lauantai 24. syyskuuta 2011

Glitter

Halusin naputella nyt nopsaa tällasen vähän turhan postauksen, ku mulla ei ollu pahemmin asiaa, mutta eeeei se mitään! Halusin vaan näyttää mun eiliset partykynnet:


Ei kannata välittää tosta ylimenneestä lakasta, mä yleensä rapsuttelen ne suihkussa puhtaaks. Mutta tollaset tuli Dependin hilelakalla, musta tosi kivat just vaikka juhlimaan mennessä! Arkikäyttöön toi on mulle ehkä vähän överi, ku en muutenkaan viihdy päivää pitempään missään kauheen koreissa kynsissä.

Kynsistä puheenollen: musta tuntuu että mun kynnet kasvaa nykyään ihan tajuttoman nopeesti. En tiedä tähän selitystä, mutta oon toiveikkaana epäilly syylliseks mun sinkki-tabuja!


Oon tosiaan päätynyt siihen, että haluun syödä sinkki-C-vitamiini-tabuja ja sit D-vitamiinia. Mulla olis myös monivitamiinit, mutta niissä on tosiaan A-vitamiinia, enkä tiedä saanko syödä sitä isotretinoiinikuurin takia! :D Tietääkö joku? No joka tapauksessa, mun mielestä toi sinkki on ollut tosi hyvä lisä ruokavalioon, ja voisin ehkä ihan vähän väittää sen vaikuttaneen esim. mun ihon kuntoon (pidemmällä aikavälillä). Eli sopii kyllä mun mielestä niille, keillä on ihon kanssa vaikeeta. Sinkki on muutenkin tärkeä aine esim. kollageenin muodostuksessa ja A-vitamiinin toiminnassa. Näitä juttuja on nyt sata, mutta sanotaan nyt vielä, että sinkki voi nopeuttaa myös hiustenkasvua. Mitä ravintolisiä teidän mielestä kannattaa syödä? Vai kannattaako mitään?


Ai niin, vielä baari-iltojen pelastus:


Kaikille tutut, superkätevät meikinpoistoliinat. Sitä mä vaan, että noi Pirkan puhdistusliinat on oikeesti puhdistusliinojen aatelia! Unohtakaa suosiolla ne Nivean ylihinnotellut liinat, nää on aivan sairaan hyviä, tosi kosteita ja miellyttävän tuoksusia. Eikä jätä ihoa kuivaks. Ja halpa tuote! Ja toi sulkusysteemi! Mä niin kiitän niitä insinöörejä, jotka ton suunnitteli, onko nimittäin mitään ärsyttävämpää ku sellaset vähän kuivahtaneet puhdistusliinat? Ei ole... Mutta siis, suosittelen lämmöllä!

6 kommenttia:

  1. Mä oon ymmärtäny että jos Roaccutanin aikana käyttää jotain muutakin A-vitamiinia tai A-vitamiinijohdannaista sisältävää tuotetta (kuten rasvaa tai vitamiinitabletteja) niin se saattaa lisätä haittavaikutuksien määrää ja vaikeusastetta.

    VastaaPoista
  2. Okra, kiitos paljon tiedosta :)

    VastaaPoista
  3. mä syön kalkkitabletteja joissa on mukana d-vitamiinia, ja voin vannoa että mun hiusten laatu on parantunut ja kynnet ovat vahvemmat ja kasvaa nopeammin, niitä pillereitä syömällä. ! Ihonkin pitäisi etiketin mukaan tulla paremmaksi mutta ei ole minulle vielä tepsinyt. Mutta muuten tykkään paljon!!

    Ja ainiin, tosi kivat kynnet ! :)

    VastaaPoista
  4. Kuulostaa kyllä aika lupaavalta! Toi D-vitamiiniki on hyvä lisä noihin, varsinki täällä Suomessa talvisaikaan :)) Ja kiitos paljon :)

    VastaaPoista
  5. En oo ikinä innostunut meikinpoistoliinoista (tai sitten en oo osannu vaan käyttää :D), mutta noita vois kyllä kokeilla! Mä oon ainakin semmonen, että vihaan herätä aamulla meikit naamassa - baari-illan jälkeen on PAKKO mennä vessaan peseen meikit vaikka sitten kontaten :D

    VastaaPoista
  6. Kannatta kyl kokeilla noita, sitäpaitsi mieti et nyt voisit vaa kaatuu sänkyy ja sieltä käsin putsata meikit! :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥