keskiviikko 27. huhtikuuta 2011

Two decades of Iina

Vähän myöhässä tämä postaus, mutta onnea minulle! :) Täytin siis pyöreitä vuosia maanantaina, 20 vuotta! Parikymmentä vuotta on sinäänsä aika pitkä aika. Ja sinäänsä tosi lyhyt, kun kelaa, että mun elämä, joka on tietty mun mielestä kestänyt ikuisuuden, on kestänyt vaan kaksikymmentä vuotta. Toisaalta, kun sanotaan, että "sillon 20 vuotta sitten" ajattelen suoraan, että varmaan joskus 70-luvulla. En tiedä miksi! Vaikeita asioita. Tää on vähän sama juttu kuin kysymys siitä, onko elämä lyhyt. Ja onhan se. En suosittele ajattelemaan asiaa, sillä saatatte hankkia itsellenne pienen paniikkikohtauksen elämän lyhyyden tajuamisesta (nimim. been there). :D

Joka tapauksessa, kahteenkymmeneen vuoteen on mahtunut kaikenlaista. Mun elämäni osalta esim. 2000-luvun alku kului tämännäköisenä:



Ja teinköhän mä muuta kun roikuin tossa kissassa? En ilmeisesti. Se olikin ihana... Jäi kamalat traumat siitä, kun se vietiin multa pois, koska veli tuli allergiseksi kissoille :( Muistan vieläki mun itkupotkuraivarit siitä tapauksesta: "YYYYYYYhyyYYY eks ville voi lähtee mieluummin???!! YHYYYYYYyyy".

En nyt viitsi tässä kauheesti kuvia julkaista, koska kiinnostusprosentti on ihmisilla varmaan taas niin korkeella, mutta tässä vielä kuitenkin 2000-luvun loppupuolelta otettuja pissisgaltsukuvia, jotka ovat aina yhtä hauskoja:

pissis


Noi meikit.... noi hiukset... joo. Vanhoja kuvia selatessa tajusin myös, kuinka oksettavan hirvee tyyli mulla on ollut. Myötähäpeää herättäviä kuvia. Virheiden kautta onneksi oppii. Onko tuttu tunne? :D

Synttäripäivä sujui kuitenkin ihanassa lämmössä poikaystävän parvekkeella aurinkoa ottaen (paloin vähän vaikka en ikinä pala!!!!):

IMG_0215

(vaatteet lainailtu poikaystävän siskolta...:D)

IMG_0202
Ja sisha (<3) paloi kolanmakuisena (HYI):

AINIIN ja sain ihanan kortin! <3



Kiitos Marika :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista ♥