perjantai 1. heinäkuuta 2011

Kiire nukkumaan!


Äääk, kello on puol 2 ja mun täytyy olla duunissa 6:30...FUCK! Ja jos jollekin ei ole vielä selvinnyt, oon maailman surkein aamuherääjä, ihan oikeesti, kysykää keneltä vaan. Esim. mun pomolta...No ei ;) Kiva kun meen vielä suoraan duunista laittamaan vähän lisää tukkaa päähän, niin en pääse edes himaan nukkumaan...Ja illalla tulee sit toi yks lomille intistä :)

Anyway, mä päätin tänään, että ostan sen vihreän mekon! Kävin tänään taas sovittamassa sitä ja tajusin, että se on hieno! Mä lupaan oikeesti, noi kuvat vääristää :) Kävin jo ostamassa saumattomat alushousut (eli ei voi peruuu!!!11), oikeesti siitä ei voi näkyä jotkut stringien rajat läpi, näyttää aika karulta siinä mekossa :D Kiitos kuitenkin kaikille kantaa ottaneille! <3 Mä luin ja pohdin jokaista kommenttia.

Ööö öö ööm tänään olin myös ihanassa kasvohoidossa Suomen Kosmetologikoululla, jossa ystäväni Nette opiskelee. Oli ihan sika rentouttavaa ja muutenki tosi hemmoteltu olo sen jälkeen <3 P7010397
Typerä kuva naamio naamalla...

Jaa jaaa mitäs sit, ainiin värjäsin (Tapsa värjäs) kotikonstein hiukset takasin vaaleiksi... Hyvät tuli! Kiitos Garnier-hiusväri <3 JA haluaisin tähän samaan hengenvetoon kirota Schwarzkopf Soyange-hiusvärin alimpaan helvettiin. Miksi? Koska se on huonoa. blondi2

Sitten vielä, eikös tämä IsaDoran luomiväripaletti mätsäiskin hyvin mun kurssijuhlapukuun? ;) (kuva wysteriiasblogg.se)



7 kommenttia:

  1. Oh dear :D Swartzkopf. Miten olisi Schwarzkopf?
    Tykkään blogistasi hirmuisesti!:]

    VastaaPoista
  2. Voi että oon hirvees kiirees kirjottanu... ja mua ain itteeni ärsyttää ku jengi typoilee!! :D pakko korjata toi :D

    p.s. en oo vieläkää nukkumas :D

    VastaaPoista
  3. mä luulin että sun piti haukkua omnia tässä postauksessa vai muistanko väärin? :D

    tapsu

    VastaaPoista
  4. Joo, no asiat jäi sanomatta ku tosiaa sähläsin ton postauksen kaa aika pahasti kiirees :D

    VastaaPoista
  5. hih, siellä on edelleen typo.
    okei, anteeksi intohimoni korjata saksalaisia sanoja, äidinkielellä vain helpompi ja itse teen paljon tyhmempia virheitä suomeksi. :/

    VastaaPoista
  6. olin ruotsis en voinu! :DD tänään sit ;)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥