lauantai 9. heinäkuuta 2011

Viiden tunnin kuluttua...

...mä oon bussissa matkalla Haminaan sinne paljon puhuttuun kurssijuhlaan! :) Jännäää.... Pitäskö mun kenties olla nukkumassa?

Kamat on suurinpiirtein laukussa, tosin ainakin puolet tavaroista eli kosmetiikka puuttuu, että niitä sitten aamulla viiden aikaan pakkaillaan... Ja tosiaan aamulla on taas odotettavissa ne maailman järkyttävimmät hius-, naama-, iho-, kroppa- ja vaatekriisit ettei mitään rajaa. Toivottakaa mulle onnea ettei niin käy! Ja toivotaan että mekko mahtuu vielä päälle :D

taas kehno kuva puvusta :D

No joo, tulin vaan nopeesti moikkailemaan, eli sunnuntaina nähdään toivottavasti kurssijuhlakuvien merkeissä :)! Hyvää yötä kaikille <3

6 kommenttia:

  1. PIDÄ HAUSKAAAAAAAAAAAAAAAA<3 ps oon ihan vitun kade

    VastaaPoista
  2. pidä sika kivaaa siel! :) ja hei toi puku on just nappi sinne!

    VastaaPoista
  3. Lalalaura: hihhii :DDDDD hauskaa oli

    Samuli: ofc!

    Anonyymi: Kiitos paljon :)!

    VastaaPoista
  4. Kerro jo juhlista :D

    VastaaPoista
  5. Hahhah, just alan kirjottelee jotain :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥