maanantai 20. kesäkuuta 2011

Sunnuntain paskapostaus

Nyt onkin sunnuntain sekavan, merkityksettömän paskapostauksen aika! Eli täältä pesee. Ensinnäkin, mä oon taas lomalla ja mua harmittaa vietävästi toi koko ens viikon sääennuste :( Mä haluun ottaa aurinkoa, oon jo ihan valkonen... Siitä on oikeesti joku miljoona vuotta ku makasin ihanassa auringossa tuolla ulkona. Toisena, mun hiukset vaihtaa väriä joka päivä! Blondit, jotka haluatte värjätä vähänkin tummemmiksi: varautukaa siihen, että saatte kärsiä myös huonoista hiusväripäivistä! Tässä todisteita:

hiusväri
Mites, oisko tänään punasta vai harmaata kenties...?

P6200372
Vai perusblondi? Hmm.

Nämä kaikki kuvat ovat siis n. viikon sisältä värjäyksen jälkeen! Okei, ehkä se on valaistus, ehkä ei ;) Onko kukaan muu törmännyt tähän ilmiöön?

Tänään illalla mulla oli ohjelmassa poikaystävän viemistä Tikkurilaan, nimittäin intti kutsui taas. Onneksi niillä on kohta pitkä juhannusloma eli keskiviikosta sunnuntaihin! :) Sitten kun vielä tietäis mitä tekis juhannuksena... Että mä inhoon näitä "pakko kexii jotain spessuu"-juhlia, vappu, uusvuos, koulunpäättärit... Aina kauhee stressaaminen. Mietittiin poikaystävän kanssa, jos oltais lähdetty kahdestaan mökille, mut onks se vähän laimeeta eläkeläismenoa? :D Mitäs suunnitelmia teillä muilla on?

Toinen, paljon jännempi juttu mitä tein tänään illalla oli se, että vetäsin Tapsan hiukset pois, eli nyt silläkin on siili! <3 Näyttää mun mielestä ihan sika hyvältä (Brad Pittiltä)!!!

kaksimarjaa
bradin kuva beauty-and-the-bath.com

Eikö ookin paremmat hiukset ku ennen? BTW noi karvat Tapsan kehossa on päästä ajeltuja hiuksia, ei mitään hulluja rintakarvoja :D

Koska sunnuntain paskapostauksen peruspiirteitä on sekavuus, niin laitetaas tähän loppuun kuvaa mun loppuillan (yön) suunnitelmista:

naamiot
Toi vaaleenpunanen Hennesin kasvonaamiohan on jo esitelty blogissa mun erääksi suosikkinaamioksi. No, sen kilpailja löytyy myöskin H&M:stä, eli Deep Cleansing Blemish Mud! Toimii oikeesti sillon, kun koko naama tuntuu täyttyvän epäpuhtauksilla. Hyvä H&M!

Tää on tosi kliseistä, mutta ajattelin myös syödä suklaata ja katsoa Sinkkuelämää lakatessani kynsiä noilla lakoilla. Meenkin nyt sen homman pariin, eli hyvää alkavaa viikkoa kaikille! <3

4 kommenttia:

  1. joo, paha juhannusstressi täälläkin :D mut ilmeisesti sillonkaan ei oo kauheen hyvää säätä luvattu niin ei niin kauheesti haittais vaikka ei mitään erityistä tekiskään! :) torstaina kampaaja iik en tiiä mitä tekisin...

    VastaaPoista
  2. mäkin meen salee vaa möksäilee perheen(+J) kesken et ei oo yhtään liian eläkeläismenoo :D ois jotain kaveriporukkamökkivaihtoehtojaki mut äää oon niin vanha et hyvä ruoka ja lepääminen voittaa 24/7bileet :D

    VastaaPoista
  3. Mulla on pe synttärit eli just juhannuksena ja mäki mietin et pitäiskö lähtee pappailemaan mökille :D Ärr, mua ei ees kiinnostais tehdä mitään ihmeellistä, mutta kaikki jatkuvasti kyselee:D Ja tapsalle sopii noi lyhyet kyl tosi hyvin! Janne on päättäny kasvattaa taas semmoset melko pitkät(.....)

    Haa meinasin just fb:ssä kysyä et ootko värjänny hiuksii ku sulla on toi uus oletuskuva, mut et ollu paikalla ja sit näinki tän :D mut usko pois, ruskeidenki kanssa on paljon ongelmia.. XD

    VastaaPoista
  4. Nina: Nii sadettahan sitä on luvattu eli ehkä se on ihan sama :) Ja eikäää nyt nopee selaat jotkut hullut julkkishiustyyli-sivustot, sieltä mä ainaki keksin aina jotain :D

    Lalalaura: Hhahaha okei no hyvä, sit mäki ehkä uskallan lähtee sinne mökille! :D

    Sunny: Vähän kyl varmaa kaikki viel oottaa et pidät tyylii jotkut hullut bileet ku sul on synttäritki... Mutta ei tarvii, mökki on ihan hyvä vaihtoehto ;) Nyt sanot sille Jannelle ettei kasvata!!!! :D Siili voittaaa aina!

    Ja joo toi hiusvärisotku on ärsyttävää ja tos kuvassa näyttää kyllä et toi tukka olis toooosi tumma, ja se on kaukana todellisuudesta....

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥