, mutta tähän mennessä tykkään tästä hurjasti enemmän. Suihke lupaa vaalentaa kutreja huomattavasti 3-5 käsittelyn jälkeen, mutta mun mielestä jo yksi käsittely vaalensi?? Ehkä lotrasin tällä vähän liikaa. Kuitenkin, tuote on todella helppokäyttöinen ja sopii siis aina vaaleanruskeista ihan vaaleisiin hiuksiin. Ai niin ja litku tuoksuu myös hyvältä, ehkä vähän purkalta :)


Pointtina siis on suihkia tätä pyyhekuivaan tukkaan halutulla tavalla (tyvi, raidat, tai koko pää) ja föönata & suoristaa/kihartaa. Mitä enemmän lämpöä koko prosessiin käytät, sitä tehokkaampi vaalennustulos on. Tykkään tosta suihkeesta myös siksi, koska se tekee sellaista elävää jälkeä tukkaan, ja hiukset näyttävät melkeinpä auringon vaalentamilta. Tässä muuten tota nykyistä tukanväriä keinovalossa:


Kiharat oon tehnyt (näköjään vähän huolimattomasti, älkää välittäkö) Philips Salon Multistylist-muotoiluraudalla. Joka on muuten maailman yksinkertaisinta, ja sata kertaa parempi idea kuin halvalla suoristusraudalla tehdyt kiharat (IMO)! Helppoa, vaikkakin aika hidasta.

Ai niin, me vedettiin taas Tapsan hiukset siiliksi, joten mä perin sen tilaaman TIGIN SUORISTUSSUIHKEEN JEEEE!


Kyseessä on siis mun ehdoton lämpösuojalemppari TIGI S-Factor Flat Iron Shine Spray. Oon puhunut tästä ennenkin, mutta siis tää takaa ihanan kiillon, hattarantuoksun ja supersileät hiukset. Muistakaa, että TRESemmén lämpösuoja tulee hyvänä kakkosena tässä kisassa!

Soin myös itelleni luvan ostaa jonkun shampoon - mä oon nimittäin kohta käyttäny mun kaikki shampoot! Voin rehellisesti sanoa, että yhessä vaiheessa niitä oli ainakin 20 kappaletta. Tämä XZ:n Aito-shampoo sisältää mm. puolukkaöljyä, jonka runsas omega-3-rasvahappo- sekä e-vitamiinipitoisuus kosteuttaa ja suojaa hiuksen pintaa (auts mikä lause). En oo vielä ehtinyt kokeilemaan tätä, mutta tuoksu on mun mielestä ihana, kuten yleensäkin XZ:n shampoissa. XZ ei tosiaan käytä silikoneja tai silikoniyhdisteitä shampoissaan, mutta olen silti ollut tyytyväinen "tuloksiin" (hiuksen sileyteen, kiiltoon jne.).

Sitten kysymys, jos nyt teen sen videopostauksen, niin haittaako että vaan höpisen siinä omiani? Vai pitäiskö siinä sit olla joku juttu? En mielelläni tekis sitä suoristusrautakiharrusvideota ainakaan mitenkään laadukkaasti ja perusteellisesti, koska oon tosi huono tekemään niitä sillä surkeella laitteella ylipäätään :D Mutta ideoita otetaan vastaan :)

21 kommenttia:

  1. meikkivideo! ja rakastan sun blogii, yks lemppareita ja oon ollu lukijana noin kuukauden, jopa alle!:)

    VastaaPoista
  2. Voiiih! Tuota suihketta haluan koittaa, kiitti vinkistä! 8)

    VastaaPoista
  3. Anonyymi: Oh no, noo ehkä jos sen saa jotenki järkevästi toteutettua ;) Ja ihana kuulla että tykkäät blogista!! :)

    Sofia Punta: Suosittelen ;)

    VastaaPoista
  4. Ihana blogi sulla :) Oon nyt pari kuukautta seurannu tätä ja saanu paljon hyviä meikki yms vinkkejä,jatka samaan malliin :)
    Täytyyki kokeilla seuraavaks tuota Go blonderia, oon ettinyt pitkään jotain tuollaista.

    VastaaPoista
  5. Nyt täytyy sanoo että sä pelastit mun hiukset! :D Mun tukka oli jääny joistain kohdista ihan vaaleenruskeen keltaseks ja en oo viime värinpoiston jälkeen uskaltanu tehä uutta käsittelyä kun tuntuu että karvat tippuis päästä. Ni kävin sit ostaa ton ja hitto että tuli jo ekalla kerralla paljon parempi tästä päästä! Kiitti :)

    VastaaPoista
  6. Voisin itekki kokeilla tuota vaalennus suihketta, sen verran tehokkaalta kuulostaa! :) Ja tee ihmeessä se video viimein, eikä haittaa vaikka höpisisit omias vaan...

    VastaaPoista
  7. Siis rakastan sun hiuksia !! niin mun unelmien hiukset :)

    VastaaPoista
  8. lätinä höpinä videoo vaaan kehiin, thanks ! <3 ;)

    VastaaPoista
  9. Hei, luin aikaisempia postauksiasi ja huomasin että olit ollut ruk-kurssijuhlassa kesällä:) Olen itse menossa ko. juhliin tammikuussi joten olisiko mahdollista laittaa koko kuva mekostasi ja jos voisit kertoa vähän millaisia mekkoja yleensä ihmisillä siellä oli?:) olisin hyvin kiitollinen:D

    VastaaPoista
  10. hei ihanaa, toimsikohan toi mulla? :D kelaa et värjäsin taas sillä samalla sävyllä (Golden copper blonde) ja tää on TUMMANRUSKEE :D siis vielä enemmän kun viimeks!! en vaan tajuu. Ja colin oli jopa sitä mieltä et tää on jostain kohin vihree, ei tosiaan oo punertavaa nähnykää..

    VastaaPoista
  11. Anonyymi: Oikeesti tosi ihana kuulla että on ollut jotain apua tästä blogista! :)) Kiitos!

    Jenni: Ei vitsi jee! Ihan sika kiva kuulla että autto :)

    Anonyymi: Toi on kyllä hyvä tuote :) Ja katotaan mitä videosta tulee....:D

    Vilma Sofia: Ne näyttää hallitummilta kuvissa mitä oikeesti... :D Mutta kiitos!!

    Anonyymi: Iik, no kai sen vois tehä sit :D

    Anonyymi: http://blogiinas.blogspot.com/2011/06/take-or-toss.html Tossa on koko kuva mun mekosta siellä, se näyttää noissa kuvissa ehkä vähän rumemmalta mitä oikeasti :D Tykkäsin vaan siitä, että se oli hauskasti melkeen upseerioppilaiden pukujen värinen :)

    Juhlissa oli tosi paljon ihan perus iltapukuja ja myös vanhojentanssimekkomaisia pukuja. Jos käyt jossain hienossa pukuliikkeessä valkkaamassa mieleisen, niin et voi oikeen mennä metsään valinnan kanssa :) Ite stressasin vähän liikaa puvusta, mun ohje on että valitse vaan joku nätti (voi olla tosi yksinkertanen tai tosi koristeltukkin), kuhan se on kokopitkä. Se "illallinen" siellä ei oo mikään hieno, eli ei kannata huolehtia esim. hartioiden peittämisestä ruokailun aikana :D Siinä oli nyt jotain, mutta kysy ihmeessä lisää jos haluut :)

    Lalalaura: Hmmm... Tossa sanotaan, että vaan blondeille, mutta kylhän voit kokeilla :D En kyl tajuu miten se veti sen niin tummaks??? :D Hiusvärit käyttäytyy oudosti....... Ootko kokeillu sitruunaa siihen vihreeseen? Okei en kyl lupaa et sekään on hyvä idea :D

    VastaaPoista
  12. Kiitti vinkistä! mietin vain, että kuivattaako tuo suihke hiuksia? Näyttäää aika tehokkaalta tavaralta, kun katsoo noita ennen ja jälkeen kuvia purkin kyljestä.

    VastaaPoista
  13. Yritin tutkia tota INCIä, mutta se oli sen verran monimutkanen etten paljoa tajunnut :D Veikkaaan kyllä että tuote sisältää pakostikin kuivattavia ainesosia. Ite en oo ainakaan huomannut mitään kuivumista hiuksissa, on tää ainaki parempi ku värjääminen! ;)

    VastaaPoista
  14. Mistä sieltä Stockalta tuon voi löytää? :) ajattelin käydä itsekkin ostamassa...

    VastaaPoista
  15. Keskustan Stockalta ainakin päivittäiskosmetiikkaosastolta, siitä mistä löytyy esim. Aussie, Tony & Guy ja John Frieda :)

    VastaaPoista
  16. Toi suihke vaikuttaa kyl tosi hyvältä!! Pakko varmaan kokeilla.. tykkään vaan ite vähän platinammasta blondista ku luonnollisesta, se vaa sopii mulle paremmin.. en tiiä sitte soveltuuko toi hyvin ihan valkosenpaanki tukkaan? pitää testata ;)

    VastaaPoista
  17. Hmmm, musta tuntuu että toi voi toimia ihan vaaleessaki tukassa silleen, että laitat vaikka sitte hopeeshampoota seuraavassa pesussa! Mut kokeile ni tiiät ;)

    VastaaPoista
  18. sulla on ihana blogi!! (: oon tätä seurannu pari viikkoa ja ehdottomast aijon jatkossakin seurata !

    VastaaPoista
  19. Ihanaa kuulla, kiitos oikeesti paljon! :) Ja tervetuloa seuraamaan :))

    VastaaPoista
  20. Löysin sun blogin ja rupeen täs seuraileen :), mut sellasta kysysin että ku itellä värjäämättömät vaaleen-ruskee-blondi-maantie-sekotushiukset(:D) nii kannattaako mun käyttää tätä John Friedan Sheer Blonde-suihketta vai sitä sun aiemmin esittelemää Swartzkopf Blonde-suihkettä? että kumpi toimi sulla paremmin? :)) ja oot tosi kaunis ja i.h.a.n.a.t hiukset sulla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tervetuloa lukemaan! <3 Mun mielestä toi John Friedan suihke on parempi, löytyy esim. Stockalta! Ja toi varmasti toimii sun hiuksissa just täydellisesti, onnekas :) Ja ää, kiitos nyt kehuista vielä ihana..:)

      Poista

Kiitos kommentista ♥