sunnuntai 28. elokuuta 2011

Helsinki BeachFutis!

Mun lihakset on niiiiiiiiiiiin jumissa, oikeesti mä en voi olla näin huonossa kunnossa? :D Eilen oltiin tosiaan kaverijengin kanssa Hietsussa järjestettävässä beachfutisturnauksessa, ja hauskaa oli! Kävi myös aivan sairaan hyvä tuuri sään kanssa: aurinko paistoi kirkkaalta taivaalta ja oli tosi lämmintä.


Mis mun housut? Toi tuomari pilas meijän pelit (no ei) ja hävittiin kaks ekaa peliä ja vika voitettiin. Eli ei jatkoon, mutta eipä tuo haitannut :) Jäätiin sinne vielä kattomaan jotain (miesten) jatkopelejä ja ottamaan aurinkoa. Ite läträsin koko ajan aurinkorasvalla, ku pelkään että mun iho on jo ohentunut ton isotretinoiinikuurin syömisen takia...


Turnaus maistu hiekalle ja poweradelle. Toi kyllä autto siihen hirveeseen kuolemaheikotukseen :D


Oli kyllä sairaan rankkaa se hiekalla pelaaminen (tällaselle rapakuntoselle) ja mua heikottiki ihan sairaasti sen ekan pelin jälkeen. Minkähän kivan liikuntaharrastuksen sitä alottais? :D Ei huvittais mennä minnekään tunkkaselle salillekaa hikoilemaan...


Huomenna muuten lähetään Lauran kanssa pienelle roadtripille Vekaranjärvelle, wuhuu! Laura haluu nähä sen varuskunnan ja ku toi yks on nyt ollu viikonlopun kii, ni just kiva ajella sinne yhessä :) Mä laitan tänne sitte iPhone-updatea ku ollaan eksytty...

Mitäs muut teki viikonloppuna ku oli niin hieno sää?

2 kommenttia:

  1. Oi mäkin niin haluisin lähtee käymää kattoo inttipojua vekaralle, etenki ku oli kiinni tän viikonlopun, mut eipä oikein ilman omaa autoa pääse :(

    VastaaPoista
  2. Hahaa no lähe kyytiin ;) Kandee oikeesti kysellä kaikki (sinkku)kaverit kans läpi aina jos joku vaan lähtis :) Mainostat vaa et siel on paljon kuumii inttipoikii...

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥