keskiviikko 3. elokuuta 2011

Jee, lisää kosmetiikkaa

Oikeesti mulle saa sanoo, jos nää tuote-esittelyt tulee korvista ulos. Ite vaan tykkään semmosia lukea, ni haluun teille lukijoillekin esitellä :)

Mennään suoraan asiaan.

Kiintoisin eka, eli yökasvonaamio! :O Mä olin ihan ihmeissäni ku tällasen löysin Sokokselta, tää on siis kolmen naamioannoksen pakkaus ja pointtina on käyttää tätä "kuureittain". Eli oikeesti tätä kuuluis käyttää kuukauden ajan joka toinen yö, mutta se tulis jo maksamaan 30 euroa, joka on aika paljon.... Paketissa luki myös jotain seitsemästä päivästä, joten oletin, että onnistuu se siinäkin ajassa. Ite lähinnä ajattelin käyttää vaan satunnaisesti.

Tuotteen nimihän on siis Fine Line Masque, mikä mustakin kuulosti tosi huolestuttavasti joltain anti-age-tuotteelta. Mutta ei! Tarkempi tutkinta sai mut siihen tulokseen, että tää on vaan todella syväkosteuttava + INCI näytti tosi kivalta ja puhtaalta. Kokeilin tätä jo kerran, ja aika kivaksi tuotteeksi totestin. Vähän niinku tosi tehokas yövoide, I like it! Tyynyynkään ei tuntunut jäävän mitään hulluja tahroja, toi nimittäin imeytyy aika kivasti ihoon.

Sitten on vuorossa Body Shopin Vitamin C Microdermabrasion-mikrokuorinta. Okei, toi nimi jo melkeen myi ton tuotteen mulle, vaikka hinta oli mun mielestä kuorintavoiteesta aika korkea (vielä alennettunakin), eli 14 euroa. Tää siis lupaili tehokasta kuorintaa kasvoille, ja oikeen mukava tuote olikin. Iho jää sileeksi ja tuote tuoksuu ihanalta appelsiinilta. Virkistävää!

Lopuksi tulee aika epäiinamaisia juttuja, eli Erisan Youth Puhdistusvaahto sekä Kasvovoide nuorelle iholle. Mä vaan tulin tässä lähiaikoina siihen tulokseen, ettei tällanen ongelmaiho todellakaan nautiskele mistään superalkoholisista myrkkyfinnivoiteista, vaan hellävaraisista tuotteista. Puhdistusvaahto on ihan ku muotovaahtoa, mutta toimii kasvoilla tosi hyvin, eikä jätä ihoa ollenkaan kiristäväksi. Kasvovoide sopii tosi hyvin meikin alle ja on ihanan kevyt ja raikas, mutta kosteuttava. Eikä tuki ihohuokosia. Tuotteet ovat myös hajusteettomia, parabeenittomia jne. en nyt muista mitä kaikkea, herkälle iholle kuitenkin (mulla ei siis edes oo herkkä iho, mutta hyvin kelpaa!).

AINIIN ku olin ostamassa noita viimesiä juttuja Sokoksella, niin olin siinä kassajonossa, ku toinen kassa vapautu ja mun olis käytännössä kuulunu mennä siihen ja olinki menossa, mutta sit näin sillee sivusilmällä että joku muu (joka vasta tuli siihen) oli siihen menossa, ni olin sillee: "Joo eiku mee sä vaan" ja hymyilin sille ihmiselle ja se oliki SOFI OKSANEN! Sit se kiitti ja hymyili ja meni siihe ja oli muuten näin lähellä etten sanonu et justiinsa luin kuule Baby Janen ja kyllä tykkäsin! Mut ehkä se olis ollu vähän typerää. Mut nyt Sofi Oksanen ajattelee et oon hyvä ihminen.

Tähän loppuun vois kertoa vielä jotain kuulumisia, eli poikaystävä on nyt 9 päivää lomilla (!!!) eli mukavaa on :) Nyt bloggailenki niiltä ja tunnelmat on datausta ja tätä:


Korkattiin just maailman siistein viinipullo: Motörhead-viiniä! Ja eiku City Kids soimaan.

2 kommenttia:

  1. perkele sä saitki sen lomille! mikkoa ei ole näkynyt ei :D

    VastaaPoista
  2. Niinpä, vähän kävi tuuri!! :D Toivottavasti seki sieltä kotiutuu jossain vaiheessa..:)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥