maanantai 11. huhtikuuta 2011

Uutuuksia + hiustenvärjäystä

Jo 3 lukijaa! Kiitos oikeesti hirveesti kaikille ketkä jaksaa kommentoida ja liittyä vielä lukijaksikin, olen otettu. :) Jatkakaa samaan malliin! Mä yritän mahdollisimman nopeesti fiksailla tätä ulkoasua, toi yön pikkutunneilla väsätty banneri nimittäin vähän hämää mua. Olisiko kellään hyviä ideoita sen suhteen?

Joka tapauksessa, mun viikonloppu meni taas pikapikaa poikaystävän ollessa siviilissä. Lauantaina tein pienen shoppailukierroksen stadissa ja tänään oon ollut salilla ja värjännyt ystäväni Tapsan hiukset ja Tapsa värjäs mun hiukset. Meijän symbioosi. Musta tuntuu jotenkin, että sunnuntai on aina tällanen päivä, millon jotenki laitetaan itseään tosi freesiksi viikkoa varten! Lue: hiustenvärjäys, salilla hikoilu, usein itseruskettavaprosessi, kynsien lakkaus, kasvonaamio jne... Sitten taas ryydytään viikolla.





Ihanat klimppihiusvärirastat muuten mulla. Huomatkaa mun ja Tapsan tyylikkäät hiustenvärjäyspaidat, Lordi ja Harley Davidson. Voiko siis siistimpiä olla?


Huomenna mahdollisesti sitten kuvaa hiuksista! Eipä ne paljoa muuttuneet, vähän juurikasvua vaan pois ja vaaleempi väri.

Kävin tänään myös Prismassa ja löysin pari uutuutta (ja erään luottotuotteen) kosmetiikkaosastolta. Mä RAKASTAN markettikosmetiikkaa. Okei, välillä on kiva saada jotain luksusta, mutta nää kelpaa mulle paremmin kuin hyvin:


Eli siis Natural Code-huulikiilto sävyssä Berry Smoothie. Noi on oikeesti todella hyviä, ei tahmaa eikä kuivata! Hintaa oli 5,50 e, eli melko halvalla lähti. Sitten toi Doven uusi Plum & Sakura-suihkugeeli, josta mä innostuin hullun lailla, koska rakastan tota Go Fresh-sarjaa. Ja tämä kosteuttaa ja tuoksuu namilta. <3 Lopuksi vielä edellistäkin namimmalta tuoksuva hoitoainesuihke, oikeesti ah. Mä suosittelen tätä, jos tykkää kinuskivanukkaasta. Omistan tätä sarjaa sen XZ Vanilla Café-shampoon, ja oon aina miettinyt, että miksei tästä tehdä hoitoainesuihketta. Ja nyt sellanen löytyi! Olenko mä vaan myöhässä vai onko tämä tosiaankin uutuus?

4 kommenttia:

  1. en tajua miten voit saada kaupanväreillä noin hyvännäkösen ja värisen tukan aikaseks! Itelläni palaa aina se satanen kampaajalle :(

    VastaaPoista
  2. Ehkä se näyttää vaan kuvissa hyvältä...;) Enpä tiiä, tossa alla on kampaajan laittamat raidat, eli ehkäpä se tuo vivahteita väriin? :)

    VastaaPoista
  3. No oon mä sua siellä Tapulin kaupassakin nähny ja kattonu tukkaas ku on nii kiva:) en yksinkertaisesti uskalla laittaa mitään itte mun päähän, en edes raitoja! Vaalee on vaikee väri :D

    VastaaPoista
  4. Ei vitsi, mä ehkä tunnistan sut! :D Nähdään siellä siis, apua, mä oon mun mielestä kyllä kauheen usein siellä ihan paskan näkösenä, ei jaksa töihin laittautua... Hihi :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥