maanantai 5. syyskuuta 2011

OMG WTF

Okei anteeks, toi otsikko on vähän harhaanjohtava. Tulin siis vaan kertomaan mun löydöstä eli Freemanin uudesta kasvonaamiosta! Oonko mä oikeesti hidas vai onks tää oikeesti uutuus? Mähän nimittäin rakastan Freemanin naamioita ja omistaisin mieluusti kaikki mahdolliset (paitsi sen kurkku-peel-off-ällötyksen) - hyviksi kun ovat osoittautuneet...


Hehkuttamani uutuus on siis goji-marja-kasvonaamio! Mä innoistuin tästä niin paljon siellä kaupassa, voitte vaan kuvitella. Tää on siis kosteuttava naamio, mikä on mulle ton isotretinoiinikuurin takia aika hyvä juttu. En usko, että mikään savinaamio ois kauheen hyväks mun iholle nyt.

Kokeilin tätä jo ja tykkäsin kyllä paljon! Naamio on siis voidemainen ja se imeytyy ihoon aika kivasti. Itellä tää kirveli vähän niihin kuivimpiin kohtiin, eli ei välttämättä kannata ihan super-herkkäihoisten tätä ostaa. Toisaalta se kirvely meni mullaki ohi jossain parissa minuutissa. Iho tuntu kyllä kimmosalta ja kosteutetulta naamion jälkeen, jotenkin raikkaalta. Ei ollu sellanen nyt äkkiä kasvorasvaa-fiilis.


Tossa nyt vielä noi tuotteen lupaukset, enpä oikeen tiiä esim. tosta ihon terveen sävyn ylläpidosta :D Saas nähä.

Mutta tällasta tänään. Onkos tuote tuttu jo muille Freeman-faneille? Onks tää uutuus vai oonko mä vaan ihan pihalla? :D

8 kommenttia:

  1. En oo kuullu tästä, pitää laittaa ostoslistalle! Kiitos. :-)

    VastaaPoista
  2. Ei ole itsellenikään aiemmin vastaan ja kosmetiikkakaapissani olisi tyhjä tila juuri kosteuttavalle naamiolle. Hmm, täytyy mennä kauppaan hypistelemään!

    Mites sun iho muuten jaksaa nyt rottakuurin aikana? Onko ollut pahenemisvaihetta, joka useille tulee?

    VastaaPoista
  3. Käy ihmeessä tsekkaamassa toi, jos kosteuttavaa naamiota etsit :) Mun ihossa ei oo tapahtunut mitään merkittäviä muutoksia vielä, huulet tosiaan vaan kuivuu. Pahenemisvaihetta ei oo tullut, uusia epäpuhtauksia tulee TODELLA paljon vähemmän kuin ennen kuuria... Mutta saas nähdä :)

    VastaaPoista
  4. Ostin tuota ystävälle lahjaksi vasta! Itse en ole kokeillut :)

    http://todellajossain.blogspot.com/

    VastaaPoista
  5. mitä ripsiväriä sä käytät ku oon selaillu sun edellisiä postauksias ja ne näyttää ihaniltä :) ? sait myös uuuden lukijan(::

    VastaaPoista
  6. Kiitos ja tervetuloa lukemaan! :)) Hmmm, ripsari on vähän vahdellut, mutta Lumenen samankaltaisten ripsareiden välillä :) Käytössä on ollut Blueberry Curl-ripsari vedenkestävänä ja normaalina versiona, ja tällä hetkellä käytössä on Blueberry Volume Mascara, eli melkeen samoja kaikki :) Suosittelen!

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥