perjantai 12. elokuuta 2011

I won't sugarcoat this

Ihan ekana, kiitos hirveesti kaikista avuliaista ja ihanista kommenteista tohon edelliseen postaukseen :) Nyt on kuitenkin (elämäni ensimmäinen) ihotautilääkärikäynti varattu, eli katsotaan sitten että mitä ne sielllä mulle ehdottaa.

Nyt kuitenkin asiaan, eli mähän lupasin kertoa miten mun kotisokerointi onnistui... Tota joo.


Sain siis aikaseks tollasta limaa, JOKA MUUTEN TARTTUU IHOON jos sitä nyt mietitte! Ihan sairasta puuhaa. Sen sokeripallon kuuluis siis olla kiinteä ja helposti käsiteltävä... Mä en ymmärrä mitä mä tein väärin! Ihan rehellisesti yhessä vaiheessa mun sormet oli niin pahasti ton tahman peitossa, että nauroin itekseni kylppärissä ja mietin miten sais otettua kuvan siitä tänne blogiin :D Sellanen hattarasyndrooma satakertasena...


Okei, alku oli ihan lupaava. Se sokerimömmö kuuluu lämmittää eka ja sit siitä otetaan vähän käteen, ja aletaan venyttelemään jolloin sokerista tulee samean värinen köntti: 


Tää on tosi vaikeeta selittää toi venytystaktiikka, mutta todella avartavan videon aiheesta löydätte täältä. Joka tapauksessa, mä sain vähäsen karvoja poistettua esim. bikinialueelta (jota varten tän sörsselin ostinki), mutta se leikki loppui lyhyeen siinä vaiheessa, kun sokeri yhtäkkiä olikin tosi nestemäistä ja tahmeaa. Joten ihollehan se jämähti, eikä muuten liikkunut siitä muuta kuin veden kanssa. Mutta siis tosta kuitenkin tajusin, että tuote toimii kyllä, jos saan sokerimassan pysymään kasassa. Kuitenkin, jos joku nyt tästä surkeasta myyntipuheesta huolimatta innostui kokeilemaan tuotetta, niin lista ostopaikoista löytyy täältä. Itse hain omani Flamingon Life-myymälästä.

Aion kyllä ite kokeilla tota vielä paremmalla ajalla ja kärsivällisyydellä, katotaan sit uusiks mitä tulee...

Onko kukaan muuten jo kokeillut tätä tuotetta? Olisko kellään mitään hyviä vinkkejä tuotteen käyttöön?

Nyt mun pitäs jo painella nukkumaan (mahdoton tehtävä, kello on tosiaan säälittävän vähän...), koska aamulla lähdenkin ajelemaan sinne Vekaralle. Eli huomenna paljon inttimiehii tiedossa, grau! Vielä kuitenkin tämmönen söpö pikkuostos:


Täydelliset syyshanskat! <3 Ja H&M oli tietysti asialla. Nyt kuitenkin öitä kaikille ihanille lukijoille :)

5 kommenttia:

  1. Mulla on sama tilanne menossa, oon nyt ollu lomalla pari viikkoo ja mun unirytmi on ihan sekasin :D Eikä koneella oo tämmöseen aikaa oikee mitään tekemistä, kiva että joku päivittää myös tämmösen aikaa ;) Ps. kiva blogi :)

    VastaaPoista
  2. Hahah, tuttu tunne! Tähän aikaan netissä on kyllä ärsyttävän kuollut meno :D

    VastaaPoista
  3. Tohon ihojuttuun kommentoisin. Olen syönyt itse ties kuinka monta antibioottikuuria, e-pillereitä, kokeillut kaikki apteekin akne-tuotteet, käynyt kosmetologilla ja syönyt kolme kuuria roaccutania. Nyt vasta tää viimesin kuuri auttoi (mulla oli vaikea akne). Yleensä roaccutan määrätään vasta kun on testattu että e-pillereistä eikä antibiooteista (yleensä tetrasykliinit) ole apua tai akne on vaikea. Roaccutanista en saanut sivuvaikutusena muuta kuin ihon ja limakalvojen kuivumista. Se oli vain plussaa kun tukka tai iho ei rasvottunut enää. Kuurin aikana pitää käydä muutaman kerran verikokeissa, raskaus pitäisi sulkea pois joka kuukausi, sen puoleen rasittava lääke naisille. Toivotaan että päädytte lääkärillä hyvään ratkaisuun. Jos et ole syönyt antibioottia niin se olisi varmasi hyvä testat ensin, sillä lievissä tapauksissa se voi jo antaa hyvän tuloksen :)

    VastaaPoista
  4. Kiitos kokemuksesi jakamisesta! :) Mä myös toivon, että päädytään lääkärillä järkevään ratkasuun, voihan sitä antibioottia eka kokeilla, pelottaa vaan se ku monet on tosiaan kertoneet, ettei niistä ole oikein apua :( Mutta ehkäpä mulle on! Onneks mä syön jo e-pillereitä, niin se puoli on ainakin jo hoidossa. Toi on kyllä harmi, että jouduit noin monta Roccutania syömään, mutta onneks sentään viimeisin auttoi! :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥