keskiviikko 1. kesäkuuta 2011

Vinkki blondeille (ja ei-niin-blondeille)

Oon surkee bloggaaja, koska en oo postannu pariin päivään (inhoon sitä!)! Mun selitys on kuitenki se, että poikaystävä oli Stadissa pari päivää pääsykokeiden takia "lomilla" keskellä viikkoa. Aijaijaijai. Ai niin nytkun ollaan tässä intti-aiheessa, se RUK:n vierailupäivä meni ihan hyvin enkä ees kriiseilly pahasti. Ihan kivoja ne pojat oli (ja suurin osa kuumia, oon nimittäin kehittäny itelleni jonkun sairaan fiksaation miesten kaljuihin/siileihin ton intin myötä <3). Hiuksilla miehet näyttää jotenki tosi lällyiltä! Mä vihaan varsinki sellasta uuh fashion -lettii jos on joku kilo jotai geelii, hyi. Vaikee selittää! :)

Kuitenkin, aiheeseen eli Swartzkopfin Blonde Sprayhin!

P6020423
Btw, taas kuva ilman meikkiä (siksi aurinkolasit, pahoitteluni :)), oon uhkarohkee!

Pointtinahan on siis luoda hiuksiin ihanaa rantatunnelmaa tällä spraylla. Parhaiten tämä toimii varsinkin tummanvaaleissa hiuksissa, etenkin värjäämättömissä! Spray toimii näin: suihkuta kosteisiin, vastapestyihin hiuksiin ja anna kuivua/tehosta vaikutusta föönin avulla. Seuraavan käsitteyn voi tehdä taas 2-3 päivän kuluttua. Todella helppo tapa vaalentaa hiusten yleisilmettä tai tehdä vaikka luonnollisen näköisiä raitoja tukkaan. Sopii mielestäni myös hätäkäsittelyksi vaalean tukan tummaan juurikasvuun. Hintaa on n. 9 euroa, eli ei paha, tätä riittää moneen käsittelyyn! Omani ostin muistaakseni Kicksistä tai Anttilasta.

blonde

Mulla on nyt kauhee kiire valmistautumaan, sillä baari-ilta kutsuu...



Ja in your face, kesällä-ja-varsinkin-baareissa-uggien-vihaajat, mä laitan tänään uggit ja shortsit! Ihan sama mitä muut kelaa ;) I think it looks cute <3

Mitäs muilla on suunnitelmissa, huomenna on kuitenkin melkeen kaikilla vapaapäivä? Hauskaa iltaa kuitenkin teillekin ihanat lukijat :)<3

kuva sivulta cubacafe.fi

5 kommenttia:

  1. Noniin, nyt sain aikaseks tehä tän profiilin niin voin kommentoida ;)
    Mutta siis joo, se oli juurikin ton saman sarjan se raitavärisysteemi millä laitoin mulle raitoja, eli toi olis varmaan aika bueno niille :)

    VastaaPoista
  2. Jeee hyvä Marika! <3 Kandee kokeilla :)

    VastaaPoista
  3. Mulla on ihan sama juttu ton miesten hiuksien kanssa! Kalju/siili onomnom! Ja hyi olkoon just sellanen fäshön piiska :D Ärsyttää ihan sikana kun oma mies kasvattelee/virittelee jotain ihme keesiä, varsinkin kun näyttäs millisiilillä helvetin kuumalta, mut ei se vissiin ite tajua vaikka olen sitä aina yrittäny sille kertoo! Tällä hetkellä syy tukan ajamattomuuteen on "Noku jos nyt ajelen ni pää on iha valkonen ja muu kroppa ruskee :'< " Voi kyynel hahhah :D

    VastaaPoista
  4. vitsi sulla on kiva blogi! oon tässä selannu kaikki sun postaukset kun vasta löysin tän :D


    http://delalevu.blogspot.com/

    VastaaPoista
  5. Jenni: Hei hyvä että joku ymmärtää mua! :D Musta on vaan tosiaan alkanu tuntua, että melkeen kaikki jätkät on kuumempia siilitukalla! Nyt oot sille miehelles silleen, että hei beibi, nyt teet just niinku mä sanon ;)

    Charlotte: Voi kiitos, kiva jos tykkäät! :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥