maanantai 30. toukokuuta 2011

Tattoo me

Tatuointiasiaa! Itsehän en vielä ainuttakaan musteläiskää kehossani kanna, mutta ehkäpä ajallaan sitten... Onhan se vaan vähän pelottava asia, että sitä tatuointia kannetaankin sitten loppuelämä! Onneksi itse tykkään oikeastaan vaan pienistä tatuoinneista (itselläni), joten mitään katastrofaalista tuskin pääsisi käymään tatuointia otettaessa. Tässä vähän omia ajatuksia kivoista tatskoista, jotka kantaisin ilolla itsekin:

nicetattoos

kuvat google-kuvahaku

Onpa typerää, että kaksi näistä tatuoinneista (tekstit) on "Rihanna-tatskoja" eli löytyvät kyseiseltä neidiltä siis. Mutta eipä se mitään, noi nyt on hahmottamassa sitä, että tykkään pienistä ja hennoista teksteistä kauniissa ruumiinosissa (naisilla), kuten niskassa, nilkassa, ranteessa... Alaselkä ja kylkikin menevät, ellei tatuointi mene tramp stampin puolelle! Huomasin muuten käyttäväni koko ajan sanaa delicate, kun hain noita kuvia Googlesta. Se kuvaa aika hyvin mielestäni tatuoinnin luonnetta! Tuo nilkkaan meitsin piirtämä sydän on mun taidonnäyte paintilla, pointtina kuitenkin oli pieni sydäntatuointi nilkassa. Kelpais mulle, eikä sitä nyt voi edes katua! Ja sydän on aina sydän.

Melkein tyhmintä mitä voi mielestäni tehdä, on ottaa iso ja hallitseva tatuointi näkyvälle paikalle nuorena, koska mä olen sitä mieltä, että sitä kadutaan sitten myöhemmin... Sanokaa mua vaan tylsäksi, mutta itse en tuollaiseen lähtisi! :D Toinen juttu on tällaiset "pinnalla olevat jutut" ja niiden tatuointi, sanotaan nyt vaikka Applen logo perseessä tai selän kokoinen Hello Kitty. Entäs sitten kun se juttu "vanhenee"? Jäljelle jää vaan joku nolo tatska, minkä otit sillon, kun se oli cool. Tajuutteko mitä tarkotan? :) Tähän nyt voisi vielä heittää tribaalit, jne. mauttomuudet päälle, mutta jätetään ne sikseen. :) Jos nyt jollain sattuu olemaan joku "haukkumani tatuointi", niin sehän ei oo multa mitenkään pois, ja hienoa, jos joku uskaltaa ylpeydellä sellaisen kantaa! Itseäni tässä lähinnä pohdin...

uglytattoos
kuvat ugliesttattoos.failblog.org
Tässä vielä niitä ei-niin-kivoja tekstitatuointeja. Sori, mutta oikeesti kattokaa nyt näitä.... Huhhuh!

Kannattaa muuten selailla tota Ugliest Tattoos-blogia jos on tylsää! Viihdyttävä sivu nimittäin.

Saatoinpa tossa muuten hairahtaa harjoittelemaan nestemäisellä rajauskynällä vähän tatskantekoa (tärisevin käsin) :D
love

Millasista tatskoista te tykkäätte? Entä sopisko joku tollanen tatuointi mulle? :)

7 kommenttia:

  1. Hohoo mullapa on tatuointi:D onneksi keksin sille paikan jossa se ei haittaa _missään tilanteessa, mutta näkyy esimerkiksi bikinit päällä.

    Mun mielestä sun kannattaa miettiä että haluutko vaan jonkun 'hienon', koska ite halusin kummiskin tatskan jolla on merkitys, esim olin ite miettiny sitä monta vuotta.. Tai siis mietin et onko noissa kuvissa olevissa sulle mitään merkitystä :D Voisin kyl hyvin kuvitella sulle just ton sydämen nilkassa.

    Mut varoituksen sananen, koska tatuoinnit aiheuttaa riippuvuutta ja mun tekis mieli jo nyt ottaa toinen vaikka tästä on kulunut vasta pari viikkoa 8'D En kyl ota..

    Ps. järkyttävä toi missä noi silmät on tatuoitu tisseihin XD

    VastaaPoista
  2. Joo tota merkitystä oon kelannut, ja tosiaan haluisin vaan jonku joka "symboloi rakkautta" (kuulostaa idiootilta) :D Haluun kuitenki et se on vaan koriste, ku munki mieli muuttuu asioista jne viel tässä vaiheessa mut rakkaus kaikkeen on aina tärkeetä :)

    Mutta joo, tollanen tekstikin on mulle vähän liikaa, ni ehkä toi sydän vois olla just kiva.... Sit meenki ottaa sen ja vuoden pääst oon tatuoinu itteni päästä varpaisiin :DD

    Sattuks se muuten? :O

    VastaaPoista
  3. Ei sattunu yhtään :) Tosin ne tatuoijatki ihmetteli ettei sattunu, kai se riippuu ihmisestä :D mut totta, rakkaus on aina tärkeetä!

    VastaaPoista
  4. Mä oon harkinnu tollast booty liscousii.. haha :D mäki kelasin et repäsen ja siel kreikassa otan itteeni ekan musteläiskän, jos tietty sopiva paikka sattuu kohalle :D

    VastaaPoista
  5. Laura sen päivän mä haluun nähä ku tuut tollanen tatska alaseläs duunii <3

    VastaaPoista
  6. Mulla kolmen lapseni nimien ensimmäiset kirjaimet tatuoituna vähän ranteesta ylöspäin (sisäpuolelle), sopivan yksinkertainen ja pieni, tykkään!

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥