tiistai 12. huhtikuuta 2011

Ostoksia

Hejsan! Tänään oli kiva päivä, sain jopa palautettua ennakkotehtävät Metropolian hakutoimistoon, tälleen casually tokavikana päivänä... Tulipa taas käytyä myös salilla ja ajotunnilla. Mä oon ollut supertuottelias.

Pitemmittä puheitta, täällä blogissa tulee varmaan aika nopeasti selväksi se, että ostelen kaikkea turhaa suunnilleen joka päivä. Aina täytyy saada jotain uutta ja kivaa, tänään mun selitys oli se, että palkitsen itseni ennakkotehtävien ajoissa tekemisestä. Musta toi on ihan hyvä syy...


1. Lip Smacker 100% Natural -vaniljahuulirasva. Hyvää, pehmentää huulet nopeasti, vaikka tuoksu olikin pettymys (odotin esanssivaniljaa, sain aitoa?). 2. Zaran Love -tuoksu. Ihana makea tuoksu, sellanen pehmeä eikä äklö. Olen huono kuvailemaan! Myyjä sanoi tuoksun muistuttavan Escadan Magnetismia? Ite en oo tota Escadaa kokeillut. 3. Fruit Works Coconut&Lime -vartalonkuorinta. Kookos, ah! Tulee ihan kesä ja ranta mieleen. Hyvin toimii! Tämä on muuten käsittääkseni uusi sarja Anttilassa, siellä oli erilaisia rasvoja, suihkugeelejä jne. eri tuoksuissa, esim. persikka ja vesimeloni...mm. 4. Depend Myrrh Oil. Tää on mun luottotuote, toi on varmaan kymmenes pullo jonka ostan, eikä ole kolmen euron hinta koskaan kirpaissut. Tätä käytän siis kynsinauhojen pehmentämiseen/kosteuttamiseen. 5. H&M meikkisuti. Halpa, kestää aurinkopuuterin kanssa hyvänä pari kuukautta. Mun varmaan neljäs tällainen! 6. H&M Solid Black -eyeliner. Tykkään H&M:n meikeistä, joten ostin tämän kokeiluun. Se nestemäinen "tussi"-eyeliner on ollut ainakin loistavaa!


LOVE this scent.


Lisäksi matkaan lähtivät H&M:ltä L.O.G.G.:in ihana limenvihreä "salitoppi" ja harmaat alusvaateosastolta napatut juoksu/hengaus/sali -shortsit. Toi yhdistelmä jotenki miellyttää mua.


Yritin taltioida ton topin väriä. Se on oikeesti sellanen melkeen neonvihreä!

2 kommenttia:

  1. Heei vitsi sun blogi vaikuttaa tän alun perusteella tosi kivalta ! :)

    Bloggerin kautta ei kannata lisätä kuvia koska se usein mössää niiden laadun ja sit bloggerin palvelin täytyy nopeesti eli sinne ei mahdu niitä kuvia ihan määrättömästi. Hyviä kuvapalvelimia on esimerkiks kuvat.fi ja flikcr. Ja helpottuu toi kuvien suurentaminenkin :)

    Ja kiitti vinkistä tosta Fruit Worksista, tämä painelee huomenna heti ekana Anttilaan !

    VastaaPoista
  2. Kiitos tosi paljon kommentista! :) Itekin oon sun blogia lueskellut ja se on ihana, oot tosi nätti :) Mun pitää kyllä oikeesti alkaa latailemaan noita kuvia esim flickr:n kautta, kiitos vinkistä!

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥