lauantai 28. toukokuuta 2011

Everyday I'm shufflin'

Ensinnäki, kiitos Samuli et koukutit mut tohon biisiin... Mun sisko kysy: "Miks sä kuuntelet tollast teinimusaa?" :D Emmä kans tiiä.

Tulin vaa oikeestaan pikasesti laittaa tänne kuulumisia! Mun pitää heittää kaverit Olympiaterminaalille kohtapuoliin, kiva, muut vaan lähtee laivalle ja mä jään rannalle ruikuttamaan :( jonku tyhmän Haminan vierailupäivän takii vieläpä...MUR!

Eilen yöllä mä selasin Nellyä ainakin 2 tuntia ja päädyin tilaamaan taas just niitä perusjuttuja. Ihan sama, selasinpahan koko nettisivut läpi :D

nellyy
Musta Bambi Beach Bag tällä kertaa, Maria Panties ja perustennarit, KUN ERÄS NIMELTÄ MAINITSEMATON PULJU (H&M) ON ILMEISESTI LOPETTANUT VALKOISTEN TENNAREIDEN TOIMITTAMISEN SUOMEN MYYMÄLÖIHIN.

mavalat
Ja Mavalan lakkoja söpöissä sävyissä!

Okei nyt mun on mentävä. Sori tällanen tynkäpostaus!

7 kommenttia:

  1. näin just tänää h&m'ssä valkosii tennareita :D

    VastaaPoista
  2. :OO Mis H&M:ssä? Mietin vaan et onkohan ne niitä oikeita, niis ei saa olla nimittäin vartta eikä vetskarii eikä ne saa olla ne tosi avonaiset eikä mielellää ne ohutnauhasetkaa :D vaikee selittää!!

    VastaaPoista
  3. Everyday I'm shufflin... Ei se kappale niinkään vaan ne tanssijat! Ensi viikolla luvassa jo uudet tanssiliikkeet. :)

    VastaaPoista
  4. teinimusaa t. rakas siskosi

    VastaaPoista
  5. jumbon h&m:ssä on ainaki niitä ballerinamaisia valkosia tennareita :) ja keskustan liikkeissä pitäs kyllä kans olla. Oo nopee, ne viedään käsistä :D

    VastaaPoista
  6. Noku mä en just haluu niitä ballerinamaisii vaan niitä normeja...:( Hei sähän voit sitte raportoida kun niitä tulee ;) (okei käyn muutenki tyylii joka päivä Hennesillä...)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥