lauantai 7. toukokuuta 2011

Pituudella on väliä...

...eli asiaa hiustenpidennyksistä! Huomenna koittaa taas se ihana päivä, kun saan uudet pidennykset. Voi sitä riemua, tää mun vanha hiirenhäntä joutaakin jo pois! Otan huomenna ennen- ja jälkeen-kuvat, niin näätte järkyttävän eron.

Anyway, mulla on siis ollut sinettipidennykset varmaan hmmm, 1,5 vuotta päässä? Okei, en ole varma, en yhtään muista millon otin sinetit ekaa kertaa. Vähän jännittää, että mitenköhän omat hiukset kestää tuota rasitusta, kun olen kuitenkin ottanut pidennykset aika monta kertaa putkeen. Vielä on ainakin omat hiukset pysyneet vahvasti kiinni päässä! :D Suosittelen sinettipidennystekniikkaa lämpimästi, ainakin itse olen tykännyt: pysyvät päässä, ei vaadi paljoakaan hoitoa ja tulokset ovat oikein laitettuna luonnolliset (ellei laita liikaa hiuksia liian lyhyeen tukkaan!!!! kaikki ovat varmasti näitäkin tapauksia nähneet). Pidän sinettejä kerralla about 3-4 kuukautta enkä käytä hiuksia uudelleen, vaikka voisikin. Mulla tuppaa noi latvat aina hapertumaan ja katkeilemaan pois, eli kuukausien aikana pituutta lähtee ikävästi.

sinettihiuksia


Mä rakastan pitkää tukkaa. Se saa mut tuntemaan oloni kauniimmaksi ja naisellisemmaksi ja useimmat kampauksetkin näyttävät paremmilta pitkissä hiuksissa! Vielä kun oma tukka kasvaisi noihin mittoihin, mutta ei :( Rahaahan tähän menee, mutta ei tosiaan niin kamalasti mitä voisi kuvitella, sillä en ota koko pään pidennystä, eli lisähiuksiin kuluu vähemmän rahaa.



Sineteistä kuulee varmaan jos jonkinmoista kauhutarinaa, mutta itselleni ei sen pahemmin ole vielä ongelmia ilmennyt. Esim. jokaisessa kotihiusväripaketissa lukee, että EI PIDENNYKSILLE, silleen just joo. Sen voin sanoa, että noita voi mun mielestä ihan iloisesti värjäillä, ainoa varoituksen sana: pidennyshius (vaikka onkin aitoa hiusta) ei välttämättä vaalennu, jos yrittää vaalentaa, sillä hius on niin käsitelty. Eikä ne hiukset siitä värjäämisestä tietty tykkää.

Hoito-ohjeita: Osta pidennysharja, harjaa sillä hiukset iltaisin, nuku aina hiukset kiinni, ja jos haluat säästää hiusta, tee kuten omille hiuksille: vältä turhaa lämpökäsittelyä ja muuta rasitusta. Siinäpä oikeastaan se olikin.

Onko muuten kellään kokemusta teippipidennyksistä? Entä tykkäättekö sinettipidennyksistä? :)

Hiuksista puheenollen, tänään ostin pari hiusjuttua (ja vähän muuta kosmetiikkaa):

kosmetiikkaa

1. Got2b 2 Sexy-hiuslakka. Ah, parasta ja ihanan tuoksuista! Iina suosittelee :) 2. Crestol ColorGloss-sävyte/hiusnaamio. Sävyssä "Helmenvaalea", kuulostaa hyvältä! Tämä on nyt ensikertaa kokeilussa, sillä mulla oli tänään code yellow eli keltainen tukka-kriisi. 3. XZ 2-Vaikutteinen öljyhoito. Olen kokeillut XZ:n tyrnihoitoa, joka oli hyvää. Tämä kuitenkin lupasi enemmän: "Ravitsee hiuksia juuresta alkaen. Palauttaa joustavuuden ja kiillon. Suojaa kuivumiselta. Kirkastaa värin." 4. MSCHIC-aurinkopuuteri. Sain Seppälästä 8 eurolla! Vinkkinä, siellä on nyt kai kaikki MSCHICit jossain poistomyynnissä. 5. Lumene Ihon Sävyn Heleyttäjä. Legendaarinen tuote, joka on taas myynnissä. Ihana, heleyttävä kesätuote!

7 kommenttia:

  1. mullaki on ollu sinetit päässä varmaa joku 2 vuotta! näist on nii vaikee luopuu, oon iha rakastunu :) mul on kans omat hiukset pysyny tosi hyväs kunnos vaik kaikki pelotteli et omat hiukset menee huonoo kuntoo.

    VastaaPoista
  2. Joo älä, itse asiassa tänään just kysyin siltä mun kampaajalta että näyttääkö siltä että omat hiukset olis kärsiny, mutta se sano että hyvässä kunnossa ovat :)

    Noihin jää kyllä koukkuun :D

    VastaaPoista
  3. Mistä olet tuon Lumenen heleyttävän ostanut? Itse olen monesta paikkaa etsinyt enkä mistään löytänyt. :s

    VastaaPoista
  4. :DD perus palkkapäiväpostaus <3 mäki ostin just saman lakan ja ton heleyttäjän

    VastaaPoista
  5. Anonyymi: Ostin Citykäytävän Anttilasta! :) Lisäksi tiedän ainakin varmasti, että Sokos myy näitä, ja väittäisin että melkeinpä kaikki Lumenen myyntipisteet ;)

    Lalalaura: hihiiii jep :DD palkka.<3

    VastaaPoista
  6. miten toi xz öljyhoito toimi sun pidennyksiin ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon säästäny pidennykset tolta, jotenkin tuntuu vaan huonolta idealta laittaa sitä niihin :D Mut ei kai siitä mitään kauheeta voi tapahtua, eli siitä vaan kokeilemaan :)

      Poista

Kiitos kommentista ♥