tiistai 16. elokuuta 2011

Celebrity styles

Joskus taannoin kyselin teiltä hädissäni postausideoita, ja Nina ehdotti, että tekisin postauksen julkkistyyleistä, joista tykkään. Helppoa, eikö? Niinhän sitä vois kuvitella, paitsi jos on vähän hintsusti seurannut julkkisten pukeutumista... Onneks mulla oli kuitenkin jotain hajua siitä, kuka miellyttää silmää eli kenen tyylin saloja lähdenkään selvittämään. (Varoituksen sanana, että tästä postauksesta ei löydy Kim Kardashianin tyylin hehkutusta...)

Olen itse arkipukeutumisen ystävä, ja valitsin näiden kolmen julkimon tyylinäytteistä pelkkiä "katukuvia", eli en mitään red carpet-roskaa (ei ne kuitenkaan valitse niitä vaatteita ite!). Kuvat ovat sivulta www.celebritystyleguide.com.

Jessica Alba



Alba on ennenkin kiinnittänyt huomioni pukeutumisellaan. Hänen asunsa ovat ihanan rentoja ja "tavallisia", näitä ominaisuuksia rakastankin pukeutumisessa. Ekassa kuvassa ihastuin takin ja saappaiden yhdistelmään, että mä ootan sitä kun voi vetää pitkät saappaat jalkaan! Toinen kuva saattaa kauhistuttaa monia noiden pieruverkkareiden takia, mutta mun mielestä toi asukokonaisuus on silti täysin harkittu ja oikein söpö. Koru ja panta tuovat tohon sellaista laittautumis-vibaa. Kolmas kuva on tavistyylin ruumiillistuma, mutta tässä se huomataan, kuinka klassikot toimivat: farkut, toppi ja neule. Lisätään rento oversized bag (anteeks jos ei oo trendikäs) ja asu on valmis.

Kate Hudson




Katen tyylissä mua kiehtoo toi boheemius. Hänen tyylissään yhdistyvät näin syksyn tullen kaksi ihanaa elementtiä: saappaat ja neuleet. Ah! Eka kuva on taas asuna todella peruskauraa, mutta niin toimivaa! Asussa on myös hauskoja yksityiskohtia, kuten saappaiden hapsut ja rikotut farkut. Toinen kuva ihastuttaa mua suuresti, eikä se liene yllätys kenellekään, ugg-hullu kun olen. Mun mielestä kesämekko ja saappaat on supersöpö yhdistelmä, ja sopii suloiselle Katelle. Kolmannen kuvan neule kiehtoo mua suuresti, syksyllä nyt on vaan pakko omistaa tollanen yli-iso neuletakki! Huomaa taas saappaat.

Olivia Palermo




Olivian tyyli on todella ihana, vaikkakin välillä liian "räväkkä" mulle. Yritän olla realistinen pukeutumiseni suhteen, eli jotkut naisen asukokonaisuuksista jäävät kyllä haaveilun tasolle omalla kohdallani! Rakastuin ensimmäisen kuvan turkisliiviin, aivan ihana! Rakastan tekoturkista (hyvän maun rajoissa), ja mulla onkin yks harmaa turkisliivi Zarasta, mutta saatan tarvita tollasen mustan... Muutenkin noi nahkaleggarit sopii tohon asuun täydellisesti. Toinen kuva kuvaa sitä, mitä mä mieluusti laittasin vaikka baariin päälle, koska bilemekot on ollu aina mulle sellanen no-no. Onnistunut asu, muuta en osaa sanoa! Kolmas kuva edustaa aika klassista tyyliä, joka kelpaa mulle oikein hyvin sekin. Muutenkin tollaset navy-tyyliset asut nappaa aina! Voisinki ostaa muuten jonkun tollasen bleiserin.

Sellasta siis, sanoisinko, että avainsanana näissä tyyleissä on casual. Ja siitä mä tykkään! Totta kai mäkin ihailen vaikka nyt sitä Kim Kardashianin tyyliä, että korkkareissa ruokakauppaan, mutta mä en vaan ole niitä tyttöjä.

Kenenkäs julkkiksen tyyli teitä kiehtoo? Antakaa mullekin vinkkejä, koska noiden kuvien selaamisesta saa kyllä huimasti inspiraatiota!

7 kommenttia:

  1. mikä toi kim-juttu oli? täh?

    VastaaPoista
  2. kivoja tyylejä kaikilla :) oon kyllä jotenkin saanu susta sellasen kuvan,että tykkäät korkkareista ja minimekoista.. :D

    VastaaPoista
  3. Anonyymi: Mä en tiedä, mul on joku suuri ongelma sitä kohtaan ja tuntuu et sitä ja sen tyyliä tulee joka tuutista! :D Voi tietty olla että kuvittelen vaan....

    Anonyymi: Hahhah, aijaa :D Enpä mä korkkareita tai minimekkoja vihaa mutta ei oo ehkä se mun omin juttu :)

    VastaaPoista
  4. jee kiitti iina tää oli just kiva juttu ja just tällasta hainkin takaa eli vähän niinkun "arkityylejä" enemmän kuin niitä red carpet -juttuja. hahah kim kardashian ja olivia palermo on kyl tyyliin kaikissa blogeissa ne "pukeutumis-esikuvat" samoin aika monilla lauren conrad. itse en kauheesti välitä kimistä (usein vähän trashy tai muuten vaan... liian glam jotenki) enkä oliviasta (liian fashion (high fashion/couture) jos tiiät mitä tarkotan :D), mutta lauren on kyl jees! nääki oli tosi kivoja mitä laitoit tähän. ah munki pitäis ostaa saappaat tai mielummin useammat... en vaa löydä hyvii :S jha sit kumisaappaat mut niitäki pitäis varmaa käydä kokeilemassa...

    VastaaPoista
  5. No niinpä oikeesti, ne on niinku joka blogissa kyl XD Ja tiiän mitä tarkotat, oon ihan samaa mieltä!! Mäki oon miettiny tota kumisaapasasiaa, että tarviisinkohan mä sellaset... Mut Nina muista et sul on sun UGGIT <3!

    VastaaPoista
  6. I like your style and blog. I'm following it!
    Have a nice day!
    xoxo
    Festy
    http://festyinstyle.blogspot.com/

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥