tiistai 24. toukokuuta 2011

Tervemenoa valintakokeeseen

Right now: Iina lattialla piirtämässä kuvia tuoleista. Ja mun täytyy olla kuuden tunnin päästä Bulevardilla Metropolian sisustussuunnittelulinjan valintakokeissa, ei morjens. Hyvin menee. Tässä kuitenkin tämänhetkisiä tunnelmia:

drawing

Jep jep, mun elämä on taas niin kontrollissa ettei mitään rajaa. Mä en oo oikeesti valmistautunu näihin kokeisiin mitenkään enkä edes tiedä onko sisustusuunnittelu se mun juttu. Visuaalista silmää ja jotain käden taitoa löytyy, mutta intohimo puuttuu kokonaan. Enkä mä kyllä tonne ole pääsemässäkään ettei siitä huolta :D Mähän hain myös Metropolian televisio- ja radiotyön linjalle (joka ois oikeesti se mun juttu), mutta ei. En saanut kutsua valintakokeeseen... Hain myös tosiaan Haaga-Heliaan johdon assariks, mutta toi homma ei oo kyllä mua varten (jos mutsiin on uskomista, oon kuulemma vihoviimenen ihminen sille alalle). Että mulla on kyllä nyt tulevaisuus niin turvattu että HUH HUH...not. Esim. mun poikaystävälläki on odottelemassa opiskelupaikka TKK:lla, tää on niin epistä (eikä ollenkaan siis oma vika)! Noooo, elelen sitte sen rahoilla ku en oo 2020 mennessä vieläkään missään koulussa.

Mites te, hakiko joku nyt opiskelemaan? :)

P5250390
Tää kuva on epäselvä koska en osaa käyttää mun kameraa.

Mä meen nyt "nukkumaan" eli kattomaan Frendejä ja vilkuilemaan kelloa puolen tunnin välein, että oho, enää kaks tuntia aikaa nukkua. Öitä ihanat lukijat :)

10 kommenttia:

  1. Voi ei onnea sinne! Mäkin hain haaga-heliaan johdon assariks eikä löydy mitään intohimoa siihen HEH, enkä kyllä pärjäiskään siellä. En oo lukenut mihinkään pääsykokeisiin nyt eikä kauheesti innostakaan :D kai mun on pakko johonki amikseen mennä kun en muualle pääse laiskuuttani XD

    VastaaPoista
  2. hain opiskelemaan, KOLMATTA vuotta peräkkäin. joka kerta oon päässyt johonkin mutta kun prkl se oma ala ei oo löytynyt. :( et älä huoli nyt jos et vielä löydä alaas, mä oon kriiseillessäni siitä huomannut et ei se auta, täytys vaan oikeesti keksiä mikä se oma juttu on. mä varmaan teen nyt silleen, et oon vuoden töissä ja funtsailen, jos en nyt pääse yliopistoon lukeen kieliä. :) tsemppiä!

    VastaaPoista
  3. heeei tsemppiä! mäki olin haaga-heliassa lukee johdon assariks läpällä yhden kevään lähinnä vaan kuluttamassa aikaa ja nostamassa opintotukea :D mut se oli kyl tosi jees siis mulle. ja sit ku pääsin tänne englantiin ni ei tarvinnukkaa miettiä enempää. nyt pitäis vaan jotenkin näistä opinnoista suoriutua...

    VastaaPoista
  4. ääää miten oot noin laiha? sulla on unelmakroppa! ootko tarkka sun syömisestä/treenaatko paljon?
    ps. ihana blogi! :)

    VastaaPoista
  5. Sunny: Kiitos, oli kyllä kamalat kokeet enkä varmasti pääse jatkoon... :D Hei no mut siellä Haaga-Helian pääsykokeissa sit nähään, jos nyt ylipäätään jaksan raahautuu sinne :D

    Anonyymi: Siis toi on niin mun tilanne, toivottavasti sun oma ala löytyy pian :) ja mun myös, mutta epäilyttää hieman...:D En vaan oikeesti tiedä mihin haluisin, ja kanssa sitte pääsisin sisään! Mutta kiitos kannustuksesta :)

    Nina: Nii joo sähän olitki siellä! Musta kyllä tuntuu etten pääse sinnekää... Olis kyl ihanaa lähtee ulkomaille opiskelemaan <3

    Anonyymi: Voi eei, en ole laiha :D En oo mitenkään tarkka syömisestä ja tolleen, salilla käyn sen 2 kertaa viikossa että joo...;) Mä oon vaan just näitä ihmisiä jotka ei liho helpolla :) Mutta kiitos! <3

    VastaaPoista
  6. No siis joo.. mäkää en tiiä meenkö, ehkä huvikseen. En kuitenkaan pääse, oon varma siitä :D mut kävin ilmottautuu tänään et tuun sinne pääsykokeisiin XD ahdistaa vaan et siin on se haastattelu ku ei oikeesti kiinnosta.

    VastaaPoista
  7. Siis mul on toi ihan sama, koska uskon kyl et ne tajuu siel haastattelus ettei mul oo mitää kiinnostusta tota mestaa kohtaan... :D

    VastaaPoista
  8. Ja varmana raahaudut sinne Haaga-heliaan, jos se on musta kiinni :D Miten mäkää pääsisin sit ylös

    rapsa <3

    VastaaPoista
  9. Etsä Tapsa kuitenkaa herää itekkää ajois ;)

    VastaaPoista
  10. iinaa mun piti kysyy miten meni mut unohin kokonaan! voit tehä postauksen aiheesta, se kiinnostais ainaki mua XD ku tänää stressasit..

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥