keskiviikko 21. syyskuuta 2011

Kerranki ajoissa!

Alotetaas teksti tällä kertomuksella: Mä kävin nopeesti koneella kattomassa blogia tänään ennenku poikaystävä lähti takasin inttiin, ja avatessani Bloggerin huusin "KUUSKYTNELJÄ LUKIJAA MITÄÄÄÄ VIIITTT..." Tarinan pointti oli kuitenkin se, että oikeesti aivan ihanaa huomata, että jaksatte kommentoida ja liittyä vielä lukijoiksikin tänne blogiin, vaikken edes kirjoittaisikaan muutamaan päivään! Se ilahduttaa mua tosi paljon :)

Mutta kuitenkin. Joka ikinen syksy mä vannon ostavani itelleni jonku superlämpimän ja mieluusti vielä hyvännäkösen takin talveks ja joka ikinen talvi mä kuljen siinä vanhassa nahkatakissa/'syystakissa". Vannon myös joka talvi ostavani seuraavaks talveks pilkkihaalarin, ja oon vielä aina ihan vakavissani. Nyt ei ehkä kuitenkaan tarvii, koska mä löysin talvitakin ja ostinki sen jo, jee!


Tollanen valkonen ihanuus löytyi siis JC:stä! Okei joo, kaikilla tulee varmaan olemaan toi sama takki tänä talvena, mutta whatever!


Anteeksi huonolaatuinen kuva, mutta nyt täytyy mainita, että uskaltauduin näihin kuviin ihan ilman meikkiä ;) Tällanen hehkutus on varmasti monen mielestä naurettavaa, mutta mulle tää on suuri askel.

Isotretinoiinikuuri on kyllä auttanut mun ihoon jo huomattavasti, ainakaan uusia finnejä ei juurikaan tule, ja iho on siloittunut huomattavasti (varsinkin selästä, josta iho on ollut vähän epätasainen ennen)! Mitään kummempaa kuivumista en oo vielä havainnut muuten kuin huulien kohdalla... Sitä siis vielä odotellessa. Verta nenästä tuli ihan pari tippaa yhtenä päivänä, mutta se voi kyllä johtua mun loputtomasta niistämisestä. Anteeks jos on too much information, mutta haluun päivitellä näitä kuurijuttuja tänne blogiin säännöllisesti.

Nyt on muuten meneillään Rakkautta & Anarkiaa-filmifestarit, ja huomasin, että siellä pyörii elokuva nimeltä Conan O'Brien Can't Stop...

kuva hollywoodreporter.com

Pätkähän oli kuitenkin loppuunmyyty, joten olin vähän tuhma ja latasin sen internetin syövereistä. Siis aivan loistava dokumentti! Elokuva kertoi siis Conan O'Brienin kiertueesta halki Amerikan. Kiertue järjestettiin Conanin saatua lähtöpassit NBC:ltä, kuten jotkut ehkä tietävätkin. Elokuvassa on ihanaa kulissien taakse kurkistaminen ja Conanin aidot heikot hetket. Ah. Tuon miehen olen kaksi kertaa livenä nähnytkin, mutta vielä kun pääsisi hänet tapaamaan.... Mutta kaikki Conan-fanit siis: katsokaa tämä!

Lopetetaas tää pälätys loppukevennyksellä. Mä nimittäin rakastuin taas yhteen shampooseen.


Aussie Aussome Volume Shampoo. Aivan sairaan hyvä ostos, vaikka vikat rahat meniki. Mun hiukset tuntui jotenkin ihanan jämäkiltä tämän käytön jälkeen! Tuuheuttakin mielestäni tuli lisää. Tuoksu on todella tuju ja aika ikävä (perus Aussie), mutta hiuksissa se ei häiritse. Eli suosittelen lämmöllä. Muuten tiedättekö kun Aussie-tuotteissa on aina siellä takana se tosi "hauska" tuoteselostus, esim. "Fair enough, beer's propably the first thing that springs to mind when you think of Australian Hops, but there's a lot more to these little fellas than meets the eye." Sitä mä vaan, että luetteko teki noi päässänne aina sellasella kunnon aussiaksentilla? Vai oonko yksin tän asian kanssa :D

15 kommenttia:

  1. mäki meinasin ostaa ton, mut päädyinki sit yhteen toiseen. noiden sun kuvien jälkeen ehkä vähän harmittaa.. :D no, toivottavasti noita on vielä ens vuonnaki...

    VastaaPoista
  2. Oliks noita maastonvihreinä? H&M:n nettisivuilla on yks takki josta oon yrittäny metsästää kokoja mutta aina vaikka tulis koko se tulee joskus marraskuun lopulla :c En haluu valkosta ku sotken sen, but it looks grrreat!
    Ja vitsi, ihan pakko kattoo toi Conanjuttu :D

    VastaaPoista
  3. Mistä toi pipo on? :)

    VastaaPoista
  4. JEEEE sä ostit sen <3 toi on kyl ihana!!

    VastaaPoista
  5. Laura: Käy palauttaa jos vielä voit? ;) Noo, mutta ens vuonna sitte jos ei muuten :)

    Sunny: Ei ollu maastonvihreenä, paitsi miehille joku vastaava :D Niit oli tosiaan tummansininen, punanen, valkonen ja musta. Ja hei mä tuun niin sotkee ton valkosen! :D Mut jooo kato toi Conan ihan ehdottomasti :)))

    Anonyymi: Nelly.comista, ja makso tyyliin 3 euroa! :D

    Lalalaura: Hihiii jep ;)

    VastaaPoista
  6. mitä noin ihana takki maksoi :) ?

    VastaaPoista
  7. Mistä kaupoista tota aussie -sarjaa saa ostettua? perus prismoista vai??

    VastaaPoista
  8. ihana takki ja sopii sulle tosi hyvin :) Ja hyvä,että se kuuri on auttanut :>

    VastaaPoista
  9. Anonyymi: 99,90 euroa, mutta toivottavasti joka pennin arvonen :)

    ELLEN: Ite ostin ton Anttilasta, mutta Aussieta myyvät ainakin myös Kicks, Stockmann ja Sokos! :) Ja varmasti monet muut, noi nyt tuli ekana mieleen...

    Melinda: Voi kiitos :) Itekki oon tosi tyytyväinen että jotain muutosta on huomattavissa :)

    VastaaPoista
  10. Vau toi takki on ihana! Oon just ton tapaisesta haaveillut, mutta en älynnytkään että sitä saisi valkoisena myös,ihana! Ja millä perusteella tota Isotretinoiinikuuria (arvaa vaan kuinka kauan kirjoitin toa sanaa:DD) voi saada? Mulla on aika paljon pikkunäppyjä ja lisäksi kerrallaan 1-3 isoa ihonalaista todella kipeää finniä.. :/ voisiko näillä perusteilla saada? Tiedän että on olemassa pahempiakin akneja, mutta tää laskee itsetuntoa oikeesti aika paljon, vaikka meikillä saakin todella hyvin piiloon. Ja sä näytät tosi upealta ilman meikkiä, mäkin olisin ilman meikkiä jos näyttäisin tolta! :)

    VastaaPoista
  11. Kiitos paljon kivasta kommentista :) Mun mielestä noiden sun kuvailuiden perusteella voisin hyvinki saada kuurin, ainaki yksityiseltä ihotautilääkäriltä (julkisella ne on kuulemma nihkeempiä), eli kyllä suosittelen kokeilemaan! Tiiän todellaki mistä puhut kun sanoit, että vaikuttaa itsetuntoon huomattavasti... Se on siis ihan sun valinta, haluutko kuuria syödä, siitä kun VOI tulla pahojakin sivuvaikutuksia... Ite oon selvinny aika vähällä tähän mennessä :) Mutta ota kuurista vielä selvää ja marssi vaan rohkeesti ihotautilääkärille :) Onnea siihen ja kiitos vielä paljon :)

    VastaaPoista
  12. Suloinen blogi sinulla! ♥

    Tuo postauksesi bloggailusta oli myös mielenkiintoista luettavaa :)

    http://curiousnoora.blogspot.com

    VastaaPoista
  13. =D Mulla on toi sama Aussien shampoo ja poikakaveri sanoo aina et tukkas tuoksuu oluelle, tai mallakselle. Tylsä sinänsä, kun toi on toimiva shampoo muuten, mut en tykkäis oluelle tuoksua.

    VastaaPoista
  14. Siis voin kyllä hyvin uskoo, noissa Aussieissa on ihan ihme tuoksut :D! Ite kyllä käytän vaikka mikä olis, on niin kiva shampoo :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥