maanantai 2. toukokuuta 2011

Vappua!

Jee, kivaa (mennyttä) vappua kaikille ihanille lukijoille ja mysteerikävijöille! <3 Halusin tulla laittamaan tänne nopeesti vappukuvia, etten oo taas viikkoa myöhässä tapahtumasta postailemassa niitä tänne! Ensinnäkin, meillä oli vuosipäivä poikaystävän kanssa vappuna, joten lahjaksi sain IHANAN Abercrombie&Fitch:in t-paidan <3 (kyseisestä merkistä postaus tulossa ;))!

abercombie

Paitahan pääsi heti vappuaatoksi päälle (kuvassa myös illan face/hairlook):

hiukset

T-paidan kaverina toimivat farkut. Jotkut ehkä ihmettelee tota asuvalintaa vapuksi, mutta mä en oo mitään hirveitä biletyttöjä enkä oikeen omista baarimekkoja/biletoppeja, musta ne on jotenkin mauttomia (ja usein überheruttavia). Älkää ymmärtäkö väärin - tyylikkäitäkin baarikuteita on! :D En vaan yleensä itse laita/jaksa ostaa sellaisia, kun en baareissa paljoa edes käy. Mulla on ikävä kotibileitä :(

Anyway, absintti aina maistuu.....NOOT.

absinth
(kaunis kuva)

Mä painun nyt kuitenkin kattomaan Pirates of the Caribbean 2:sta ja nauttimaan vielä poikaystävän seurasta, se on ens viikonlopun kiinni siellä armeijassa.... :(

jayyi

Aseeeeen-TO!

5 kommenttia:

  1. ihana paita iina! oon so very jealous! :) ja hahaa meijän keittiö vähä edustaa kuvissa ;) toivottavasti oli hyvä vuosipäivä! oon tsekannu nyt valehtelematta ainaki 20 kertaa päivässä eilen ja tänään et millon kirjotat lisää blogia! ja vihdoinkin odotus palkittiin :) im hooked!

    VastaaPoista
  2. Heei Nina! <3 Ihanaa että luet tätä, olen otettu :)) Nyt sunki täytyy perustaa oma blogi! Voisin olla sun eka lukija...;)

    VastaaPoista
  3. hahah joo ajatus on käyny välillä mullakin päässä, ja vähän aikaa viime vuonna kirjoitinkin, mutta oon niin laiska kirjoittamaan että se sitten lopulta jäi.... :D mut ehkä joskus vielä!

    VastaaPoista
  4. kerroit tuol aikasemmas postaukses et sul on pidennykset, millaset sul on, teipit, klipit vai sinetit? :)

    VastaaPoista
  5. Sinetit löytyy, nyt kyllä tosi huonokuntoiset sellaiset! :D menen pian ottamaan uudet ja ajattelin tehdä aiheesta ihan postauksenkin :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥