torstai 27. lokakuuta 2011

Above and Beyond the Call

Jotkut oli toivonu, että kirjottelisin enemmän mun elämästä yleensä ja muustakin ku kosmetiikasta, joten yritin olla hyvä bloggari ja ottaa tän päivän aktiviteeteista jotain kuvia! Täysin tyhjä vapaapäivä (joka mun piti käyttää mun elämän järjestelemiseen) pelastu Lauran viestistä, että lähetäänkö shoppailee. Se on yks juttu mistä en ikinä kieltäydy, vaikkei mulla oliskaan edes rahaa!

Löysin mm. maailman ihanimman pipon Stockalta. <3 Hintaa oli kuitenkin n. 80 euroa, joten ihanuus jäi kauppaan... For now...


Toi tupsu oli oikeesti ihan tajuttoman pehmee ja ihana ja iso ja valitettavasti varmaan jonku eläimen raato. Tekoturkiksessa en näe ite mitään väärää, mut oikee on sellanen asia jota en mitenkään ylpeydellä kantais. Anyway, toi pipo oli aivan sairaan ihana. Se ei välity kuvasta tarpeeksi!


Ostin kuitenki lohdutukseks mun vähillä rahoilla söpöt lapaset Aleksi 13:sta + ihanan t-paidan Onlylta.

Myöhemmin eli yhentoista maissa illalla tapasin sitten Sannin Kampissa ja mentiin ostamaan sille nyt myyntiin tuleva Battlefield 3-peli. Mun poikaystävä tilaskin sen jo ennakkoon, eli ite pääsen varmaan perjantaina pelailemaan! Jee :) Kampin GameStopille olikin järjestetty jos jonkinnäköstä ammuntaa, peliä ja kokistarjoilua, oli kyllä tosi kiva, että päädyttiin sinne.


Jep, pidän väärin tota asetta, mutta tuntu ihan kauheen luonnottomalta pitää sitä oikein, eikä toi ase edes potkase ni ei sillä niin väliä :D Ja tolla tyylillä osuin ainaki melkeen joka kerta kymppiin!


Paikan päällä oli hauskaa porukkaa, ja nyt on pakko mainita eräs sarkastinen jenkkiherra nimeltä Richard (ei kuvassa), joka opetti mulle oikeeoppista valokuvausta ja autto pelailussa. Thank you! Ai niin ja näin siellä myös Saara Sarvaksen, ja menin sanomaan moikka hihitellen ku joku pikkutyttö. Anteeksi ja terkkuja! (Muuten, kulkeeko kosmetiikkafriikkeys & pelihimo käsi kädessä?)


Yritin parhaani mukaan pelata ton typerän PS:n kanssa, mutta varsinki tähtääminen on tolla ihan toivotonta. Eli pitäydyn vastedes siinä tutussa ja turvallisessa PC:ssä... Itse peli kyllä vaikutti varsin mukavalta! Onkos joku muukin jo kokeillut?



Saatiin myös kaikkea kivaa oheissälää, kun ammuttiin niin hienosti ;)

Mutta siis sellanen päivä tänään! Tulipa nyt kirjoitettua muustakin kun kosmetiikasta. Huomenna haluun näyttää sitte taas yhen jännän tuotteen, jonka ostin tänään :)

9 kommenttia:

  1. Oli kyl kivaa! Vaikka ilmeisesti noi neuvo väärin meitä ton aseen kaa jos kerran lippaasta VOI sittenki pitää.

    Mua oikeesti pelottaa se et ollaan jonku kännykän videolla :D

    VastaaPoista
  2. ihana postaus!!! :) välillä vähän erilainen, näitä lisää! vaikka pakko myöntää, että en mä noihin sun kosmetiikkajuttuihinkaan kyllästy! :)

    VastaaPoista
  3. Ihana pipo!!! koht on hei palkkapäivä ;););)

    VastaaPoista
  4. Heeei mäki ostin noi lapaset eilen :))
    Noi on vaan just ne mitkä hais kaikki aika pahalle :D

    VastaaPoista
  5. olipa kiva postaus! oot ihana :)

    VastaaPoista
  6. Sunny: Me ollaan varmasti jonku videolla... Toivottavasti ei ainakaa tost pelist kukaa ottanu videoo, ku meni niin huonosti ton tyhmän pleikkarin takia! Mut oli kivaaa :D

    Laura: Jee kiva kun tykkäsit :))

    Lalalaura: Nii on mut siin on salee jotain eläintä + must tuntuu etten voi siltikään käyttää mun säälittävästä palkasta 80 euroo pipoon.... :D

    Marika: Noi on iiihaanat <3

    Anonyymi: Voi ei, kiitos :)) Tosi kiva jos tykkäsit!!

    VastaaPoista
  7. aaa meille tuli toi peli eile postis... vitsii ois ollu nii siisti käyä tuol esittely hommelis!!
    mut no kyllähä tuota kotonaki pelaa::D

    VastaaPoista
  8. jee olin päivän pelastaja :) <3
    t: laura

    VastaaPoista
  9. vajakkielli: Mäkään en olis tajunnu lähtee tonne ellei mua oltais pyydetty, oli kyl kivaa! Hauskoja pelailuita :)

    Laura: Nii olitki :) <3

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥