perjantai 27. toukokuuta 2011

My day

Tänään mä olen...

Ottanut aurinkoa mustikoita napostellen:

P5270357

Lakannut varpaankynnet tuoksuvalla lakalla (what's the point? :D):

P5270363

Meikannut ja hengaillut ihanissa, punaisissa bikineissä (meikittä...):

looks

Kokeillut synttärilahjaksi saatua hius/päänaamiota:

hiusmaski
Tästä pari sanaa, eli kyseessä on Lush Hair Doctor -naamio, jonka funktion voi lukea tosta purkin kuvasta. Mulla on nimittäin kutissut päänahka jonkin aikaa aina välillä, enkä tiedä mistä se johtuu. Ei nyt mitään vakavaa, mutta pientä sellaista. En usko että pidennyksistä, koska kutina ei ole siellä päinkään ja tuskin värjäämisestä, koska kutina ei ole ollut mitenkään liitoksissa värjäyskertoihin... Hmm. Sen mä muistan, että tää koko kutinaepisodi alkoi siitä, kun testasin erästä TIGIn shampoota... Tää voi tietysti olla joku hiuspohjan nervous breakdown, koska aika paljon kaikkia kemikaaleja se joutuu sietämään. Mene ja tiedä!

Naamio oli joka tapauksessa kastia ihan kiva. Plussat: +viilentävä +pehmensi hiukset mukavasti +luonnontuote. Miinukset: -hankala levittää varsinkin pitkiin hiuksiin -koko purkista riittää yhteen käyttökertaan (tai no mä laitoin myös faijalle tota :D) -kökkö koostumus. Vielä en osaa sanoa, auttoiko tämä hiuspohjaani.

Olin myös tänään salilla ja hengailin ulkona. Että sellanen vapaapäivä! Koostuuko muidenkin vapaapäivät tällaisista aktiviteeteista (huom. jos ei ole rahaa eli ei voi shoppailla)? :)

Kello lähentelee nyt yhtä yöllä ja mun pitäis olla 6:30 (MIKS MULLE ON LAITETTU AAMUVUORO??) duunissa, eli voisin tästä ehkä piiiikkuhiljaa hipsiä vaikka pesemään hampaat, niin saisin tän nukkumaanmenoprosessin käyntiin.

Huomenna meen lisäks mun gurun joogatunnille, otan arskaa Tapsan kanssa ja tilaan Nellyltä, siellä on nyt ilmaset toimituskulut ja 40 euron ostoksesta saa 20 euroa alea!!!!!!! Toihan on ilmasta rahaa, ois pelkästään typerää jättää tilaamatta... Right?

6 kommenttia:

  1. ah oon niin kateellinen tosta arskan otto säästä ja tosta bikinikropasta! :D hahahaa onneks pääsen kohta sinne "etelään". itsehän kuluttelen tässä iltaa pakkaillessa ja pähkäillen että mitä voin ottaa suomeen mukaan :).

    VastaaPoista
  2. mäki kelasin ton nellyn alen sillen et tilaamatta jättäminen ois vähän ku heittäis rahaa kaivoon haha _:D

    VastaaPoista
  3. Onko tänään ollu arskanotto kelit jossain päin suomea ?! Tampereella on ainakin ihan harmaata ja samanlaista on luvassa vielä pitkään :(

    VastaaPoista
  4. tossa naama kuvassa on meikkiä ainaki

    VastaaPoista
  5. Päivänsäde oli tänään töissä niin pirteenä että! ;) Ei taida aamut olla sun juttu...? XD

    VastaaPoista
  6. Nina: Ai niin sä tuut Suomeen jo nyt, jee! :) Sit voidaan mennä taas baariin;) Onks Englannissa kylmä? :o

    Lalalaura: No älä!! :D

    Anonyymi: Tänään ei oo, kuvat on siis torstailta eli eiliseltä :) Mun piti ottaa tosiaan aurinkoo tänäänki mutta ei, sateista on ollut :((

    Anonyymi: Juu siis toi "meikannut" kuvaa ekaa kuvaa ja "hengaillut bikineissä meikittä" kuvaa tokaa kuvaa :D

    Samuli Pentti: No aijaa, oliko uutinen etten oo aamuihmisiä... :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥