torstai 16. kesäkuuta 2011

It's a miracle!

...nimittäin mun uusi meikkivoide, Lancomen Teint Miracle. Tapsa, älä hätäänny, mä käytän edelleenkin BareMineralsia, tarviin vaan jonkun hyvän meikkivoiteen siihen rinnalle, ja ajattelin nyt kerrankin panostaa.

P6150343

Kyseisestä meikkivoiteesta olen lukenut niin paljon hehkutusta, että olihan sitä pakko kokeilla. Hinta kyllä kirpaisee, mutta ei hätää: tämän pitäisi olla nyt Kicks-klubitarjouksessa n. 36 e! (Jos se meni jo, niin sori että sanoin :D) Eli nyt kannattaa ostaa. Omani sain tax freestä n. 30 euron hintaan, eli sieltä kannattaa ostaa mieluummin kuin maista, Stockan ja Sokoksen hinnat pyörivät nimittäin 50 eurossa... (PS. Juurikin noista tavarataloista saa pyytämällä sitä meikkivoidetta purkkiin kotiin kokeiltavaksi, eli sekin on ihan fiksu ratkaisu, ennen kun ostaa!)

Kuitenkin, asiaan. Mä tykkään kovasti tästä meikkivoiteesta, ja se on paljon sanottu! Lähtökohtana on nähkääs se, että mä vihaan meikkivoiteita. Se sana saa mun ihon kananlihalle, koska mulle tulee lähinnä mieleen joku marketin Dream Matte Mousse tai joku Rimmelin mikä lie 24h lasting super finish matte luminous xxl feather light. En tiiä, kuitenkin, mun markettimeikkivoidekokeilut on ollut ihan järkyttäviä katastrofeja. Don't get me wrong, mun mielestä marketeissa piilee aivan tajuttoman hyviäkin tuotteita, jotka hakkaa jotkut Lancomet 6-0. Mutta ei meikkivoiteiden suhteen...

Sitten tuli se päivä, kun lunastin Jenkeissä ollessani BareMineralsin Get Started Kit:in, ja siitä se mineraalimeikkirakkaus sitten lähti! Mä myönnän, jauhemaisessa ja nestemäisessä meikkivoiteessa on kummassakin puolensa.

vs
Lancome, sävy: 04 Bare Minerals, sävy: Light (kabuki Everyday Minerals (paras suti!))

Ensinnäkin, jokainen mineraalimeikkiä käyttävä tietää, kuinka hitaasti se jauhe tuntuu levittyvän kasvoille just sinä aamuna, kun heräsit 45 minuuttia herätyskellon soimisen jälkeen ja skippasit suihkun... Just sellasina aamuina mun tekee mieli läntätä se nestemäinen meikkivoide naamalle, koska siinä menee oikeasti 10 sekuntia! Itelläni kun on vielä kasvoissa epäkohtia, jotka haluan peittää, niin ei se Bare Minerals peitä tarpeeksi pienen tuputtelun jälkeen. Kuitenkin, mielestäni mineraalimeikillä saa aikaiseksi kuitenkin niin luonnollisen tuloksen, että se on sen arvoista! Aina on kuitenkin hyvä olla se vaihtoehto B, eli nestemäinen meikkivoide laiskoille ja kiireisille aamuille.

Joka tapauksessa, Teint Miracle lupaa valaista kasvot sisältäpäin, ja sen se "tekeekin", sillä meikkivoiteessa on huomattavissa pientä shimmeriä. Minua ei haittaa, kasvojen heleys on aina plussaa! Tulos on kasvoilla luonnollinen ja aika kevyt, silti yllättävän peittävä, mistä tykkään. Ainoa miinus on se, että kyllä sen voiteen tuntee kasvoilla, kun sormilla koskee... Mutta se nyt on pikkujuttu. Pysyvyys on muuten myös todella hyvä! Töiden jälkeen kun katsoin peiliin niin oikein hämmästyin, kun meikkivoide oli pysynyt paikoillaan. Eli oikein kiitettävästi toimiva meikkivoide, sanotaan näin.

Asiasta aivan toiseen, oli muuten todella kiva tulla töihin ja huomata tämä lehtileike mun kaapin ovessa, Samuli...

P6160349

Miks kaikki miehet vihaa Uggeja?

11 kommenttia:

  1. hei mites siin missikisas meni? :)

    VastaaPoista
  2. mikä vika on dream matte moussessa? :D ja miehet vihaa uggeja tietysti siksi, että ne ei näytä kauheen imartelevilta, jos nyt vertaa vaikka johonkin korkkareihin. miehet kun ei yleensä ymmärrä sanan "söpö" päälle ;)

    VastaaPoista
  3. mun poikaystävä osti mulle uggit synttärilahjaks, et ei se niitä ainakaan vihaa :D

    VastaaPoista
  4. Käytin just mun lancomen näytteen, 'tein idole silky mat' loppuun ja tykkäsin tosi paljon. Oon käyttäny varmaan 5 vuotta yhtä ja samaa meikkivoidetta ja nyt oon sit pähkäilly ku haluisin koittaa jotaki uutta. Onneksi huomenna laivalle niin pääsee katsomaan tarjonnan ;D

    VastaaPoista
  5. Ei voi käyttää sanoja söpö ja uggit samassa lauseessa! Koiranpennut on söpöjä, uggit on jäätävät :)

    VastaaPoista
  6. Anonyymi: Heheh, hyvin meni vaikka jänistinkin siellä paikanpäällä aika pahasti. Tosiaan mut pyydettiin sinne todella lyhyellä varotusajalla ja lupasin tulla, jossei mun oo pakko mennä jatkoon sieltä, koska mua pelotti kaikki finaalit jne...:D Eli sain sitte järjestettyä tuomariston kanssa, etten joudu etenemään kisassa :D mutta hauskaa oli!

    Nina: Matte Mousse on ihan hirveetä vaan mun mielestä, en tiiä, jättää sellasen kamalan kerroksen naamalle! Mutta sekin on varmasti ihan ihotyypistä kiinni :) Ja joo, toi korkkaripointti on hyvä ;)

    Anonyymi: Sul on maailman paras poikaystävä! :D

    Charlotte: Aina kannattaa kokeilla uutta, mulla ainakin on sellanen "jossain on vielä parempaa"-meikkihaku päällä :D Mutta joo, oon kuullut hyvää kaikista Lancomen meikkivoiteista eli ehkä se on ainakin turvallinen vaihtoehto :)

    Samuli: Älä jaksa :D

    VastaaPoista
  7. no joo onhan toi kai ihan totta, että se on aika peittävää, mutta mun mielestä se on tosi hyvää (siis hinta-laatu suhde ainakin, jos ei muuta) jos sitä ei laita liikaa! levittyy sika hyvin, peittää (ei tarvii leikkii peitepuikkojen kanssa) ja jättää ihon aika luonnollisen näköiseksi. ja sitä ei tarvii laittaa paljoo, just koska se on niin peittävää (peittää mun kamalat isot ihohuokoset mihin harvat meikkivoiteet pystyy ;) ja punaisuuden peittää kans hyvin). mutta mikä on hyvä ja myöskin huono puoli siinä on se, että se jättää ihon aika kiiltäväksi (siis jos on taipumusta kiiltävään ihoon niin kuin mulla) eli tarttee kokoaika olla jotain puuterii laittamassa. eli ei kauheen matte kyl mun mielestä :D ehk sitä pitäis laittaa enemmän sitte niin se ois mattapintaisempaa... ai niin ja se ei pysy kauheen hyvin iholla tai siis silleen et jää vaatteisiin tms lähtee jos laittaa puuterii vipalla tms. aa ja siinä on tosi hyvä/luonnolliset värit! pistää vihaks noi lumenen oranssit tai valkoset meikkivoiteet :( taas tuli sellaseenki tuhlattua rahaa ja eipä oo paljoo käytelty...

    huoh. täydellisen meikkivoiteen etsintä siis jatkuu! ehkä voisin kokeilla just tota lancomea tai mineraalijuttui ku ollaan kuitenki jenkkeihin lähös parin viikon päästä :) hahah uggit on just söpöt. ne myöskin ostoslistalla jenkeistä (ostoslista on jo pelottavan pitkä...)

    VastaaPoista
  8. Eikääää sä pääset Jenkkeihin <3 mul ostoslista olis siel varmaan kilometrin mittanen! :DDD ja joo mut sul on nii täydellinen iho ni mikä vaan meikkivoide käy, ihan oikeesti se on erijuttu tällasen kakkaihon kaa :)!

    VastaaPoista
  9. joo älä yritän nyt vähän priorisoida mitä oikeesti voin ostaa ja mitä en... ei muute tulis mitää. no joo ei mun iho kyl niin täydellinen aina oo :D ja etenkin ärsyttää noi väärän väriset meikkivoiteet tai huonosti levittyvät

    VastaaPoista
  10. Mä olen käyttänyt joskus lancomen teint idole ultraa ja se oli kans tosi hyvä, mutta vaihdoin sitten vähän halvempaan biothermin long weariin. Kannattaa muuten ostaa lancomen meikkivoidesivellin, sillä saa aljon nopeemmin levitettyä kuin sienellä. ;)

    VastaaPoista
  11. Aijaa, seuraavaksi voisikin kokeilla siis tuota Biothermin meikkivoidetta! :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥