keskiviikko 8. kesäkuuta 2011

So long, duuni!

Mä vietän tällä viikolla mun ekaa kesälomaviikkoa töistä, jee! Onneksi sattui ainakin sikahyvät säät, tulee otettua aurinkoa... Perinteinen lomapäivä sisälsikin siis stadissa hengailua, auringonpalvontaa ja näyteikkunashoppailua (ilman rahaa, onneksi palkka tulee huomenna!). Nyt mä sentään herään jo klo 12 maissa, koska voin vaan raahautua trampoliinille aurinkoon takaisin nukkumaan :D

today1
Alkaako pikkuhiljaa kyllästyttää nämä auringonottokuvat? Kohta on muuten Juoppohullun päiväkirja luettu, seuraavana vuorossa onkin Vadelmavenepakolainen.

Tähän väliin vinkki hellepäiville, kun haluat pysyä viileänä: Liota kumpaakin rannettasi n. 10 sekuntia kylmän veden alla! Pitäisi auttaa kuumuuteen ainakin jonkin aikaa :)

today2
Päivän asu, jee! Mua huvittaa nää mun asukuvat, kaikki varmasti inspiroituu ihan kybällä näistä. Hain myös mun ajokortin, jee, oon niin ylpee! Tuli muuten pikkasen kiire, juoksin tosiaan toimistoon sisään 5 minuuttia ennen sulkemisaikaa. Perus minä...

ajokortti
Mun nenä näyttää siltä ku mulle ois tehty nosejobi. Ja mun nimikirjotusta on vääristelty, se on jotenkin superhaalistunut! Ihan ku tossa lukisi tyyliin Iina Kaisa?

Käveltiinkin sitten Pasilasta keskustaan Tapsan ja sen boyfriendin kanssa, ja sitten ne feidas mut. Meninkin nakertamaan mun Picnic-salaattia ystäväni Neten koululle, joka opiskelee muuten kosmetologiksi! Siitä tuo asu :)

today3
Mä en tajua mikä mun jalkoja vaivaa tossa kuvassa. Kamera vääristää...

Okei, nyt nukkumaan, huomenna onkin edessä kesän eka terassikeikka (jep, vasta nyt...) ja viimeset pääsykokeet, nimittäin Laajasalon opistoon. Wish me luck! Öitä kaikille lukijoille :)

9 kommenttia:

  1. voiii miten ne pärjää siellä ilman meitä! mä näin jotain unta ettei mul ookaa loma ja oon vaa sluibannu pari viikkoo ihan omin luvin.. :D pitää varmistaa tänää ku käyn töis XD

    VastaaPoista
  2. mitä hait Laajasalon Opistoon opiskelemaan?

    VastaaPoista
  3. heheh nette pikku hoitsu <3 mut joo hyvät kirjat ite oon lukenu molemmat kans :)

    VastaaPoista
  4. Lalalaura: Taas yks näit ahdistavia duuniunia! :DD

    Inka: Hain Media, myynti ja markkinointi-linjalle :)

    Nina: Hihii must Nette näyttää tosi ammattilaiselt tossa asussa ;) Ja oon kuullu kyl hyvää tosta Vadelmavenepakolaisesta!

    VastaaPoista
  5. Oot ihanan näköinen nois t-paita ja shortsit kuvissa:)

    VastaaPoista
  6. Sain aluks ihan sellasen käsityksen tosta otsikosta et oot ottanu loparit. Mietin hetken, mitä mult on menny oikee ohi :D

    tapsis

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥