keskiviikko 11. toukokuuta 2011

"Mitä menetettävää sulla on?"

Tänään on ollut olosuhteisiin nähden hyvä päivä - mun teoriakoe meni läpi! Toinen kerta toden sanoo :) Ah, olin niin ilonen siitä et huusin tyylii JES siellä ja pilasin varmaan muiden kokeet. Sorryy...

Tää postaus ei nyt käsittele mitään asiaa, joten kirjoitanpa mitä mieleen juolahtaa. Otsikko viittaa mun ja Tapsan äskeiseen sekoiluun (huom. kello on taas 3 yöllä) eräällä nimeltämainitsemattomalla huoltoasemalla: Tapsa on kun katsokaas vähän ihastunut erääseen myyjään siellä. Mulla on pakottava tarve usuttaa se tekemään kaikkia aloitteita ja naurettavia tempauksia tän jutun takia, joten tällä kertaa me jätettiin sinne lappu Tapsan numeron kera. Aika kliseistä, mutta toimivaa..? :D

Asiasta toiseen, eli kuvia uusista pidennyksistä! Ikävä kyllä mulla ei ole nyt järkevää vertailukohdetta vanhasta hiirenhännästä, mutta uudesta tukasta löytyy pari otosta:

pidennykset
Alastonkuva, OMG.

Nää on varmaan mun pisimmät pidennykset ikinä, mutta tyytyväinen olen! Vaikka kyllähän tosta voi erottaa mihin mun oma tukka loppuu. Silti, love it! Koska tää postaus on jo niin random, niin laitetaas vähän vielä shoppailuita mukaan...

tuotteita

Eli Garnier SPF 20 -huulirasva sekä Aussie 3 Minute Miracle Luscious Long -tehohoito. Ton huulirasvan ostin ihan auringonottoa varten suojaksi huulille (nekin kärsivät auringosta!). Olen myös aina tykännyt Aussien huippusuosituista 3 Minute Miracleista, joten otin kokeiluun Luscious Long-version. Tämän INCIhän on täynnä ainakin kymmentä eri silikonia eli ei kovin hyvä, mutta toimiipa ainakin siloittavana tehohoitona! :D

P5110371

Ah, H&M ei petä mua taaskaan, niiltä oli nimittäin tullut sitä mun suosikkimallia olevat ylisöpön väriset rintsikat + alushousut. Ihanan kesäiset! Totta kai mä visioin sitten, että tarviin noiden seuraksi turkoosin kynsilakan varpaisiin... Rimmelillä olisi ollut yksi ihan täydellinen, mutta menin halvan hinnan perässä ja tyydyin Dependiin. Liian tumma, sanon minä (ja nyt seuraa ihana varvaskuva:)

lakka

Ehkä toi menee, vaikka en olekaan värikkäiden lakkojen ystävä. Mutta mitäs mun rakkaille lukijoille kuuluu? :) Haluan tässä vielä toivottaa lämpimästi tervetulleeksi kaikki uudetkin lukijat, teitä on jo 17, wow! :D Mutta joo, voisin ehkä alkaa miettiä nukkumaanmenoa tässä kohtapuoliin, eli öitä kaikille! <3

10 kommenttia:

  1. ihanan väristä toi kynsilakka! :)

    VastaaPoista
  2. mistä tilaat pidennykset? Vai laitatko jossai kampaamossa vai mitähäh täh

    VastaaPoista
  3. Kampaamossa joo ja ne noutaa sitte sitä kautta jostain tukusta :)

    VastaaPoista
  4. Minkä merkkiset ja pituset noi sun pidennykset on?

    VastaaPoista
  5. Merkistä en valitettavasti osaa sanoa, kun kampaajalla tosiaan laitetaan tukusta haetut hiukset :( Pituutta taitaa olla 50 cm :)

    VastaaPoista
  6. Missä olet kampaamossa olet laittanut nuo?

    VastaaPoista
  7. http://www.studiohelmi.fi/

    Studio Helmessä Vantaalla, kampaaja nimeltä Tuula laittanut :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥