tiistai 3. toukokuuta 2011

Vaatemerkki-ihastus

I'm in love. Hokasin aikaisemmassakin postauksessa esiintyneen vaatemerkin Abercrombie&Fitch:in ehkäpä puolisen vuotta sitten, kun One Way:ssa myytiin mun unelmien verkkareita (oon verkkarihullu): kulutetut vaaleenpunaset, pehmeet, reidessä tyylikäs kohokuva tiikeristä.... hinta 100 e, plumps, sinne meni unelmaverkkahousuhaaveet pytystä alas. Kuume on noussut huomattuani merkin rantautuneen myös JC:n hyllyille. Abercrombie&Fitch tekee siis omaan makuuni kalliita, mutta ihania vaatteita.

abercrombie
kuva sivulta www.abercrombie.com

Rakastan ehkäpä eniten näissä sellaista yksinkertaisuutta, rentoutta ja mukavuutta - tyylikkäästi yhdisteltynä. Nämä Abercrombie&Fitch:in sivuilta lainatut lookit ovat sinäänsä aika mitäänsanomattomia, mutta jokainen noista vaatekappaleista on todella monikäyttöinen ja söpön yksityiskohtainen!

Ellei Suomen lattea valikoima tai korkea hinta (verkkokauppa ei lohduta - toimituskulut on aika suolaset 40 dollaria...) jarruttaisi, mulle lähtisi ihan ykkösinä nämä tuotteet kotiin:

kollaasi
(toi kollaasin teko on vähän harjoittelussa vielä :D) kuvat sivulta www.abercrombie.com

Tälläkin pilvellä on kuitenkin kultareunukset, sillä mä olen lähdössä ehkä kesällä käymään Chicagossa, ja sieltä löytyy kyseinen myymälä! <3 Hamstraan tuolta oikeesti kaiken.

Tää kuulosti järkyltä myyntipuheelta, mutta tarkoituksena oli tuoda uusi ihastukseni kaikkien tietoisuuteen - ehkä suosion kautta tännekin avattaisiin merkin oma myymälä... Nooh, aina saa unelmoida!

2 kommenttia:

  1. olin paikalla kun köpikseen avattiin viime talvena A&F liike! muistona tästä on toki valokuva heidän yläosattoman miesmallin kanssa! haha :D
    -E

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥