maanantai 27. kesäkuuta 2011

Kuvia juhannukselta

Joo ei, älkää pelätkö, multa ei löydy kuvia idyllisistä järvimaisemista, uusista perunoista tai kokosta. Juhannus meni kuitenkin todella nappiin, sillä olin pitkästä aikaa hyvissä kotibileissä poikaystävän kanssa. Ja hauskaa oli! Ikävä kyllä siitä illasta eli juhannusaatosta ei oikeastaan olekaan kuvia...

Mukavaa on myös se, että veljeni palasi Jenkeistä 10 kuukauden jälkeen, se oli siellä vaihto-oppilaana. Ja tuliaisiahan ei pidä unohtaa:

tuliaisia

Ah-niin-mauttomia mutta silti vastustamattoman söpöjä Victoria's Secretin alushousuja + klassinen VS-vartalovoide uudella tuoksulla! Mango Temptation-rasva on juuri niin herkullinen, kuin nimi antaa olettaa.

verkkariit

Lisäksi sain IHANAT Abercrombie & Fitchin verkkarit, merkkiähän olen ennenkin hehkuttanut! Vaatteet muuten tuoksuvat aivan Abercrombie & Fitch-myymälälle Jenkeissä! :D Ne on kummallisia vaatekauppoja, sillä siellä on musiikki todella kovalla, koko paikka on hajustettu ja kauppa on muutenkin kuin yökerho. Eräs kaverini kertoi myös nähneensä myymälässä palkattuja tanssijoita, ja ovella seisoi paidaton mies. :D Että sellaista! Kannattaa käydä. Vaatteet ovat kuitenkin ihania.

Mitäs muuta... Ai niin, Nette teki mulle ihanat kynnet, ja nyt innostuin noista timanteista kynsissä! Täytyy munkin käydä ostamassa tollasia :)

kynnet

Sit mä kävin myös Vapianossa syömässä, ja tykkäsin kyllä hirveesti! Otin spaghetti carbonaran ja aaah, oli hyvää. Ja täyttävää. Ravintolassahan on hauska idea: sisään tullessasi saat kortin, jolle kaikki tilaamasi jutut "ladataan", ja syötyäsi maksat laskun kassalla kortin avulla. Sekavaa! On kuitenkin hauskaa, kun esim. pastaa tilatessa saa katsoa siinä vieressä, kun kokki tekee ruokasi. Itse siinä juttelin jotain kokin kanssa, kyselin esim. että eikö kuumota, kun asiakkaat tuijottaa kun yrittää tehdä ruokaa :D Ei kuulemma kuumota. Positiivista on myös se, että siinähän voi esittää suoraan kokille kaikki erityistoiveet jne. Paikka oli mielestäni myös sisustukseltaan tyylikäs.

P6270483

Juhannuspäivä sitten menikin poikaystävän kanssa hengaillessa, ja illalla meillä oli jopa näinkin romanttiset puitteet:

fallout
ilmanmeikkii.......

Pelattiin siis koko yö niillä Fallout: New Vegasia. Eipä se mua oikeestaan haitannut, tykkään oikeesti pelailla tosi paljon, ja myönnettäköön, että oon World of Warcraftiakin joskus pelaillut ihan maksaen siitä lystistä. :D Ja ei, ei ollu mitään mun salattuja nörttiaikoja vaan kuhan tykkäsin pelata. Mun lempipeli on ehkäpä Call of Duty: Modern Warfare 2, oon siinä vieläpä aika hyvä (omasta mielestä) :D! Sitä siis pelaan ns. verkossa ihan muita ihmisiä vastaan, ai että mikä tunne kun hakkaa 6-0 niitä muita pelaajia siellä! ;) Muutenkiin sotapelit on kyllä lähinnä sydäntä.

call-of-duty-black-ops
CoD: Black Opsin superhieno kansikuva mun mielestä! kuva sivulta mediakick.org

Musta ois tajuttoman siistiä päästä tekemään pelejä joskus tulevaisuudessa, tai olla jotenkin siinä luomisprosessissa mukana. Pelit voi olla juoneltaan ja visuaalisesti niin siistejä! Luulenpa silti, ettei mun pelikokemus riitä sellaiseen. Tai nyt pitäis oikeen urakalla sitten alkaa pelaamaan. Pelien maailma on kyllä kiehtova! Kannustan kyllä kaikkia tutkiskelemaan sitä :) (P.S. Sunny, sä ymmärrät! :D)

Ai niin, ja kiitos kaikille pukugallupiin mielipiteensä ilmaisseille! En ole vielä 100% varma, mitä teen sen kanssa, mutta kyllä teidän kommenteista oli hyötyä :)

12 kommenttia:

  1. Haha jep, mä ymmärrän ;D Haluisin kyl niiiin kans tehdä jotain pelejä, pitäis melkein muuttaa ulkomaille koska musta tuntuu että Suomessa niitä tekijöitä ei kauheesti tarvita lisää 8( vaikka ei munkaan kokemus ehkä riittäis, koska nyt oon vähän esim ulalla kaikista peleistä koska mun boksi hajos ja muutenki oon sysänny pelaamisen (väliaikasesti!) syrjään.

    Mun mielestä tää postaus oli tosi kiva (en tiiä johtuko se sit siitä että siinä oli sopivassa suhteessa vaatteista ja peleistä, vai sitten että tää oli niin hyvin kirjotettu!)

    Haluisin niin päästä tota uusinta Falloutia pelaamaan mutta en jaksais millään maksaa siitä ja kun sen latas niin siinä oli kauheet lagit ym :D byyh. Ja sotapelit on kyllä parhaita munki mielestä!
    Onpas mulla kauheesti asiaa......

    Mut pakko viel sanoo et sait mut kiinnostumaan tosta Abercrombie & Fitchistä, näyttää niin hyvältä! Vaikken ton kertomas perusteella uskaltais jenkeissä mennä niihin kauppoihin ehkä yksin XD

    VastaaPoista
  2. Ihana pitkä kommentti :D<3 Hei kuule mä luin just jostain lehdestä, oisko ollu Pelaaja-lehti, että Suomeen tarvittais uusia pelintekijöitä ja että hyvistä on pulaaa!! Mä etin sen lehden käsiini vielä :)

    Mua kans ärsyttää ku en voi todellakaan läppärille lataa mitään pelejä ku ei tää pyöritä niitä, ni tosiaan jää vähemmälle pelaaminen....Oon facebookiski siin ryhmäs "girls say giving birth is hard, but try playing CoD with laggy connection"....KOSKA SE ON NIIN TOTTA :D Mut onneks veli sai just MacBookin ni siinä kuulemma pyörii! En vaan tiiä mitä pelais sitte...

    Hei kato ihmeessä noita Abercrombie&Fitchin sivuja, siel on paljon muitaki vaatteita ku verkkareita vaikka niistä nyt puhunki ;)!

    VastaaPoista
  3. Hei miten sun veli osaa ostaa sulle noin hyvät tuliaiset? XDDD mitää

    VastaaPoista
  4. Haha :DD jooo toi yhteisö on kyllä NIIN totta :DDD
    Mä hankin pöytäkoneen oikeestaan pelien takia AINOASTAAN oonko ees nolo:DDD mulla on joku ihme tehokas sen takia, mut sitte taas netti on vaan 2 megaa niin mahdotonta pelaa wowia tai mitään jos joku muu on koneella. Ja sit kun on toi langaton niin se haluu aina muutenki katkeilla :|

    Mutta vähän siistii toi juttu et niit pelintekijöitä tarvitaan! Tääl olis kaks ;) (me)

    VastaaPoista
  5. Mun on pakko kans ihastella, et miten joku veli osaa ostaa tollasia tuliaisia! Vau! :D

    VastaaPoista
  6. Nauratti kaikista eniten noi energiatölkit tietokoneen ympärillä <3 :D

    VastaaPoista
  7. Lotta: Voi johtua siitä, että sanoin aika tarkalleen mitä tuoda... :D

    Sunny: Mun pitää oikeesti ettii se juttu ja katon miten sellaseks pelintekijäks pääsee ;) Ja hei et oo nolo! :D

    Maija: Kuten tossa jo sanoinki ni kerroin sille melko tarkasti että tuot sitten nämä ja nämä :DDD

    VastaaPoista
  8. Oi, tuli himo mennä pelaamaan black opsia :D en ite oo koittanu muita codeja ja kauan välttelin black opsia, mut kerran ku siihen suostu niin oli se aika kivaa :D etenki siinä vaiheessa ku saa paremmat statsit ku poikaystävä joka tykittää sitä oikkeee kunnolla :D netissä en oo vielä uskaltanu pelata, siellä mut salee nyljetään elävältä 10-0 :(

    VastaaPoista
  9. mul tulee aina sellasii kausia, et hurahdan kaikkiin kynsitimanttihärdelleihin, mut loppujen lopuks annan joka kerta periks ku ne irtoo AINA kassavuorossa.. pitäs ehk koklaa jotai pikaliimaa kiinnitykseen :-D

    VastaaPoista
  10. Elli: Se on oikeeesti niin kivaa! :D Mä en kyllä ikinä oo saanu parempia statseja ku poikaystävä, enkä varmasti tuu saamaan :D mutta oikeesti, kokeile netissä, ne ei oo siellä niin hyviä mitä vois kuvitella varsinkin noissa team deathmatch peleissä esim. Suosittelen ;)

    Lalalaura: Mul on kestäny noi kyl ihan sika hyvin vaik olinki tänää duunis ;)))

    VastaaPoista
  11. Täytyy nyt tiukkana CoDin livejauhajana ja xbox liveä kohtuullisen huolellisesti kuluttavana pelaajana todeta, että et varmasti hakkaa yhtäkään oikeasti hyvää pelaajaa livematsissa. Ehkä tuurilla pari high value targettia ja listan puolivälin tienoille keikkumaan, mutta kyllä sen näkee jo minuutin sisällä, ketkä sitä peliä oikeasti dominoi.

    Tosin se, että niitä prokavereita ei hevin päihitä, kertoo onneksi myös siitä että omistaa muutakin elämää kuin codin jauhamisen :D

    VastaaPoista
  12. Siis en todellakaan varmasti hakkaakaan :D Ja haluisin pelata kyllä enemmän, mutta tällä kokemuksella mennään tältä erää :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥