keskiviikko 7. syyskuuta 2011

Cosmetics, again...

Tilailin tossa jokin aika sitte Feeluniquelta pari pientä kivaa juttua! Luottotuotteeni Bare Mineralsin mineraalimeikkivoide alkoi nimittäin olla lopussa, ja muistelin jonkun lukijan joskus vinkanneen Feeluniquella olevan ilmaiset toimituskulut... ;) No tottakai sieltä lähti muutakin mukaan, onneksi kaksi tuotetta vaan. Oon nimittäin peeaa.


Mua kiinnosti noi Maybellinen Dream Touch-poskipunat heti niiden tultua myyntiin Suomessa, en vaan saanut sellaista ostettua. Säästinkin pari hassua euroa tilatessani sen netistä. Kokeilin tuotetta äsken ja oon positiivisesti yllättynyt! Mun ennakkoluulot juontaa juurensa Maybellinen surullisenkuuluisaan Matte Mousse-meikkivoiteeseen, josta mulle on jäänyt paha maku suuhun :D Poskipuna ei ole kyllä vaahtoa nähnytkään, se on voidemainen. Se sulautuu mineraalimeikkipohjaan oikein nätisti ja sulaa vielä paremmin kiinni ihon lämmetessä. Näin tulos näyttää myös luonnolliselta! Mä otin sävyn 02, se on tollanen aika persikkainen pinkki. Tykkään! Tosi luonnollinen. Voin ottaa huomenna vaikka jonkun kuvan :)


Hetken mielijohteesta klikkasin ostoskoriin myös tollasen vartalovoiteen, koska se vaikutti kiintoisalta! E45 Endless Moisture Radiance Body Lotion lupaa aamulla laitetun voiteen kosteuttavan vielä iltaan asti, tämä siis tietysti luontaisten lipidien ja glyseriinin avulla. Mä ite haluan ajatella tätä perusvoiteena, kevyt, nopeasti imeytyvä, mieto tuoksu, mukavan kosteuttava... Plussana tuotteen "radiance" eli voiteen shimmerinen olemus, joka tietysti toimii antaen hehkua. Toimii mun mielestä erityisesti dekolteella päiväsaikaan :) Yöksi tätä siis on turha lotrata, liputan edelleenkin vartaloöljyn käyttöä öisin!

Siinähän ne olikin, uutta "kosmetiikkaa" löytyi kuitenkin lisää apteekista:


Eli se teidän lukijoiden suosittelema Bevita R-huulirasva. Ei voi muuta sanoa kuin että KIITOS! Toimii kuin junan vessa :) Nytkin mulla on sitä huulissa ja repaleisuus on tiessään! Bepanthol-huulirasva ei ole ihan sama kuin Bepanthen, mutta lähes samaa kamaa, ja tämä on tarkoitettu huulille. Ihanan paksu ja tehokas voide tämäkin!

Tällaista tänään. Isotretinoiinikuurista sellaista päivitystä, että musta tuntuu ettei mitään tapahdu :( Oon syöny kuuria kohta 2 viikkoa ja tiedän että oon hätähousu, mutta tuntuu, ettei homma etene... Iho ei kuivu vaan ehkä rasvoittuu jopa enemmän, vaikkei uusia epäpuhtauksia tulekaan. What? Huulet kuivuu, se on ainoa oire. Pitäisköhän annostusta nostaa vai oonko vaan malttamaton? :D

P.S. Huomatkaa fiksattu sivupalkki ja esim. videot tuolla Check this out!-osiossa, siellä on kaikkia siistejä kampanjoita ja kilpailuita! :)

8 kommenttia:

  1. Sun pitää syödä ainaki kaks kuukautta ennenku sitä määrää voi nostaa.. :D Ja yleensä niitä tuloksiaki alkaa näkymään vasta kun on puolet kuuria syöty.

    VastaaPoista
  2. Mä ostin kans pari viikkoa sitten tuon poskipunan ja olen aivan so in love! Tuo ihanaa hehkua iholle.
    Mä käytin joskus tota bevita r: ää kans, mutta sen tehot loppui sitten parin kerran jälkeen. Pitää hetkellisesti huulet kurissa, mutta rasvaa saa olla laittamassa jatkuvasti lisää -.-

    VastaaPoista
  3. Anonyymi: Okei, no sit en hätiköi turhia :)

    Anonyymi: Toi hehku on kyllä ehdotonta plussaa tuotteelle! Äh, toivotaan että Bevita R pysyy tehokkaana mun käytössä, on kyllä ollut pelastava rasva tähän mennessä :)

    VastaaPoista
  4. Juu, maltti on valttia! :) Ymmärrän tosi hyvin et turhauttaa odottelu, mulla alkaa olla jotkin lääkinnät kohta kanssa mielessä, kun e-pillerien lopetuksen jälkeen ihon kunto on alkanu laskea aknen suuntaan (koitan siis täs vielä hoitaa muunlaisin keinoin, Roaccutan on tullut syötyä joskus teininä jo kerran). Sait muuten kiinnostumaan tosta poskipunasta! :)

    VastaaPoista
  5. Ootko tsekannut ton http://www.nujerraakne.fi/ sivuston ja ton oppaan? Jos et, suosittelen.

    VastaaPoista
  6. Sofia Punta: Joo, mä yritän olla kärsivällinen :) Mua itteäniki toi e-pillereiden lopetus vähän pelottaa, ku oon kuullu niin paljon kauhutarinoita... Ja kokeile ihmeessä poskipunaa! :))

    Anonyymi: Joo, oon joskus lukenut tuon läpi :) En tiiä, en oikeen koe kuuluvani opuksen kohderyhmään ja tiedä sitten uskoako tuon tehoon ;)

    VastaaPoista
  7. itse olen syönnyt nyt 3 päivää ja iho on nii kuiva. irtoo ihon palasia. mutta se johtuu varmaa siitä kun söin kesälle 3kk ja nyt syön taas 3kk uudestaa että saan paremman ihon. :)

    VastaaPoista
  8. Toivottavasti ainakin tehoaa! :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥