tiistai 30. elokuuta 2011

Roadtriiiiiip!

Oltiin Lauran kanssa tänään siellä Vekaralla, oli kyl kiva käydä vaikka ajettiinki yhteensä 4,5 tuntia parin tunnin poikien näkemisen takia :D On siel varuskunnassa vähän masentavaa, jotenki kuvittelis että ite hajoisin intissä aika nopeesti ku oon niin mukavuudenhalunen. VAIKKA oonki riidelly esim. poikaystävän kanssa siitä, miten naiset pärjää armeijassa ja saatoinpa vetää siitä ihan itkupotkuraivarit ku sain käsityksen että mähän en kuulemma pärjäis siellä (tää oli siis mun johtopäätös)... Hhah. Saatoin uhotakin että katotaan ni mä meen inttiin ja sit RUKiin ja kukas sit nauraa!!!


Vaatekriisi oli väistämätön. Oikeesti miks just aina sillon ku täytyis näyttää ihmiseltä...?


Vein poikaystävälle kaikkii kivoi tuliaisii sinne ku se sano et se tarvii tekemistä. Vein esim. mun vanhan iPodin mihin olin ladannu kaikkee musaa ja sarjoja sille :) Ja vähän muuta........ Ai nii, meitä haastateltiin johonki ihme lehteen ja ne näpsi kuvia ja kaikkee, nyt mua vähän kuumottaa mihin se menee... :D


Laura otti musta myös asukuvan, pahoittelut tästä... Noo, kai tällasen voi kerran kuukaudessa julkasta!


Sain vahtii myös tollast ihanaa koiraa sen aikaa ku joku tyyppi kävi kaupassa... Ihana ihana ihana oikeesti! <3 Tiiän et oon idiootti, mut onks toi rodultaan rottweiler? :D Oon nimittäin toivoton näissä. Mä vaan haluun tollasen!

Mutta sellasta siis tänään. Öitä kaikille ketkä jaksaa lueskella <3

10 kommenttia:

  1. salee tekstasit mulle vaa et saat kuvan blogii!!1111111

    VastaaPoista
  2. moi :)

    oon joskus aikasemmin lukenu sun blogia ja nyt törmäsin tähän taas uudestaan. eikä voi muuta sanoa kun että oot mielettömän kaunis ja jotenki vallottava persoona, tai mitä nyt voi blogin perusteella sanoa. sun kirjotuksista tulee ilonen fiilis ja vaikutat tosi mukavalta ja kivalta ihmiseltä. en tiiä oliks tää nyt vähä hölmösti sanottu mut aattelinpa vaan kertoa :) mukavaa syksyä!

    T: inttileski myös

    VastaaPoista
  3. Mun mies on AUKissa ja just tapeltii samsta jutusta et naiset ei muka pärjää armeijassa alkuunkaan... että ottaa päähän :-D

    Mä olen ulkonäöltäni aikalailla samaa kaliperia sun kanssa, joten pitäiskö meidän vetää tukka pois ja alkaa käyttää maihareita niin joko ne miehetkin uskois että mekin siellä pärjättäis? ;-)

    Btw, olet kaunis ja tää on yksi ihan mun lemppariblogeista!

    VastaaPoista
  4. Lalalaura: En oikeesti!! :D

    Anonyymi: Voi että, kiitos paljon ihanasta kommentista! :)) Ei oo yhtään hölmösti sanottu :) Ihanaa syksyä sulle myös ja tsemppiä inttileskeilyyn <3

    Lotta: Must tuntuu et meijän on nyt pakko toteuttaa toi suunnitelma ja siirtyä armeijan leipiin :D Kyl me siel pärjättäis!

    Ja voi kiiiiiitos paljon <3

    VastaaPoista
  5. hahah mua naurattaa, oot välillä niin teini :D mut ihan hauskahan tätä blogia on lueskella et jatka ihmeessä samaan tapaan..! jäin muuten miettiin sitä sun postausta sun työstä kassalla, että onkohan sellanen sun työnantajas mielestä ihan ok julkasta. kuvailit joitakin asiakastapauksia aika tunnistettavastikkin... muuten se oli hyvä ja omallakin kohdalla osuva!

    VastaaPoista
  6. Tositosi kiva blogi! :> taisit saada uuden lukijan

    http://stop-that-shiit.blogspot.com/

    VastaaPoista
  7. Anonyymi: Ite kans mietin tota duunista kertovaa postausta mutta ehkä tarkotin sen silleen yleiseltä kannalta, tai että uskon kaikkien asiakaspalvelijoiden samaistuvan noihin tuntemuksiin ja hauskahan se on tollasia kokemuksia jakaa :) Ja yritän vähentää teineilyä, ehkä se on tää kirjotustyyli :D

    Tessa: Kiitos ja tervetuloa :)<3

    VastaaPoista
  8. Bongasin sun kuvan tänään Kouvolan sanomista! :D

    -Tiia-

    VastaaPoista
  9. Mitä eikä :D! Haluutko lähettää sen lehden mulle :DD

    VastaaPoista
  10. meille ei itelle tuu kyseistä lehtee, mut sain sen jutun talteen systeriltä :D et jos pistät osoitetiedot tilda83@luukku.com niin pistän sulle postia ;))

    Terv: Tiia =)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥