keskiviikko 18. toukokuuta 2011

Kesä, tule jo!

Keväällä tulee aina tehtyä nää perus "mä ostan tän kesäks"-ostokset, joita ei koskaan sitten käytetä. Mä voisin tehä melkeinpä postauksen pelkästään niistä jutuista, joita oon jo ensi kesäksi ostanut ja nyt jo vähän katon niitä silleen miks mä ostin ton ja nyt ne kummittelee tääl nurkissa ja huutelee "Iina sä lupasit käyttää mua kesällä"... Hups. Sanokaa pliis et teki teette tollasia ostoksia?

Nyt ostin kuitenkin oikeesti maailman ihanimmat varrelliset sandaalit kesäksi, jotka jakanee mielipiteitä, mutta I LOVE THEM!
kengättt

Noi kengät + farkkuminishortsit + valkonen, kevyt paita, AAAH <3 Kesällä sitten ;) (toi arpi mun oikeessa jalassa tuli muuten siitä kun mä astuin suoristusraudan päälle ja mun jalka jäi sinne väliin käristymään...en suosittele.) Koska tunnen olevani velvoitettu informoimaan teitä kauppojen uutuuksista: H&M on saanut valikoimiinsa kesän muotivärikoodia noudattavat shortsit (huom. alusvaateosastolta :D) ja GLISS:n uusi hiustuotesarja Satin Relax on rantautunut kauppoihin. Itsehän ostin sarjan hiusnaamion, koska Tapsa lupasi sen INCIn olevan hyvä (se tietää näistä enemmän kun minä).

uutuudet

Inhottaa kyllä kun tuntuu, että taas on ainakin täällä Helsingissä otettu takapakkia kesän suhteen. Laitetaas siis peliin vähän inspiroivia kesänodottelukuvia (kuvat weheartit.com):




PS Mul on ilmeisesti kauhee kriiseily päällä siitä mitä mun poikaystävän inttikaverit kelaa musta, koska meinasin alkaa tyylii itkee ku me nähtiin joku niistä Jumbossa, koska mulla ei ollu meikkii ja hiukset likasella ponnarilla "ja nyt must sai niin hirveen oksettavan kuvan" jne. Voi huoh :D Oon nolo.

PPS Sori taas tällanen sekava postaus. Olisko kellään teistä mun ainakin kahdestakymmenestä ihanasta lukijasta jotain kivoja postausideoita? :)

13 kommenttia:

  1. Mä voin lohduttaa sua, käy lukemassa mun ja Villen tarina (http://oprin.blogspot.com/2011/02/o-v.html) ja kelaa paljon MÄ kriiseilin et mitä ne inttikaverit ajattelee musta :D En siis ulkonäön puolesta mutta muuten :D
    Mutta ei ne sitten ajatelleetkaan pahaa :)

    VastaaPoista
  2. Voi, ihana tarina! <3 Ehkä mä kriiseilen ihan turhaan :)

    VastaaPoista
  3. Miten ois Suomen maailmanmestaruus? ;)

    VastaaPoista
  4. Hei noista Cresteistä kysymys, niin laitetaanko siis se ala- ja ylähampaihin SAMAAN aikaan 30min vai erikseen sitten? :)

    VastaaPoista
  5. miten olis meikkipostaus, jossa kerrot/näytät miten teet arkimeikkisi ja mitä tuotteita käytät? :)
    PS. olet tosi nätti!
    -veronica

    VastaaPoista
  6. komppaan veronicaa! ja joku kiharrus video, millä saat noin ihanat kiharat kuin noissa kuvissa oikealla (:
    KKadie

    VastaaPoista
  7. Samuli: Mulla ei oo siitä kyllä tarpeeks sanottavaa :D

    Anonyymi: Samaan aikaan laitetaan ylä- ja alahampaisiin :)

    Veronica: Kiitos :)) Voisin kyllä tehdä tuollaisen, kiitos vinkistä!

    KKadie: Hyvä idea, mulla onkin siihen kaksi eri tekniikkaa ;) Vähän pelottaa kyllä videon tekeminen, sitte siinä pitäis varmaan puhua myös...iik :D

    VastaaPoista
  8. http://oprin.blogspot.com/2011/05/liskodiskokuva.html haastoin sut :)

    VastaaPoista
  9. Jee kiitti, otan haasteen vastaan! ;)

    VastaaPoista
  10. ihanat kengät!!!!!!! paljo makso :) ?

    VastaaPoista
  11. kiitos! <3 44,90e, dinskosta siis jos en viel maininnu :)

    VastaaPoista
  12. juu ei se tuol vissii lukenu, mutta ihanat on!

    VastaaPoista
  13. mut noista muuten jää aika rajut rusketusraidat :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥