perjantai 9. syyskuuta 2011

Aito omena

Joskus kuutisen vuotta sitte en ollut allerginen millekään, kunnes söin kerran omenaa ja allergiareaktiona huulet turpos... Siitä lähtien mun on tehny ihan sairaasti mieli omenaa. Tänään mä löysin sille korvikkeen! Jos joku muistaa, mainitsin pari viikkoa sitten XZ:n uusista Aito Omena-hiustuotteista, ja TÄNÄÄN mä löysin ne Kampin Anttilasta!


Aaaaahh noi tuoksuu niin hyvältä, en malta odottaa että pääsen testaamaan.... En siis tosiaan ehtinyt vielä kokeilla, kun tänään vasta ostin. Uskon kuitenkin, että nämä ovat perushyvää XZ-laatua tehoiltaan eli mukavat perusshampoo- ja hoitoaine. Toi tuoksu on nyt se juttu ;) Vähän niinkuin kyseisen merkin Vanilla Café-sarja, joka sai kaikki kuolaamaan. Tää on vähintäänkin yhtä herkullinen, jos nyt tykkää omenasta :)

Myös toinen superlöytö tuli tehtyä:


Eli ei siis toi Doven rasva (ihan kiva tuote, vähän liian paksu ehkä mun makuun, kosteuttaa kyllä hyvin) vaan toi toinen, eli SPAresourcen käsirasva... Ensinnäkin, noi on niin parhaita käsirasvoja! Ja toiseksi, noita on myyty ennen vain ja ainoastaan Citymarketissa (mun mielestä) ja nyt niitä sai Seppälästä, kolmanneksi, sieltä löytyi varmaan viittä erilaista! Ah. Mä ostin arpomalla vanilja-greippi-version, kun siellä kaupassa ei ollut testereitä... Toi on onneks aivan ihanan tuoksunen, eikä sellanen lonkerohirvitys (greippi=lonkero).

Sitten vielä päästään yhteen lukijan vinkkaamaan tuotteeseen:


Eräs lukija tosiaan myi tuotteen mulle täysin parilla sanalla, ja tiesin haluavani sen katsottuani pari arvostelua netistä... Kyseessä on siis kreikkalaisen ihonhoitosarjan Korresin Lip Butter sävyssä Jasmine. Tykkään tästä tositosi paljon! Kuten purkissa lukee, tuote sulaa huulille ihanasti jättäen kiiltävän pinnan huulille. Tuote pehmentää ja "korjaa" huulet todella tehokkaasti! Plussana huulivoin ihastuttava, makea tuoksu. Kävin ostamassa tän Korresin omasta liikkeestä Annankadulta, ja täytyy sanoa, että koko sarja vaikuttaa todella tyylikkäältä. Myymälä oli todella siististi sisustettu, ja tuotteiden ulkonäkö miellyttää ainakin mun silmää. Käykää ihmeessä siellä tutustumassa sarjaan!


Kuvassa tuote huulilla. Näyttää vähän sellaiselta huurteiselta, ainakin luonnossa. Muuten musta alkaa tuntua, ettei teidän lukijoiden kannata suositella mulle enää mitään tuotteita, kun näköjään käyn ostamassa ne kaikki heti... :D Rahathan tässä loppuu!

Miten mun vihreet silmät voi näyttää noin samanväriseltä ton kakanruskeen naamion kanssa?

Kokeilin äsken myös H&M:n kosteuttavaa suklaakasvonaamiota, ja mä vähän ihmettelin sen savista koostumusta, jota en ite välttämättä lähtis ihan rutikuivalle naamalle levittämään. Outoa oli myös se, että naamion ohjeissa puhuttiin syväpuhdistavasta naamiosta. Mun mielestä ne on kaksi eri asiaa, mutta miten vaan... Mukava hemmottelunaamio tää kuitenkin on.

Anteeksi nyt taas nää kosmetiikkahöpinät, meneekö teillä jo hermot näihin?

11 kommenttia:

  1. hei mitä kummaa, sullaki on noi paljon- ja noin-sanat muuttunu tollasiks linkeiks :D uskon ettei oo tarkotuksella.. ja mua ei ainakaa kyllästytä mitkään kosmetiikkahehkutukset!

    VastaaPoista
  2. whatwhatwhat, mitkä sanat! Onks se jotain bloggerin sekoiluu? :o

    VastaaPoista
  3. :D Ainaki meil kummallaki muuttu uusimpien postausten paljon-sanat sellasiks oudoiks citydeal-linkeiks? ihmettelin koko juttuu tosi paljon mut vissiin se oli tosiaan vaa bloggerin joku typo

    VastaaPoista
  4. Muakaan ei kyllästytä kosmetiikkahehkutukset! Just parasta. :) Ja hei tuolla aiemmin kommentoin että uskaltauduin vihdoin mennä kysymään sitä isotretinoiinikuuria niin tittididiididii, SAIN SEN! Tänään ois tarkotus vetää ekat pillerit naamariin ja katotaan mitä tulee. :D voin kertoo sit kuulumisia ja toivon et sääki vinkkailet välillä tänne blogiin vaikka! Oon ihan pelko perseessä edellee ton ihon kuivumisen suhtee..

    VastaaPoista
  5. Mullakaan ei mee hermot kosmetiikkahöpinöihin, rakastan kaikkea kosmetiikkaa ja oon ihan ksometiikkafriikki, eli lisä vaan! :))

    VastaaPoista
  6. Anonyymi: Hei jee vähän kiva että sait sen!! Onnea paljon, toivottavasti kuuri toimii meille molemmille :)) Ja kerro ihmeessä kuulumisia millon vaan, iteki laitan tänne välillä tilannepäivitystä ;)

    Anonyymi: Tosi kiva kuulla! :))

    VastaaPoista
  7. Eksyin tänne ensimmäistä kertaa, kun etsiskelin juttuja tuosta omppushampoosta. Löysin tänne ja nyt mun on ihan pakko mennä heti huomenna paikalliseen Seppälään, koska raskastan SPAresourcen käsirasvoja :D Kiitos sulle!

    VastaaPoista
  8. No hyvä jos olin hyödyksi, toivottavasti sieltä Seppälästä löytyy noita käsirasvoja :) Ovat kyllä superhyviä!

    VastaaPoista
  9. Löytyihän sieltä. Ostin kaikki viisi erilaista :D Olen käsirasvojen suurkuluttaja!

    VastaaPoista
  10. Hahah just hyvä :D Voisin iteki mennä hamstraa niitä...

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥