torstai 2. kesäkuuta 2011

I wanna take you to a gay bar

Me ei sitten eilen päästykään Cubaan asti, vaikka siellä olisin kovasti halunnut käydä - paikka oli nimittäin tupaten täynnä ja jono pitkä... Vähän niinkuin joka baarissa eilen, huomasi kyllä, että on helatorstain aatto! Hauskaa illassa oli kuitenkin se, että tapasin Tapsan "poikaystävän" ensimmäistä kertaa, jännää :) Jossain vaiheessa minä ja Marika häippästiinkin alkuperäisestä kokoonpanosta ja painuttiin "Manssille" eli johonkin inside-homobaariin, missä Tapsa juhli ystävineen. Paikka oli vähintäänkin kuumottava, sillä sinne mentiin hämärää, hiljaista rappukäytävää pitkin, ja paikka oli kuin jonkun asunto! Bileet oli ainakin käynnissä, paikka raikasi nimittäin Suomi-karaokea.

P6030362

En osaa ottaa kuvia... Siellä baarissa ei saanut muuten valokuvata (mikä teki touhusta vielä epäilyttävämpää), siksi kuvat ovat tätä tasoa. Manssilta matka jatkui Herkulekseen, jonne me heterotyttöset ei sitten päästykään sisään :D

P6030358

P6030361

Loppuun vielä "asukuva", ihanku oisin joku kunnollinen bloggari. Ja niinku mä uhosin, kenkinä mulla oli vaaleanruskeet UGGIT, lälläslää. Toi oli tosiaan sinne Cubaan suunniteltu asu, ei mihinkään Onnelaan...


Olittekos tekin viihteellä eilen, kuten puoli Suomea? :) Mä muuten kuvittelin eilen nähneeni Mungo-Annan, ja aloinkin miettiä: kannattaako jonkun blogin kirjoittajalle mennä sanomaan, että mä luen sun blogia? :D Musta kyllä kannattaa!

4 kommenttia:

  1. sulla on ihanat hiukset! ja mistä toi sun takki on :) tosi kiva

    VastaaPoista
  2. Kiitoksia! :) Takki on H&M:stä, näitä löytyy itse asiassa vieläkin alesta: http://www.hm.com/fi/product/82885?article=82885-D :)

    VastaaPoista
  3. Vähäks sun tukka on ihana! onko valentunu?:D mä muuten kerran sanoin kassalta yhelle bloggarille, että luen sen blogia :-D

    VastaaPoista
  4. Voi kiitos Laura, voi olla että kärtsähtäny auringossa yhä vaaleemmaks ja voin sanoo että mua ärsyttää koska en oo platinablondin ystävä...... Mul ei ois kyl salee pokkaa sanoo, varsinkaa kassal ku siit ei pääse pakoon :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥