perjantai 2. syyskuuta 2011

Ironbody, here I come...

Tänään vietinki sen verran rentoa vapaapäivää, että kielsin iteltäni herätyskellon. Noooo siihenhän se johti, että heräsin puol 4 iltapäivällä Tapsan soittoon, että lähenkö ulos. Hups! Oon kuitenki saanu aikaseks mun mittakaavalla tosi paljon, mä esim. siivosin ihan sen kunniaks, että poikaystävä tulee huomenna vihdoin kotiin (vaikka se nalkuttaaki että ihan sotkusta, ärsyttävää ku niistä tehään armeijassa tollasia siivousnatseja??):


Ennen- ja jälkeenkuvat ei kartota yhtään tota mun huoneen (luuseri kun olen ni asun vielä kotona) sekasortosuutta. Vain ja ainoastaan mun huoneessa käyneet voi rehellisesti kuvailla sitä kaaosta siellä. Toi kuva vaan hahmottaa sitä, kun noi vaatteet vyöryy tuolta nurkasta vallaten koko lattian :D


Muutenki mä vihaan vaatekaappeja (normaaleita, en sellasia minkä Big rakensi Carrielle). Niiden suunnittelu on yleensä ihan perseestä käytännöllisyyden suhteen? Miten sellanen vaatekaappi voi pysyä järjestyksessä, mihin viikataan vaatteita päällekkäin? Kerran ku kiireessä kiskaset sen alimman topin sieltä ni koko järjestys on pilalla.... Mä haluisin ehdottomasti sellasen vaatekaapin, missä olis yksinkertasesti kaapin sisällä sellanen iso 2m x 1m saavi, jossa ne vaatteet vois olla sekasin, ja sieltä vois sitte kaivaa sen mitä ettii. Tajusko kukaan?

No kuitenki, siivotessa löyty myös poikaystävän sukulaisten antama käsikoru, jota oon ettiny jo kauan :)


Tuli vaan hyvä mieli ku muistelen ku sain sen.

Haettiin myös Tapsan poikaystävältä homehtumasta tollanen hieno crosstrainer mun huoneeseen! Wuhuu, mulla ei oo ikinä ollu mitään kuntolaitetta! Kohta on kuulkaas niin rautanen pylly että.


Mua jotenki hauskuutti toi Ironbody-nimi. Mutta siis joo, tää on just hyvä, voin kattoo vaikka Conania telkkarista ja samalla hoitaa päivän liikunnat :) Sit ku osais vielä käyttää tota... Onko jollain muulla muuten crosstrainer kotona? Ootteko tykänny?

4 kommenttia:

  1. Sama vika, inhoan vaatekaappeja mutta Kihon vaatekaappi (tai huone) on kyllä asia erikseen... 8)

    VastaaPoista
  2. No niinpä! Mut ei normaaleilla ihmisillä oo oikeen sellasia....:D

    VastaaPoista
  3. toi vihree tiiliseinä näyttää kivalta 8)
    J

    VastaaPoista
  4. Se on kyl kiva, mut siihen kyllästy nopeesti! :D Eikä jaksa maalatakaa ku se on niin kauhee homma :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥