torstai 19. toukokuuta 2011

Minä ja sammakko

Opri antoi mulle tällasen hauskan haasteen, jonka säännöt menee näin:

1. Avaa neljäs kansio, jossa säilytät valokuviasi.
2. Avaa neljäs kuva kansiossa ja julkaise se blogissasi
3. Selitä kuva.
4. Haasta neljä bloggaajaa tekemään sama.


Huijasin tässä sen verran, että neljäs kansio olisi ollut joku Windowsin "kuvanäytteet"-kansio, jossa on jotain kivoja valmiita taustakuvia... ehkä en niitä tänne lähde postailemaan :D Otin kuvan siis viidennestä kansiosta.

Kuva on tosiaan viime kesältä ystäväni mökiltä Tammisaaresta, jossa oltiin porukalla viettämässä juhannusta. Mä muistan, että toi oli vielä se päivä millon piti lähteä kotiin, muttakun aurinko paisto niin ihanasti niin olihan sitä pakko jäädä palvomaan! Mä en tiiä miks mulla on toi sulonen sammakkolelu kädessä, mutta tuolta mökistä me se kai sillon löydettiin ja se oli sitten menoissa mukana. Eikä ole kyllä omat aurinkolasitkaan päässä, noi ei jotenki sovi mun kasvoille ollenkaan :D

Sellasta siis, mä voisin puolestani haastaa Lauran, Samulin (joka ei kyllä varmasti tätä suostu tekemään), Julian sekä Inkan!

1 kommentti:

  1. Lupaan harkita! :)
    Tarkoituksena kun oli, etten kirjoittaisi blogiin mitään vaan pitäisin sen valokuville pyhitettynä. ;)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥