maanantai 22. elokuuta 2011

Lähiaikoina mä oon...

...hengaillu tottakai koko viikonlopun boyfriendin kaa, se tyhmä on nyt sitte kaks viikkoa kiinni! Yhyy... Oikeesti sen voin sanoa kaikille tuleville/huolehtiville inttileskeille, että ei tässä oo muuta vaikeeta ku ne viikonloput, millon se poitsu ei pääse kotiin sieltä :(


...kattonu Conan O'Brienin uutta Conan-sarjaa, wuhuu! Ihanaa, että se alko vihdoin Suomessa, oon hullu Conan-fani (hyvän maun rajoissa) ja näinki sen 2 kertaa sillon ku se oli Suomessa. Nimmari jäi kyllä saamatta :( Haluisin kans joskus vielä päästä sen showhun/jutella sen kanssa pari sanaa...


...ollu Jennin synttäreillä ja uinu siellä uima-altaassa vaatteet päällä (ei oo kuvaa) ja luultavasti tullu kipeeks siitä. Se oli sen arvosta! Ihan sika kivaa oli kyllä pitkästä aikaa kotibileissä, mistä jengi ei hinkunu koko ajan baariin.


...alkanu käyttää mun Natural Coden silmämeikkikynää (sävy 12 Peach) huultenrajauskynänä, silleen ihan hienovarasesti kyllä! Tykkään ite aika vaaleista huulista, joten tota on helppo lisätä esim. amorinkaarelle, mihin aina käsketään laittamaan valokynää.


...kattonut Morgan Spurlockin brändäyksestä ja tuotesijoittelusta kertovan dokkarin The Greatest Movie Ever Sold, ja ärsyyntynyt siitä. Elokuva oli tosi kiinnostava, mutta piti yleisöä jotenkin tyhmänä, samoin kaikkia yrityksiä, jotka haluavat mainosta itselleen... Tuli sellanen olo, että Morgan on ajatellut että näpäytänpä nyt oikeen kaikkia ja vaikutan tosi terävältä ihmiseltä! Är-syt-tä-vää. kuva daemonsmovies.com








...tajunnut, että oon syöny about 1,5 vuoden ajan ihan innoissani Ristoranten Tonno-pakastepizzaa, enkä oo vieläkään kyllästynyt... Pizzahan sisältää sen reilut 1000 kaloria, ihan kiva siis että parhaimmillani oon syöny
niitä joku 4 viikossa.


Että näinkin mielenkiintoinen elämä mulla on.

P.S. Sunnuntai on paska päivä :(

8 kommenttia:

  1. oi, mitä huulipunaa sulla on huulissa tossa kuvassa:o? aivan ihanan värinen!

    VastaaPoista
  2. Voi kiitos! Toivon että tarkotat tota huulenrajauskuvaa, mulla tosiaan on siinä ohut kerros meikkivoidetta ja päällä Lumenen Natural Coda-huulikiiltoa sävyssä Pink Sugar :)

    VastaaPoista
  3. Noin laiha tyttö ei saa miettiä kyllä kaloreita :(

    VastaaPoista
  4. Emmä kyllä mietikään että siitä ei oo huolta! :D

    VastaaPoista
  5. Hei.. sulla taitaa näkyä nänni tossa kuvassa. Tai sit se on joku heijastus. Mut ihan for the record. :O :D

    VastaaPoista
  6. Hahaa, se on varjo, mutta kiitos varoituksesta :)

    VastaaPoista
  7. Joo siis mulla on hirvee kriisi meneillään eilen tän takia. :D Mut sit totesin et ei se kyl vaan voi olla.. et kyllä sä olisit huomannut. En kehdannut edes kommentoida omalla nimelläni, enkä kehtaa vieläkään. :DDDD

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥